Strona 1 z 1

Problem z przeskoczeniem 2500 obrotów w 323 BG

PostNapisane: 11 maja 2007, 13:03
przez Gość
Witam Wszystkich

Dziwny problem z obrotami. Chodzi o to, że jak płynnie zwiekszam obroty silnika to na wysokości 2500 oborotów silnik traci moc i szarpie autem podczas jazdy. Jeśli jednak na luzie szybko wcisne gaz do deski to ten problem się nie pojawia. Na szybkim ruszaniu problem też występuje. Jeśli jednak auto czasami przekroczy już tą magiczną granice to silnik na wyższych obraoptach pracuje bez problemu. Mechanik rozłożył ręce. Auto jest po wymianie filtru paliwa. Czy ktos wie o co w tym chodzi?

Pozdrawiam

PostNapisane: 11 maja 2007, 14:01
przez karolq
1. KABLE WN, rozdzielacz zapłonu
2. Filtr powietrza
3. Świece
4. Skład mieszanki paliwo powietrze, diagnostyka bledów
5. Masz gaz ?
6. Popraw temat :P

odp

PostNapisane: 11 maja 2007, 15:16
przez Gość
Nie zmienie tematu bo problem jest na benzynie choć jest instalacja gazowa ( wyregulowana bez problemów)
Pozdrawiam

PostNapisane: 11 maja 2007, 16:36
przez czintos
Jeśli nie zmienisz tematu to raczej sie nie doczekasz opdowiedzi po prędzej post poleci do kosza. A pozatym to nie rozumiem twojego tłumaczenia, zresztą gdybyś przeczytał Regulamin to bys pewnie wiedział o co chodzi :D

PostNapisane: 12 maja 2007, 23:54
przez Gość
Jak usunąć ten temat?

PostNapisane: 13 maja 2007, 00:02
przez GofNet
Lanisilat to uczyni... ;)

Czy obroty na zimnym silniku są prawidłowe (np. nie są zbyt niskie)?
Czy na zimnym silniku przypadkiem nie traci power'a albo dusi się po gwałtownym dodaniu gazu (na zimnym silniku)?

Powodzenia
..::GofNet::..

PostNapisane: 13 maja 2007, 21:04
przez Gość
Obroty oscylują około 1500. Nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny, no i pojawił się nowy problem z odpalaniem. Podejrzewam, że to przewody, wieć je jutro wymieniam.

Pozdrowienia.

PostNapisane: 13 maja 2007, 22:12
przez qwasol
instalacja gazowa ( wyregulowana bez problemów)


jezeli na gazie Ci smiga bez problemow to wymiana przewodów kopułek palcy i innych dupereli przy układzie zapłonowym wg mnie Ci nie pomoże...

rozwiązanie

PostNapisane: 19 cze 2007, 13:00
przez Gość
Witam

Problem rozwiązany. To był zurzyty czujnik połóżenia przepustnicy.

Pozdrawiam