Wyrobiony rowek klina na wale korbowym

Witam.
Ostatnio moja mazda 323 1.6i leciwa bo z roku 1989 podczas próby ustawienia zapłonu wykazała nie możność ustawienia zapłonu,objawiało się to tym iż podczas ustawienia zanaków na kole co jakiś czas znak uciekał.Zdemontowałem cały rozrząd i okazało się,iż kółko paska zebatego rozrządu ma luz,stwierdziłem iż rowek na wale korbowym jest wyklepany przez znajdujący się tam klin.
Może znacie jakiś sposób by ponownie ciasno umiescić tam kółko paska rozrządu,wymiana wału nie wchodzi w rachubę za droga nie opłacalna inwestycja.
Z góry dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam.
Ostatnio moja mazda 323 1.6i leciwa bo z roku 1989 podczas próby ustawienia zapłonu wykazała nie możność ustawienia zapłonu,objawiało się to tym iż podczas ustawienia zanaków na kole co jakiś czas znak uciekał.Zdemontowałem cały rozrząd i okazało się,iż kółko paska zebatego rozrządu ma luz,stwierdziłem iż rowek na wale korbowym jest wyklepany przez znajdujący się tam klin.
Może znacie jakiś sposób by ponownie ciasno umiescić tam kółko paska rozrządu,wymiana wału nie wchodzi w rachubę za droga nie opłacalna inwestycja.
Z góry dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam.