głowica 8v na 16v
Strona 1 z 1
witam otorz niedawno kupiłem mazde 323 Bg z silnikiem 1,3 na wtrysku 8 zaworowy z 90r wcześniej natomiast miałem takze 323Bg tylko że na gaźniku z 16 zaworowym silnikiem a ze tamta mazde przeznaczylem na czesci bo ja ruda zjadła to zastanawia msie nad przezuceniem głowicy.. czy jest to mozliwe czy sie cos z komuterem nie powali bo z tego co sie przygladalem to naruralnie blok jest taki sam kolektor ssacy i wydechowy z takim samym wlotem zapłon tez ale czy aby czegos nei rpzeoczym ? ma ktos z tym doświadczenie ?
Ostatnio edytowano 8 wrz 2007, 12:45 przez Mazdaxxx, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
nie jestem pewien jak jest z B3 choć przypuszczam że temat ten sam, ale w silniku B6 tylko osprzęt się różni, nie dalej jak wczoraj widziałem składaka który z fabryki wyjechał na gaźniku a teraz hula na wtrysku ;–)
Witam.
Proszę o poprawienie tematu zgodnie z obowiązującym regulaminem działu
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=4302
Następnie proszę zapoznać się z :
http://forum.mazdaspeed.pl/search.php
pozdrawiam Krzysiek
Proszę o poprawienie tematu zgodnie z obowiązującym regulaminem działu
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=4302
Następnie proszę zapoznać się z :
http://forum.mazdaspeed.pl/search.php
pozdrawiam Krzysiek
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Don Szturchenno nic kupiłem dzis uszczelke pod głowice i bede prubiwał coś sklecić z tego
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
no to juz wie mze głowicy 8v nieda sie zmienic na ta 16 v dlaczego otóz niby wszystko mi spasowało kolektor wydechowy glowica siadla na bloku zaplon wezyki zakrecilem kolektor ssacy i co sie okazuje kolektor ssacy w 8v ma wejscie na podgrzewanie ciepła woda i wchodzi on w blok i tak idzie obieg natomias dolot w 16v wyglada jak ten z 16 i podgrzewanie w nim wchodzi w dlolot wchodzi w głowice z głowicy znowu w dolot na pozostale 2 kanaly i z nich wychodzi na zewnatrz u rurka znowu wchodzi w głowice takim kruć cem przy zapłonie myslalem ze da sie to jakos zalatwic zalepic ten kruciec i jazda samochod ospalil wkreca sie lepiej niz 8semka ale co z tego jak sie nei odpowietrzy grzeje sie do max i sie nei odpowietrzy kaplica jak chcecie w silniku 8v zmieniac głowice na 16 to razem z kolektorem ssacym i tyle pozdrawiam ja musze szukac kolektora bo głowica juz zamontowana
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości