jazda na 3ech cylindrach

Postprzez damian » 17 sty 2007, 18:26

Wazup, no i jak, madzia zrobiona? jesli tak to ile to kosztowalo i co zrobili?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 16:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez ANBON » 18 sty 2007, 16:14

Sprawdz wtryskiwacz
Początkujący
 
Od: 7 sty 2007, 21:19
Posty: 15
Skąd: Zamość
Auto: mazda 323C 1,5 16V 1996r.

Postprzez Wazup » 18 sty 2007, 22:22

damiaaans napisał(a):Wazup, no i jak, madzia zrobiona? jesli tak to ile to kosztowalo i co zrobili?


Wypalily sie dwa zawory. W sumie nie wiadomo czemu. Mazdy nei mam w gazie...
Dodatkowo cos robili przy glowicy.
Jeszcze na zakonczenie naprawy okazalo sie ze chlodnica sie rozwalila. Wiec jeszcze naprawa chlodnicy doszla.
Ale wreszcie nie skacza mi obroty na jalowym biegu i rowno chodzi.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2006, 15:15
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F 1.6 16V '93r

Postprzez tomas2107 » 7 lut 2007, 18:49

a ile kosztowała naprawa bo ja tez w mojej mazdzie mam bardzo podobne obiawy i tez mam słabe cisnienie na pierwszym 11 na2i3 po 8 a na ostatnim 5
i jeszcze jedno ile teraz pali bo moja norma to 12la to znacznie za wiele jak na tak maly sliniczek :(
Początkujący
 
Od: 29 sie 2006, 15:04
Posty: 17
Skąd: Lębork
Auto: mazda mx3 1,6 16v

Postprzez Wazup » 14 lut 2007, 21:05

zaplacilem okolo 1000zl.
Niestety nei wiem ile pali, bo od "remontu" przejechalem moze 100km.
Ale w tym tygodniu bede tankowal do pelna i jak wyjezdze i sprawdze ile pali od razu dam znac
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2006, 15:15
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F 1.6 16V '93r

Postprzez sps-snipers » 15 mar 2007, 19:33

Wazup no to ciekawy problem miales.Tez to dzis wyczailem.Jak jest zimna chodzi jakby na 3 gary.Jak jest ciepla juz jest lepiej.Ponoc te auto niema tej mocy co powinno miec.Powiem wszystkim ze sciagajac fajke pokolei z kazdej swiecy.Tylko na jednej nie silnik odczul niezawiele.Chodzi mi o to ze jak sciaglem z innych to wiadomo jaka byla reakcja.A z tej jednej prawie wcale.Dodam ze kable swiece ikopulka sa ok.Objawy slaba moc,falujace obroty,wcina olej.A jak wcina olej to podobno przez to ze niechodzi na wszystkie gary i to jest powodem.Obroty faluja wiec w silniczek krokowy juz niewierze i nawet sie niezabieram za jego czysczenie.Wydac kase bezsensownie to nie problem.Wystarczy tu poczytac na forum i troche wlasnej i czyjejs wiedzy i bedzie oki.Reszta wyjdzie w praniu.Jak sie rozbierze silnik.Narazie sie wstrzymam bo za bardzo mnie kosztowalo autko(fele,sekwencja,naglosnienie i naprawa recznego) ale jak sie odkuje to bede dzialal i rowniez dam znac co bylo przyczyna .pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 17:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez sps-snipers » 15 mar 2007, 19:35

Aha i tez mi pali jak smok benzyny 10-12 l a ok.Sadze ze to wina wlasnie pracy na 3ech garach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 17:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez tomas2107 » 16 mar 2007, 13:04

ja juz swoja tez zrobilem koszt 700zł jeden zawor wypalony reszta do szlifowania ale teraz okazalo sie ze oleju zaczela sporo jarac wiec moglem odrazu pierscienie wymienic i w 1000zł bym sie zmiescił a tak czeka mnie jeszcze jakies 550zł ale spalanie spadło do 8,5l przy cieszkiej nodze 70% trasa
Początkujący
 
