Strona 1 z 1

Gaśnie po wciśnięciu sprzegla, telepanie az do zgaśnięcia na

PostNapisane: 3 maja 2007, 12:03
przez Pepey
Witam wszystkich probowalem znalezc podobny ale niestety nie udalo mi sie.

Mam problem z Madzia. Mam ja praktycznie od samego poczatku (przywiozlem dawno temu z Francji z przebiegiem 11tys km) Nic sie nie dzialo zero problemow az do wczoraj. Mam w tej chwili jakies 130-140tys. Pierwsze zle obajwy zaobserwowaolem juz na trasie, przy delikatnym dodaniu czy ujeciu gazu auto bardzo szarpalo. nastepnie pojawilo sie bardzo niebezpieczne gasniecie silnika po wcisnieciu sprzegla podczas jazdy. sila rzeczy musialem caly czas jechac na biegu i gazowac na wcisnietym sprzegle zeby wogole dojechac. Na miejscu juz probowalem auto odpalic rozrusznik kreci ale auto nei wchodzi na obroty telepie sie, przygasa pracuje bardzo nierowno, troche kopci na czarno (nie kopcila nigdy).
Co moze byc tego przyczyna? Nie mam LPG, sprawdzilem na szybko dolot i nie widzialem zadnych nieszczelnosci kable wygladaja tez na ok. Czy to moze byc sprzeglo? moj dziadek mial podobne objawy w golfie II jak wciskal sprzeglo auto gaslo.
Nie bylo w ostatnim czasie zadnych napraw, tylko wymiana oleju. Czy paliwo moze byc tez przyczyna?

PostNapisane: 3 maja 2007, 15:44
przez BratCukierka
może właśnie paliwo "chrzczone" zalałeś :|
mój ojciec też kiedyś zatankował paliwo do Corolli i zaczął kopcić na czarno, przerywać, brakowało mu mocy,zmieszał te paliwo z paliwem z innej stacji i wyjeździł do końca i zatankował nowe i było już normalnie :)
odczytaj najlepiej kody błędów :)

PostNapisane: 3 maja 2007, 16:50
przez Misiek-Bełchatów
Pepey Proszę poprawić temat!

PostNapisane: 3 maja 2007, 17:32
przez Pepey
a co w nim jest nie tak?


co do paliwka to jutro zaleje swieze to sie wyjasni :) kody bledow tez o tym myslalem ale gdzies mi wcielo magiczna diode ;/

PostNapisane: 3 maja 2007, 19:06
przez koksik
Jak sprawdzisz kody będzie raczej jasne, choć myślę że to może być objaw zabrudzonego/uszkodzonego silnika krokowego. Miałem kiedyś podobną sytuację w xsarze po wciśnięciu sprzęgła gasła lub obroty wchodziły na 3000 tys.

PostNapisane: 10 maja 2007, 08:28
przez Pepey
problem rozwiazany, przyciela sie delikatnie klapka przeplywomierza i byla w pozycji otwartej zalewajac silnik