Gasnący silnik i szarpanie na paliwie

Postprzez szkodnik_byd » 2 sty 2007, 01:52

witam generalnie jestem nowy na forum kupilem mazde 323f 1990 rok z LPG ktorej generacji niestety nie wiem :D w wypisie z homologacji mam napisane ze sa podzespoly tomasetto i stako na przelaczniku stag auto jest po wymianie swiec plynow (rowniez chlodzenia) i filtrow za chwile wymienie jeszcze uszczelke pod pokrywa zaworow bo podobno tam cieknie olej (wychlapuje) autko generalnie w dobrym stanie mechanicznym (blachara do zrobienia) zawieszenie sprawnosc 77% wszedzie rowno ale do rzeczy problemy sa na chwile obecna dwa

1. auto na gazie jezdzi wspaniale natomiast na paliwie bywa tak ze nie idzie plynnie czyli odpala OK mozna jezdzic ale nie wiedomo kiedy i dlaczego auto aczyna szarpac generalnie dziwny objaw nie wiem czy to pompa paliwowa czy silnik krokowy czy cos innego mechanik polecil mi czesta jazde na paliwie moze samo przejdzie ale pytam was jako doswiadczonych w mazdach bo moze to byc jakas prosta i typowa sprawa

2. generalnie nie katuje autka ale sprawdzic je trzeba bylo :P i dwa razy zdazyl mi sie dziwny problem jak przypalowalem (w celu testu dynamiki) i po skonczeniu przyspieszania wrzucam na luz auto gasnie i sam nie wiem co mam o tym sadzic nie przypuszczam zeby odcinalo mi zaplon bo nie przekraczalem 6 tysiecy obrotow wiec nie wiem co to moze byc acha i po tym jak zgasnie przez chwile nie moge uruchomic autka rozrusznik kreci ale nie zapala mija chwila i dopiero zaskoczy
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Jacol » 2 sty 2007, 08:45

co do 2 problemu, to zgas Ci na gazie jak dałes na luz??
Jeśli tak, to wymień filtr gazu. Ojciec tak w astrze mial, wymieniłem mu filtr gazu i juz nie ma tego problemu. A jesli to była na prawde duza predkosc, to moze gasnac na gazie, po prostu za duzo powietrza wtedy dostaje sie do silnika (duzy ped powietrza) i mieszanka gazowo powietrzna juz nie jest tak wybuchowa. Od gazownika dowiedzialem sie ze lepiej samochodem na gaz nie jezdzic na luzie.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez szkodnik_byd » 3 sty 2007, 00:18

dzieki za info jutro jade na wymiane filtra mialem to w planie ale niestety nie bylo kiedy :D natomiast co do paliwka to sam nie wiem co moze byc przyczyna moze aparat zaplonowy ?? moze pompa paliwa moze silnik krokowy moze zapchane wtryski generalnie help moze sie ktos spotkal od biedy bede jezdzil tylko na gazie ale przeciez nie o to chodzi
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez GofNet » 3 sty 2007, 19:09

A ja znów to samo... A jak szczelność układu zasilania powietrzem...? Przepływomierz...? Sonda LAMBDA...?
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez szkodnik_byd » 3 sty 2007, 23:48

generalnie szczelnosc na 99% ok co do sondy lambda nie wiem ale sprawdze generalnie po malu wychodzi ze przez nieszczelne uszczelki pod pokrywa zaworow i obudowy aparatu zaplonowego bo dzisiaj na regulacji gazu gosciu znalazl troche oleju w dolocie wiec mozliwe ze jak wymienie uszczelke i poczyszcze wtrysk i te przewody pojezdze troche na benzynie to wroci do normy a uszczelki wymieniam w poniedzialek wiec zobacze jak to wszystko tam wyglada

co do problemu nr2 to juz jest ok wymiana filtra i regulacja gazu byla potrzebna okazalo sie ze silnik jest przelewany na biegu jalowym wiec zchodzac z obrotow dostawal za duzo mieszanki i gasl teraz po winno byc ok
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323