Od: 29 sie 2006, 15:04
Posty: 17
Skąd: Lębork
Auto: mazda mx3 1,6 16v

Postprzez Gość » 12 kwi 2007, 11:06

u mnie było to samo, madzia nie pracowała na wszystkich garach, okazało się że wypalił się zawór wydechowy. po wymianie zaworu i uszczelki pod głowicą wszystko jest ok, obroty są takie jakie powinny być i nic nie trzęsie. dobry mechanik będzie wiedział od razu co jest nie tak. niestety jeśli to zawór to trzeba będzie wszystko rozebrać, ale koszty nie są tak bardzo porażające jak by się mogło wydawać. koszt zaworu + uszczelki to ok. 180zł +robocizna.
Gość
 

Postprzez sps-snipers » 16 maja 2007, 09:21

wczoraj mierzylem cisnienie na1 garze 10 wiec niebardzo.na 2 i 3 az 13 wiec tyle co ma byc a na 4 jest 9 wiec tez lipa.Bylem u gazownika bo slaba na gazie i podlaczyl analizator spalin i stwierdzil ze ktorys gar praktycznie niepracuje bo wypuszcza gaz przez wydech haha.No to sadze ze to trzeba wymienic zawory wydechowe na tych dwoch garach a reszta do szlifu.Madziam jaki koszt jednego zaworu? To jeszcze mi dojda uszczelniacze bo wcina olej noi dojdzie uszczelka pokrywy i glowicy.Ale jeszcze troche posmigam <snajper>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 17:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Gość » 16 maja 2007, 12:42

koszt zaworu to ok. 40-50zł, dowiedziałam się jeszcze że można a w zasadzie wypadałoby zrobić planowanie głowicy- ok. 50 zł, no i rzecz jasna wszystkie uszczelki, żeby później nie było przykrych niespodzianek w postaci róznego rodzaju wycieków:)
Gość
 

Postprzez sps-snipers » 16 maja 2007, 12:53

O uszczelkach i planowaniu to wiem.Ale dzieki za info o cenach. :*
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 17:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez dcc69 » 11 wrz 2007, 11:05

I co z tym tematem. :)
Dzisiaj okazało sie jak byłem u gazownika ze moja 626 też nie pali na wszystkich garach.
Zaraz pojade gdzies sprawdzić cisnienie.
Tylko ze u mnie gazownik powiedział mi zeby narazie nie stresowac sie bo wcale nie musi to byc uszczelka pod głowicą czy zawór lub piersćienie.
U mnie jest to syczenie i powiedzial ze skoro jest syczenie uszczelnic wymieniając uszczelkę pod kolektorem ssącym i dodatkowo w moim przypadku przewody do podciśnienia.
Tak wiec jade teraz sprawdzić ciśnienie. a potem szukam uszczelek.
Tylko szukałem w szukajce wymiana uszczelki pod kolektorem ssącym i nic nie mogłem znaleźć!!!
Moze ktoś z Państwa juz to robił i wie jak to najprościej zrobić??
Pozdrawiam.
O wynikach moich problemów tez powiadomię Państwa.
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 12:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez szogus » 18 sie 2018, 22:58

PaTiS napisał(a):U mnie jest troche inny problem...otoz od jakiegos czasu nie pali mi jeden gar,ale tylko na wolnych obrotach....na wiekszych...powyzej 2000rpm pali normalnie...mam LPG,ale problem jest taki sam dla Pb i LPG...W ASO sprawdzqali mi instalacje LPG i jest OK...

Wymienilem caly zaplon, kable WN, paluch,kopulke,swiece i nadal to samo...

Sytuacja jest o tyle dziwna,ze nie pali mi tylko na niskich obrotach,a podczas normalnej jazdy juz pali...

Czy ktos moglby mi doradzic co mam sprawdzic i czego moze to byc przyczyna?



Poradziłeś sobie z tym problemem? Pytam ponieważ mam praktycznie identyczne objawy a mechanicy rozkladaja mi ręce bo po podpięciu pod komputer nie mam żadnego błędu .
Początkujący
 
Od: 5 gru 2013, 12:37
Posty: 1
Auto: Mazda6
sil 1.8 Benz 120km
rok 2004
hatchback

Postprzez Piohrun » 20 sie 2018, 10:15

Ale żeś kotleta odgrzał gościu :D

Sprawdź kompresję

oczywiście jeśli sprawdziłeś już świece, kable i cewki :a problem jest taki sam czyli występuje i na benzynie i na gazie :P
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 gru 2017, 13:06
Posty: 149 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323