radziu napisał(a):to porownaj cene filtrona z K&N albo MAHLE i powiedz czy warto zaplacic 8-10 razy wiecej za filtr powietrza zeby czuc minimalna roznice. sam ostatnio zakupilem K&N, ale jeszcze go nie wstawilem i nie jestem pewien czy warto bylo zaplacic 140 zamiast 14 PLN. jak wstawie i pojezdze to bede mogl cos wiecej powiedziec
Ja osobiscie uważam że K&N/JR/GREEN daja niekoniecznie duzo...
ale jednak DAJA..(pisze z perspektywy uzytkowania 4 aut na takich filtrach)
i maja jedna niezaprzeczalna zaletę:seryjny wymieniasz co okreslona ilość km(bo to nie zawsze 14zł-nie dla kazdego) a taki czyscisz i oliwisz wtedy kiedy stwierdzisz , ze jest brudny-i auto jeżdzi ciągle na czystym..
Ma to OGROMNE znaczenie jezeli masz nieseryjny dolot z doprowadzeniem powietrza. W seryjnym tez ma to znaczenie bo wiadomo jaki jest stan naszych dróg i jak szybko sie brudzi filtr... Troche OT ale ja w swoim aucie, które ssie powietrze ze zderzaka(wiecej kurzu brudu itd) czyszcze filtr co 8-10tys/km-w zaleznosci od potrzeby... A mam JR i jestem zadowolny.Czysciwo kosztuje 50zł (JR i K&N mozna mieszac) a starcza na 20 czyszczeń albo wiecej)
Mam pytanko w temacie:
czy do BA Z5 będzie ktoś miał symbol K&N lub JR?
byłbym wdzieczny za info...
a moze ktoś zna namiar wysyłkowy/stoliczny do kupienia takowego?
EDIT:
jacobs242 napisał(a):nie wiem czy wiecej pali na filtronie bo nie dazylem przejechac zadnej znaczacej odleglosci, ale wiem ze samochod zdecydowanie gorzej sie zbiera z takim "filtrem"
wtawcie stożek
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
. Odetkanie nawet samego dolotu, może spowodować wzrost mocy 1-2km i spadek spalania
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
to nie takie proste-choc bardzo mozliwe...
stozek musi miec zimne powietrze i trzeba kombinowac-łatwiej osiagnac troszke mniejszy(ale pewny efekt) wkladka...
znam przypadek załozenia srozka w Z5/BA który skonczył sie wymiana przepływomierza za jedyne 800zł
