Witam
Temat był wałkowany ale kończą mi się pomysły a wiec po kolei:
– auto pierwszy raz zgasło przy hamowaniu silnikiem przed skrzyzowaniem i musiałwm kręcić rozrusznikiem z minute żeby odpaliło
– póżnie gasło regularnie jak silnik był zimny, odpalałem pochodziło z 30 sekund i gasło
– teraz gaśnie i jak jest zimne i jak jest cipełe, oborty FALUJĄ
Dodam że w wyższych obrotach nie ma żadnych problemów
To co zrobiłem do tej pory to:
– płyn w chłodnicy po korek, płynu nie ubywa
– czyszczenie przepustnicy
– czyszczenie styków w zapłonie
– wymian kabli WN
– wymiana świec
No i nie mam więcej pomysłów
jesli chodzi o stan silnika to mam wyciek oleju z uszczelniacza od strony zapłonu i pokazuje się błąd nr 17 ale to auto ma tak od początku.
gaśnie na wolnych obrotach
Strona 1 z 1
a jak masz więcej paliwa to też Ci gaśnie??
Pytam się bo mialem podobną sytuacje, co prawda obroty mi nie falowały ale silnik sie często dławił i potrafił zgasnąć jak stałem na światłach i co najgorsze podczas jazdy.
Problem został usunięty po przeczyszczeniu ssak w pompie paliwa;)
Pytam się bo mialem podobną sytuacje, co prawda obroty mi nie falowały ale silnik sie często dławił i potrafił zgasnąć jak stałem na światłach i co najgorsze podczas jazdy.
Problem został usunięty po przeczyszczeniu ssak w pompie paliwa;)

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
z tym ze takie same objawy mam na Pb i LPG tak wiec po stronie paliwa problem nie lezy
a tak na marginesie w tej gumowej rurze miedzy filtrem a przpustnica to mialem sporo jakiegos oleju to jest normalen w tym aucie??
a tak na marginesie w tej gumowej rurze miedzy filtrem a przpustnica to mialem sporo jakiegos oleju to jest normalen w tym aucie??
- Od: 18 mar 2006, 18:37
- Posty: 53
- Skąd: Wrocek
- Auto: Mazda mx5 1.6 2000
qwasol napisał(a):no leci na zero
Aparat zapłonowy umiera. Długo już nie pociągnie. Uderz na PW do tadziola, ci doradzi co z tym zrobić i ile to będzie kosztowało
qwasol napisał(a):w tej gumowej rurze miedzy filtrem a przpustnica to mialem sporo jakiegos oleju
To z odmy, wyczyść. Nie przelałeś oleju ponad stan F? Upewnij się, że rurka odmy jest drożna, bo też może być zawalona. Skontroluj za jakiś czas, czy olej wraca, nie powinno go tam być tyle.
jeśli pływają Ci obroty, to sprawdź filtr powietrza – u mnie przestały pływać po wymianie filtra powietrza i beznyny (ale warto zacząć od powietrza). co do pompy paliwa
)
może być w tym wiele racji (ja u siebie po wymianie baku miałem problemy z gaśnięciem, ale na szczęście ustały, choć chyba i tak wyjmę pompętekkenfan napisał(a):usunięty po przeczyszczeniu ssak w pompie paliwa;)
moje auto – to moja twierdza
- Od: 15 sie 2005, 20:06
- Posty: 53
- Skąd: Siemanowice Ślaskie/Sosnowiec
- Auto: mazda 323F BG 1992 r. 1,6l 16v
co do aparatu zapłonowego to ściągnołem ostnio rozdzieacz i wyglada to wg mnie niezbyt ciekawie chociaz się nie znam styki rozdzielacza wytarte do połowy i palec z zjednej strony jakby troche nadpalony a na środku jakiś czarny nalot.
Jednakże jezeli zapłon (ten sam argumnet odnośnie filtra powietrza) sie kończy to dlaczego gaśnie tylko na niskich obotach chyba na wyższych obrotach tym bardziej powinny dziac się jakieś dziwne rzeczy np szarpanie ect????
Jednakże jezeli zapłon (ten sam argumnet odnośnie filtra powietrza) sie kończy to dlaczego gaśnie tylko na niskich obotach chyba na wyższych obrotach tym bardziej powinny dziac się jakieś dziwne rzeczy np szarpanie ect????
- Od: 18 mar 2006, 18:37
- Posty: 53
- Skąd: Wrocek
- Auto: Mazda mx5 1.6 2000
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości