ile pali 323 GTR ile GTX??
jak w temacie, no i jak jest z wytrzymaloscia przeniesienia napedu??
pozdrawiam
pozdrawiam
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
- Od: 23 lis 2004, 13:14
- Posty: 900
- Skąd: Szczecin\Gorzów
- Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup
Zwłaszcza, jeśli katuje się auto przewidziane do szutrów na asfaltowych odcinkach...tomekrvf napisał(a):czyli czasem coś się dzieje ze skrzynią
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet, jeśli GTR miał byc autem rajdowym to nie ma czegoś takiego jak auto na szutry lub asfalt. Na szuter lub asfalt może byc zawieszenie, hamulce itp.
Samochód rajdowy ma po prostu zap.......
Samochód rajdowy ma po prostu zap.......
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
OT nt rajdówek – kumpel mi mówił, że w weekend na pokazie widział Imprezę ze skrzynią "kłową" ponoć biegi wchodzą jak w motocyklu
Ciekawe czy taką skrzynię się da rozsypać
Ciekawe czy taką skrzynię się da rozsypać
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Może i tak, ale sam wiesz, że szutry nie są straszne GT-R'owi. Asflat zabija skrzynię. Oooo Subaru to się nadaje i na żwir i na czarną drogę. Drogi betonowe, czy asfaltowe nie są mu straszne, Mazda natomiast raczej nie przepada za butem na asfalcie. Chyba się wiele nie mylę...?
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Problem GTRa to raczej właściciele którzy podnoszą moc silnika. Dopóki GTR jest w serii nic nie powinno się zdarzyc. W swojej BG mam skrzynię identyczną jak w GTR(poza przełożeniem 1 i 3) i zniosła ona niezliczoną ilośc strzałów ze sprzęgła tyle że moja mazda ma 103 KM
Druga sprawa w GTR to obsługa takiego samochodu. Skrzynię w tym aucie przed rozpoczęciem jakichkolwiek zabaw należy przejrzec(wymiana łożysk itp) bo żaden z tych samochodów nie jest świeży a na 100% nie miał lekkiego życia.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
tomekrvf wlasnie zgadzam sie GTR to rajdowka, no i czy to szuter czy asfalt, to ma jechac.....no a skrzynia, coz w pezotach czesto szly dyferencjaly.....w madzi na skrzynie trzeba uwazac, co do kjs wlasnie najbardziej mnie interesuje tam zuzycie paliwa, co do strzalow ze sprzegla to slyszalem ze cos sie wzmacnia przy przeniesieniu napedu, ale a skrzyni nie slyszalem, ale chyba(pewnie napewno skoro tak to potwierdzacie) cos jest w tym co do skrzyni bo u mnie 2-ka przy wrzucaniu z 1-nki na jeszcze wyysokich obrotach, tez nie zawsze chce sie wbic, pare razy zgrzytnelo
a gtx ile spali??


Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
- Od: 23 lis 2004, 13:14
- Posty: 900
- Skąd: Szczecin\Gorzów
- Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup
Hmm, spalanie waha się na poziomie od 7.5 do 40l w zależności jak się jeździ
takie są moje wyniki spalania GTRka seryjną. Jeżeli chodzi o skrzynię to jest bardzo dobra tyle że nowa i jeżeli jeździ się z głową, bo niektórzy mistrzowie prostej
chcieliby się popisać i zapiszczeć czterema kołami
, jedyny feler to tzw. dupka
która przenosi napęd na tył ale jest na nią patent i nie powinna stwarzać problemów
Jeżdżę GTRą od 5 lat i jest we beściak
na szutry i śliskie niesamowity samochód, na asfalt też luzik ale ciężko jest powalczyć z silną ośką
Temat skrzyni to temat rzeka, wymienić wszystkie łożyska? spoko jakieś 7tyś PLN
lepiej kupić nową, rozebrać, poprawić niedoróbki fabryki i heja
Z ciekawostek np. podczas spokojnej jazdy przy ok.120km/h wysypały mi się 3 zęby na kole 3 biegu
Także wszystko jest możliwe bo wszystko jest stare a nie nowe
A propo jak ktoś potrzebuje jakichś gratów do skrzyni GTR to mam kilka w częściach 




![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)




