Strona 1 z 1

tłok stuka o zawór

PostNapisane: 10 paź 2006, 08:46
przez Lech
Witam.
Mam mały problem.
Wczoraj pojechałem do kumpla zmierzyć ciśnienie na cylindrach i tak jak myslalem na jednym z cylindrow bylo wyraznie mniejsze cisnienie niz na innych. wkrecilem swiece wszysko podlaczylem odpalam a tu problem.
z silnika wydobywa sie dzwiek jakby tlok lekko stukał w zawor.
od czego tak moglo sie stac?? i co moze byc zrabane??
pomiar byl wykonany prawidlowo, nie pierwszy raz mierzylismy.

PostNapisane: 10 paź 2006, 09:02
przez magicadm
Nie pozamieniałeś kabli WN???
Nic nie wpadło do cylindra??? Manometr jest cały???
Dziwne.

PostNapisane: 10 paź 2006, 14:13
przez alinoe
samoregulatory – w tych silnikach to norma

PostNapisane: 10 paź 2006, 14:22
przez magicadm
alinoe napisał(a):samoregulatory – w tych silnikach to norma


Zaraz po badaniu ciśnienia sprężania?
Nie widzę związku....:(

PostNapisane: 10 paź 2006, 14:29
przez alinoe
nie znasz dnia ani godziny...

PostNapisane: 10 paź 2006, 20:56
przez Lech
witam.
no wlasnie dziwna jest ta sprawa, bo nic do srodka nie wpadlo, nic od koncowki nie odpadlo i nie widac zadnej wyrazniej przyczyny dlaczego tak moglo sie stac.
a jezeli to samoregulator to co to oznacza??
czy jest mozliwosc ze zawor sobie jakos bezwladnie wisiai i jest podbijany przez tlok?? bo wydale mi sie ze gdyby sie otwieral i zamykal to by sie juz dawno polamal albo zgial bardziej, a ja bylem zmuszony przestawic auto w bezpieczne miejsce i maly kawalek przejechalem.
teraz na tym cylindrze mam prawie trzykrotne nizsze cisnienie niz na pozostalych.

PostNapisane: 10 paź 2006, 23:14
przez magicadm
Lech napisał(a):czy jest mozliwosc ze zawor sobie jakos bezwladnie wisiai i jest podbijany przez tlok??

Nigdy o czymś takim nie słyszałem...
...zdejmij poktrywę zaworów i popatrz – może jest jakiś problem z rozrządem???