Gwałtowny skręt i kontrolka smarowania
1, 2
lub sprawa elepstryczna ( cos od czujnika cisnienia oleju ) Jak wlewałes 2 tys temu to może czas sprawdzic stan na bagnecieMalo oleju?
Ostatnio edytowano 1 lip 2004, 23:39 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Spoko....Daje się!A to się daje jakoś sprawdzić bez demontażu połowy samochodu?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
lub sprawa elepstryczna
Ale wtedy prawodpodobnie kontrolka by migala, blyskala. Wydluzony czas swiecenia moim zdaniem wskazuje na brak smarowania.
the right man in the wrong place...
Tco ale u mnie ona się zapala podczas skrętu na max 1 sekundę i zaraz gaśnie na prostej. Jutro sprawdzę olej i zobaczę. Może to faktycznie niski poziom smaru daje takie objawy.
Cóż filozoficznie rzecz ujmując, to dawno nie byłem w Broniszach.
Cóż filozoficznie rzecz ujmując, to dawno nie byłem w Broniszach.
Mazda Motor Company
- Od: 13 kwi 2004, 15:12
- Posty: 811
- Skąd: DC
- Auto: Astra 1.4
Myslałem ze juz po sprawie.....Zreszta sam musze sie wybrac z ABSem
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
W malcu to normalka przy lewym nawrocie na ręcznym, przy niskim poziomie oleju, lub przy kiepskim oleju.
Co do możliwości wgniecenia miski – nie sądzę aby to było to, bo o ile mi wiadomo miski są dwie, jedna w drugiej, więc jak przydzwonisz to najpierw gnie się zewnętrzna, a ta właściwa jest chroniona.
Jak gadam bzdury to mnie poprawcie
Tak czy inaczej sprawdziłbym olej, jak mało to dolał, a jak w normie to może czas wymienić wraz z filtrem
Co do możliwości wgniecenia miski – nie sądzę aby to było to, bo o ile mi wiadomo miski są dwie, jedna w drugiej, więc jak przydzwonisz to najpierw gnie się zewnętrzna, a ta właściwa jest chroniona.
Jak gadam bzdury to mnie poprawcie
Tak czy inaczej sprawdziłbym olej, jak mało to dolał, a jak w normie to może czas wymienić wraz z filtrem
Do wymiany oleum jeszcze trochę czasu, z tą miską to mnie pocieszyłeś
, Smirnoff zasygerował że może to być spowodowane rozrzedzaniem oleju, co przy dolewce zrobiłem. No nic zobaczymy jaki będzie efekt pomiaru poziomu oleju.
Mazda Motor Company
- Od: 13 kwi 2004, 15:12
- Posty: 811
- Skąd: DC
- Auto: Astra 1.4
I teraz kolega nie będzie wiedzial kiedy się klocki skończą. Poziom plynu to wskaznik grubosci klockow hamulcowych......Przy wymianie klockow tłok zostaje wcisniety i poziom plynu sie podnosi, z biegiem czasu ( km ) klocek się jak wiadomo wyciera a tłok wysówa sie co powoduję obnizanie się poziomu plynu w zbiorniczku az wreszcie poziom jest tak niski że plywak zwiera styki i zaczyna się świecic kontrolka hamulca ręcznego.Heh...ale co Ja tu piszę wszyscy pewnie o tym wiedzą. Pozdrawiam!Ale dolałem i po sprawie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
mi ja zapala się kontrolka oleju to znak że czas go dolać jest to przy ostrzejszym hamowaniu bo silnik ustawiony jest wzdłużnie ,a jak masz go w poprzek to zapalać się bedzie na zakretach
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
- Od: 23 lut 2004, 23:11
- Posty: 375
- Skąd: grochów
- Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości