Podłączenie (kolejność) kabli WN

Napisane:
3 sie 2004, 15:37
przez chalif
pomocy ,bo siępogubiłem
w jakiej kolejności – który kabel w które wejście rozdzielacza włożyć
na kopółce mam przy jednym z wejść "1"...


Napisane:
3 sie 2004, 15:46
przez Paweł
Pierwszy cylinder masz przy rozrzadzie (z lewej strony, patrzac na silnik od przodu samochodu

). Palec rozdzielacza kreci sie przeciwnie do wskazowek zegara. Kolejnosc zaplonu jest: 1-3-4-2. Idac wiec od wyjscia oznaczonego "1", przeciwnie do ruchu wskazowek zegara, podlaczasz kolejno cylindry: 1, 3, 4 i 2.
zapłon

Napisane:
5 gru 2009, 15:59
przez odoxey
Mam wielką prośbę... ponieważ wymieniając przewody WN nie wiedziałem, że kolejność ich połączenia ma znaczenie, zrobiłem to "na pałę" no i teraz madzia sie dławi.
No więc czy mógłby ktoś mi napisać z ktorego wyjścia z aparatu do której świecy powinien iść kabel?
Konkretnie chodzi o 323f BG 1.8 sohc 91'
>< doklejka

Napisane:
5 gru 2009, 16:34
przez madejek86
Stojąc przed maską (przodem) 1 świeca podłączasz do 1 wejścia aparatu (pierwszy na górze z lewej otwór) 2 na górze obok pierwszego ,niżej z lewej masz 3 i 4 to ten na dole po prawej.I podlączasz po kolei 1śweice obok masz drugą do drugiego wejścia itd.Chyba zkumasz lepiej wstawię fotki
Ps.Popraw temat zanim mod się dopatrzy

Re: Podłączenie (kolejność) kabli WN

Napisane:
25 lis 2011, 18:24
przez mike22
W mojej Mazdzie 323 f 97r BG
jest taki układ może komuś to pomoże pozdrawiam i miłej zabawy

Re: Podłączenie (kolejność) kabli WN

Napisane:
25 lis 2011, 19:40
przez farciarz
Jak masz rocznik 97 to masz BA a nie BG

. Co do układu kabli w BA to jest to już na forum
Re: Podłączenie (kolejność) kabli WN

Napisane:
3 lut 2015, 16:09
przez Asharon
Witam
Też mam problem, prawdopodobnie z tymi kablami. Mianowicie, ojciec ostatnio coś w nich sprawdzał (nie mam zielonego pojęcia po kiego), odłączył je, a ja musiałem szybko gdzieś wyjechać, po kilka razach gdy nie chciał odpalić, zadzwoniłem do niego i dowiedziałem się o co chodzi. Potem był problem bo zapomniał jak je podłączyć, ale w końcu metodą prób i błędów silnik zaskoczył.
Problem pojawił się gdy auto zaczęło się dusić (rwać przy większym dodawaniu gazy), z tego co zaobserwowałem, to auto śmiga na zimnym silniku, dopiero po około 1 km, gdy silnik zaczyna się nagrzewać, zaczynają się problemy. Przy lekkim dodawaniu gazu jest ok, ale gdy dam mocniej auto szarpie. Dzieje się to na każdym biegu, niezależnie od tego czy benzyna czy gaz.
Sądzę iż są to przewody WN, gdyż wcześniej wszystko śmigało ok
Mazda 323F, 1.5 z 97
Dodam iż sprawdzałem dwa razy podłączenie kabli, tak jak na rysunku wstawionym powyżej, przez Mike22
Moje pytanko, czy możliwym jest, by układ przewodów był inny, niż na tym rysunku ? Czy możliwym jest, by podczas odłączonych przewodów, bądź niewłaściwym, coś zrypać, przepalić przewody, albo coś innego?
Jakieś pomysły co może być nie tak i jak to rozwiązać ?

Napisane:
5 lut 2015, 01:16
przez farciarz
Wymienić kable, bo nie kontaktują pewnie ze świecami prawidłowo. Często po ściąganiu kabelków potem może wystąpić problem na fajkach.
