głowica 8v na 16v
witam otorz niedawno kupiłem mazde 323 Bg z silnikiem 1,3 na wtrysku 8 zaworowy z 90r wcześniej natomiast miałem takze 323Bg tylko że na gaźniku z 16 zaworowym silnikiem a ze tamta mazde przeznaczylem na czesci bo ja ruda zjadła to zastanawia msie nad przezuceniem głowicy.. czy jest to mozliwe czy sie cos z komuterem nie powali bo z tego co sie przygladalem to naruralnie blok jest taki sam kolektor ssacy i wydechowy z takim samym wlotem zapłon tez ale czy aby czegos nei rpzeoczym
? ma ktos z tym doświadczenie
?
dlaczego otóz niby wszystko mi spasowało kolektor wydechowy glowica siadla na bloku zaplon wezyki zakrecilem kolektor ssacy i co sie okazuje kolektor ssacy w 8v ma wejscie na podgrzewanie ciepła woda i wchodzi on w blok i tak idzie obieg natomias dolot w 16v wyglada jak ten z 16 i podgrzewanie w nim wchodzi w dlolot wchodzi w głowice z głowicy znowu w dolot na pozostale 2 kanaly i z nich wychodzi na zewnatrz u rurka znowu wchodzi w głowice takim kruć cem przy zapłonie myslalem ze da sie to jakos zalatwic zalepic ten kruciec i jazda samochod ospalil wkreca sie lepiej niz 8semka ale co z tego jak sie nei odpowietrzy grzeje sie do max i sie nei odpowietrzy