tłok stuka o zawór

Postprzez Lech » 10 paź 2006, 08:46

Witam.
Mam mały problem.
Wczoraj pojechałem do kumpla zmierzyć ciśnienie na cylindrach i tak jak myslalem na jednym z cylindrow bylo wyraznie mniejsze cisnienie niz na innych. wkrecilem swiece wszysko podlaczylem odpalam a tu problem.
z silnika wydobywa sie dzwiek jakby tlok lekko stukał w zawor.
od czego tak moglo sie stac?? i co moze byc zrabane??
pomiar byl wykonany prawidlowo, nie pierwszy raz mierzylismy.
323 1.3 84' –> 323f 1.6 8v 91' –> 323f 1,6 16v 93'
Początkujący
 
Od: 14 gru 2003, 19:48
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Auto: 323f 1,6i 16v 93'

Postprzez magicadm » 10 paź 2006, 09:02

Nie pozamieniałeś kabli WN???
Nic nie wpadło do cylindra??? Manometr jest cały???
Dziwne.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez alinoe » 10 paź 2006, 14:13

samoregulatory – w tych silnikach to norma
F-ka – diabelskie nasienie!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2004, 20:22
Posty: 160
Skąd: Grójec / W-wa
Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6

Postprzez magicadm » 10 paź 2006, 14:22

alinoe napisał(a):samoregulatory – w tych silnikach to norma


Zaraz po badaniu ciśnienia sprężania?
Nie widzę związku....:(
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez alinoe » 10 paź 2006, 14:29

nie znasz dnia ani godziny...
F-ka – diabelskie nasienie!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2004, 20:22
Posty: 160
Skąd: Grójec / W-wa
Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6

Postprzez Lech » 10 paź 2006, 20:56

witam.
no wlasnie dziwna jest ta sprawa, bo nic do srodka nie wpadlo, nic od koncowki nie odpadlo i nie widac zadnej wyrazniej przyczyny dlaczego tak moglo sie stac.
a jezeli to samoregulator to co to oznacza??
czy jest mozliwosc ze zawor sobie jakos bezwladnie wisiai i jest podbijany przez tlok?? bo wydale mi sie ze gdyby sie otwieral i zamykal to by sie juz dawno polamal albo zgial bardziej, a ja bylem zmuszony przestawic auto w bezpieczne miejsce i maly kawalek przejechalem.
teraz na tym cylindrze mam prawie trzykrotne nizsze cisnienie niz na pozostalych.
323 1.3 84' –> 323f 1.6 8v 91' –> 323f 1,6 16v 93'
Początkujący
 
Od: 14 gru 2003, 19:48
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Auto: 323f 1,6i 16v 93'

Postprzez magicadm » 10 paź 2006, 23:14

Lech napisał(a):czy jest mozliwosc ze zawor sobie jakos bezwladnie wisiai i jest podbijany przez tlok??

Nigdy o czymś takim nie słyszałem...
...zdejmij poktrywę zaworów i popatrz – może jest jakiś problem z rozrządem???
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323