Strona 1 z 1

po odpaleniu obroty okolo 4tys i nie spadaja

PostNapisane: 8 lip 2007, 22:40
przez pajos
witam.po wybuchu gazu mam bardzo wysokie obroty i na zimnym i na goracym silniku.dzieje sie tak i na bezynie i na gazie.dolot szczelny,przeplywomierz ok.przepostnica zamknieta i szczelna a obroty nadal okolo 4tys.pisalem w dziale lpg ale tam nikt nie potrafil mi pomoc a skoro jest tak tez na bezynie to moze mi ktos pomoze.silniczek krokowy po wlaczeniu zaplonu pstryka.weze od pod cisnienia sa na miejscu.nie wiem jakich jeszcze potrzeba wam informacji aby znalezc przyczyne mojego problemu.

PostNapisane: 9 lip 2007, 16:55
przez pajos
czy tutaj tez nikt nie wie co to moze byc

PostNapisane: 14 lip 2007, 22:29
przez pajos
co ciekawe ze jak zagne rure idaca do silniczka krokowego to obroty spadaja.czy krokowy gdy nie jest podlaczony do pradu ma byc troche otwarty czy zamkniety?

PostNapisane: 17 lip 2007, 13:00
przez k3b
A jak rano odpalasz to też masz na ssaniu odrazu 4 tyś?

PostNapisane: 17 lip 2007, 13:46
przez polnik@studio
hmm

wpisując wysokie obroty ukazuje się nam 87 tematów podobnych. Wydaje mi się, że w jednym z nich jest odpowiedź na Twoje pytanie :) Nie wiem jak inni moderatorzy ale ja bym ten temat usuną :) Na razie jestem Zielony więc się wstrzymam z decyzją :)

PostNapisane: 17 lip 2007, 22:22
przez pajos
tak zgadza sie ze jest powiedzmy 87 tematow.pierwsze co zrobilem to szukalem a dopiero pozniej zalozylem nowy temat.nikt nie dal jednoznacznej odpowiedzi bo zazwyczaj to kazdy mowi"przeplywomierz albo nieszczelny dolot albo jeszcze silniczek krokowy"a wine za tak wysokie obroty ponosi calkiem cos innego i juz sobie poradzilem. a na pytanie k3b powiem ze nie wazne kiedy zawsze byly obroty w granicach 4 tys.dziekuje wszystkim i pozdrawiam

Re: po odpaleniu obroty okolo 4tys i nie spadaja

PostNapisane: 10 mar 2014, 22:00
przez sieski369
kolego odgrzewam moglbys sie podzielic takimi radami ...;p mam opdobnie tylko 2 kola obrotow po czyszczeniu przepustnicy tak mi zostalo

PostNapisane: 11 mar 2014, 00:13
przez Piotr89
Może powinieneś ustawić TPS- poszukaj gdzieś na forum była fotorelacja ;)

PostNapisane: 11 mar 2014, 18:52
przez lewy323s
Ja bym sprawdził tzw. zawór dodatkowego powietrza, który odpowiada za zmniejszanie się obrotów podczas rozgrzewania zimnego silnika . Znajduje się od spodu kolektora ssącego (patrząc z góry dokładnie pod napisem Injection). Aby go zdemontować należy odkręcić górną część kolektora ssącego. Ma kształt małej puszki i dochodzą do niego dwa cienkie przewody z płynem chłodniczym. Może wybuch gazu go rozwalił.