- Od: 22 gru 2003, 19:26
- Posty: 16
- Skąd: Lublin/okolice Londynu
- Auto: Mazda 323 GTR/Astra 1.4
leddi napisał(a):wymienić wszystkie łożyska? spoko jakieś 7tyś PLN
Aż tyle to w oryginale nawet nie wyjdzie. Wymieniłem wszystkie łożyska w skrzyni oprócz dwóch na wałku atakującym w transferze i operacja wraz z nowymi podkładkami do regulacji napięcia wstępnego(oczywiście ori)zamknęła się w około 1000PLN(z uszczelniaczami w środku skrzyni i wjściem z transferu) Dzięki uprzejmości Auto2000 łożyska ustawiłem specjalnym narzędziem mazdy przewidzianym do tego także nic na oko.Co do lożysk to dwa są niedostępne w zamienniku i trzeba kupic ori za okolo 160 PLN/sztuka. Reszta SKF, NTN, Koyo.
Skrzynia właśnie przechodzi testy – na razie wynik pozytywny
PS Skrzynia może jest dobra ale ostatnio miałem okazję porównac ją ze skrzynią od Evo VIII. Skrzynka od mazdy wygląda tak jakby była przeznaczona do roweru w porówniu z tą od Evo
tomekrvf napisał(a):PS Skrzynia może jest dobra ale ostatnio miałem okazję porównac ją ze skrzynią od Evo VIII. Skrzynka od mazdy wygląda tak jakby była przeznaczona do roweru w porówniu z tą od Evo
Tyle że pewnie ta od evo kosztuje tyle co cała GTRka
tomekrvf napisał(a):Aż tyle to w oryginale nawet nie wyjdzie
Mówiłem o wszystkich łożyskach w skrzyni

- Od: 22 gru 2003, 19:26
- Posty: 16
- Skąd: Lublin/okolice Londynu
- Auto: Mazda 323 GTR/Astra 1.4
no wlasnie o tym slyszalem cosik, hmmm mysle ze do kjs ow narazie tansze auto sobie raczej musze znalezcjedyny feler to tzw. dupka która przenosi napęd na tył ale jest na nią patent
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
- Od: 23 lis 2004, 13:14
- Posty: 900
- Skąd: Szczecin\Gorzów
- Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup
Zgadzam się z Leddim
Rekord najmniejszego spalania mojego GTX to 7,6l/100km. Rekord ten ustanowiła moja dziewczyna na trasie
Ile to pali jak szaleję to nie wiem i chyba za bardzo nie chcę wiedzieć. Największe zmierzone spalanie to 13l/100km.
A co do wytrzymałości. Mój GTX jest niemal seryjny (wymieniony na większy IC, co zwiększyło doładowanie do 0,7 bara) i cały czas się bronię przed ludźmi z mojego otoczenia żeby w nim nic nie robić. Moc w zupełności wystarcza i po 9 miesiącach jazdy nic się złego nie dzieje (zaliczony jeden zimowy KJS, treningi na placykach zimą, wyścig z podobno najszybszą Hondą Civic 1,5 w Polsce).
Ale w tym wszystkim nie tyle martwi mnie wytrzymałość wyżej wspomnianych elementów co ich dostępność
Ale może takie GT 4x4 było by w sam raz dla Ciebie?
A tak na marginesie, znajomy kupił Daihatsu Charade 4x4 za 1000 zł – silnik używany kupił za 350 zł. Z częściami (co dziwne) nie ma problemu, więc autko tanie do KJS. Pewnie się zimą spotkamy na KJS w trójkę z Tomkiem

A co do wytrzymałości. Mój GTX jest niemal seryjny (wymieniony na większy IC, co zwiększyło doładowanie do 0,7 bara) i cały czas się bronię przed ludźmi z mojego otoczenia żeby w nim nic nie robić. Moc w zupełności wystarcza i po 9 miesiącach jazdy nic się złego nie dzieje (zaliczony jeden zimowy KJS, treningi na placykach zimą, wyścig z podobno najszybszą Hondą Civic 1,5 w Polsce).
Ale w tym wszystkim nie tyle martwi mnie wytrzymałość wyżej wspomnianych elementów co ich dostępność

Ale może takie GT 4x4 było by w sam raz dla Ciebie?
A tak na marginesie, znajomy kupił Daihatsu Charade 4x4 za 1000 zł – silnik używany kupił za 350 zł. Z częściami (co dziwne) nie ma problemu, więc autko tanie do KJS. Pewnie się zimą spotkamy na KJS w trójkę z Tomkiem
Pozdrawiam!
Marcin jid:mpwt@marchewka.waw.pl
Mazda 323GTX '90 Ford Escort CL '97
Marcin jid:mpwt@marchewka.waw.pl
Mazda 323GTX '90 Ford Escort CL '97
- Od: 17 sty 2006, 23:01
- Posty: 79
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 GTX
mpwt napisał(a):Pewnie się zimą spotkamy na KJS w trójkę z Tomkiem
To jest bardziej niż pewne
mpwt napisał(a):Ale w tym wszystkim nie tyle martwi mnie wytrzymałość wyżej wspomnianych elementów co ich dostępność
Dostępnośc w ASO mazdy praktycznie od ręki. Inna sprawa to cena. Kompletny transfer tzw dupka jedyne 5000PLN. Tak z ciekawostek to kompletna nowa buda do GTRa kosztuje 35000PLN ale to już na zamówienie.
shady napisał(a):hmmm mysle ze do kjs ow narazie tansze auto sobie raczej musze znalezc
Kup Subaru Justy. Ten samochód naprawdę jest niesamowity. Nie trzeba miec 200konnego potwora żeby wygrywac(przynajmniej zimą)
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości