
Filtr powietrza – jaki producent, oznaczenie?
Strona 1 z 1
Zwracam sie do was z pytaniem jaki filtr powietrza (jakiś numer katalogowy czy coć) do mojej Mazdy 323 F 1.6 16V '94 rok. Pytam dlatego że jak poszedłem do motoryzacyjnego to kość otworzył katalog i stwierdził że nie ma mazdy z taka pojemnościa czyli 1.6 tylko były 1.5
A i mam jeszcze pytanie bo mam tą mazde od niedawna czy jest jakiś inny filtr powietrza jeszcze tzn. od nadmuchu powierza czy coś takiego? z Góry dzięki za odpowiedzi.

- Od: 8 maja 2006, 11:40
- Posty: 66
- Skąd: Olkusz
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V '94
Dobra rada idź do innego sklepu, bo widać ze ten koleś nawet katalogiem nie potrafi się posługiwać
. Na pewno szukał filtra do BA a nie do BG. Pierwsze BA wyjechały z fabryki pod koniec 94 r. natomiast BG skończyli produkować zaraz przed BA wiec sprzedawca szukał filtru do BA i miał racje, co do silnika 1,5 z tym ze ty chciałeś da BG z 94r i tam były silniki o pojemności 1,6 chyba nawet 4 rodzaje silników o tej pojemności: na wtrysku, gaźniku, 8V, 16V. Moja rada idź do innego sklepu albo mu to wyjaśnij
.
Pozdrawiam

Pozdrawiam
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
czintos napisał(a):jaki filtr powietrza
Pytaj o filtry do Mazdy BG, roczniki 91-94, wtrysk (filtr jest prostokatny).
Do gaznikowych z tych samych rocznikow filtry byly okragle.
Koles sprawdzil Mazde 323F rocznik '94, ale wtedy juz weszly BA i tam faktycznie nie ma silnika 1.6
czintos napisał(a):czy jest jakiś inny filtr powietrza
Calkiem mozliwe, ze wersja BA z klimatyzacja ma tez filtr przeciwpylkowy (zwany tez filrem kabinowym). Byc moze to mial na mysli sprzedawca.
Ale nie zmienai to faktu, ze powinienes albo zmienic sprzedawce albo bardzo kontrolowac to co Ci sprzedaje
Michal
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
- Od: 10 paź 2005, 14:53
- Posty: 175
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BJ DITD '02
Witam,
W katalogu filtrona filtr ma oznaczenie AP111. Linka masz tutaj http://www.filtron.com.pl/2005/katalog/index_p.php?Typ_Pojazdu=1&Marka=8027&FC_Marka=8027&Identyfikator1=15826&TYP_SILNIKA_P=B6&Model=14278&SILNIK1=1.6
Jak do tej pory uzywalem filtrow wlasnie filtrona. Sa w miare tanie i wedlug mnie jakosciowo bardzo dobre.
Pozdro,
W katalogu filtrona filtr ma oznaczenie AP111. Linka masz tutaj http://www.filtron.com.pl/2005/katalog/index_p.php?Typ_Pojazdu=1&Marka=8027&FC_Marka=8027&Identyfikator1=15826&TYP_SILNIKA_P=B6&Model=14278&SILNIK1=1.6
Jak do tej pory uzywalem filtrow wlasnie filtrona. Sa w miare tanie i wedlug mnie jakosciowo bardzo dobre.
Pozdro,
===Radziu===
- Od: 19 lis 2003, 09:40
- Posty: 301
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626 GF 1,9i
radziu napisał(a):Jak do tej pory uzywalem filtrow wlasnie filtrona. Sa w miare tanie i wedlug mnie jakosciowo bardzo dobre.
a miales kiedys inny filtr ? moze nie wiesz jak powinien pracowac motor na dobrym filtrze ?
ja polecam knecht, K&N albo MAHLE...
Pamietam jak wlozylem Filtrona do mojej K8, dosyc szybko zmienialem na ORI uzywany, bo nawet ten ktory wyjalem byl lepszy niz Filtron
B.E.N.D.E.R.:
Biomechanical Electronic Neohuman Designed for Exploration and Repair
Biomechanical Electronic Neohuman Designed for Exploration and Repair
- Od: 29 mar 2004, 16:53
- Posty: 217
- Skąd: Piaseczno
- Auto: EC K8 '93 (czarna strzala :)
to porownaj cene filtrona z K&N albo MAHLE i powiedz czy warto zaplacic 8-10 razy wiecej za filtr powietrza zeby czuc minimalna roznice. sam ostatnio zakupilem K&N, ale jeszcze go nie wstawilem i nie jestem pewien czy warto bylo zaplacic 140 zamiast 14 PLN. jak wstawie i pojezdze to bede mogl cos wiecej powiedziec
===Radziu===
- Od: 19 lis 2003, 09:40
- Posty: 301
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626 GF 1,9i
mahle do 323, kosztuje przerazajace 60 zl
to wstaw i pogadamy
zobaczysz roznice, zapewniam ze nie jest minimalna
radziu napisał(a):ostatnio zakupilem K&N, ale jeszcze go nie wstawilem
to wstaw i pogadamy
B.E.N.D.E.R.:
Biomechanical Electronic Neohuman Designed for Exploration and Repair
Biomechanical Electronic Neohuman Designed for Exploration and Repair
- Od: 29 mar 2004, 16:53
- Posty: 217
- Skąd: Piaseczno
- Auto: EC K8 '93 (czarna strzala :)
Bez ściem?? Serio??
Szybciej się rozpędza czy mniej pali??
Jak jest tak PI*oko różnica (jeśli możesz ją określić)??
Szybciej się rozpędza czy mniej pali??
Jak jest tak PI*oko różnica (jeśli możesz ją określić)??
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Szybciej się rozpędza czy mniej pali??
nie wiem czy wiecej pali na filtronie bo nie dazylem przejechac zadnej znaczacej odleglosci, ale wiem ze samochod zdecydowanie gorzej sie zbiera z takim "filtrem"
B.E.N.D.E.R.:
Biomechanical Electronic Neohuman Designed for Exploration and Repair
Biomechanical Electronic Neohuman Designed for Exploration and Repair
- Od: 29 mar 2004, 16:53
- Posty: 217
- Skąd: Piaseczno
- Auto: EC K8 '93 (czarna strzala :)
nie wiem czy wiecej pali na filtronie bo nie dazylem przejechac zadnej znaczacej odleglosci, ale wiem ze samochod zdecydowanie gorzej sie zbiera z takim "filtrem"
wtawcie stożek
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
radziu napisał(a):to porownaj cene filtrona z K&N albo MAHLE i powiedz czy warto zaplacic 8-10 razy wiecej za filtr powietrza zeby czuc minimalna roznice. sam ostatnio zakupilem K&N, ale jeszcze go nie wstawilem i nie jestem pewien czy warto bylo zaplacic 140 zamiast 14 PLN. jak wstawie i pojezdze to bede mogl cos wiecej powiedziec
Ja osobiscie uważam że K&N/JR/GREEN daja niekoniecznie duzo...
ale jednak DAJA..(pisze z perspektywy uzytkowania 4 aut na takich filtrach)
i maja jedna niezaprzeczalna zaletę:seryjny wymieniasz co okreslona ilość km(bo to nie zawsze 14zł-nie dla kazdego) a taki czyscisz i oliwisz wtedy kiedy stwierdzisz , ze jest brudny-i auto jeżdzi ciągle na czystym..
Ma to OGROMNE znaczenie jezeli masz nieseryjny dolot z doprowadzeniem powietrza. W seryjnym tez ma to znaczenie bo wiadomo jaki jest stan naszych dróg i jak szybko sie brudzi filtr... Troche OT ale ja w swoim aucie, które ssie powietrze ze zderzaka(wiecej kurzu brudu itd) czyszcze filtr co 8-10tys/km-w zaleznosci od potrzeby... A mam JR i jestem zadowolny.Czysciwo kosztuje 50zł (JR i K&N mozna mieszac) a starcza na 20 czyszczeń albo wiecej)
Mam pytanko w temacie:
czy do BA Z5 będzie ktoś miał symbol K&N lub JR?
byłbym wdzieczny za info...
a moze ktoś zna namiar wysyłkowy/stoliczny do kupienia takowego?
EDIT:
jacobs242 napisał(a):nie wiem czy wiecej pali na filtronie bo nie dazylem przejechac zadnej znaczacej odleglosci, ale wiem ze samochod zdecydowanie gorzej sie zbiera z takim "filtrem"
wtawcie stożek. Odetkanie nawet samego dolotu, może spowodować wzrost mocy 1-2km i spadek spalania
to nie takie proste-choc bardzo mozliwe...
stozek musi miec zimne powietrze i trzeba kombinowac-łatwiej osiagnac troszke mniejszy(ale pewny efekt) wkladka...
znam przypadek załozenia srozka w Z5/BA który skonczył sie wymiana przepływomierza za jedyne 800zł
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
- Od: 30 maja 2006, 17:59
- Posty: 42
- Skąd: wawa/sometimes radom
- Auto: D15B7
gdzie najtaniej kupic wkladke K&N lub JR`a do mazdy 323 1.3i 16v '93r ?
Myslicie ze dostane we Wrocławiu w jakimś sklepie z częściami czy tylko zostaje zamawiać przez internet?
Myslicie ze dostane we Wrocławiu w jakimś sklepie z częściami czy tylko zostaje zamawiać przez internet?
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
- Od: 14 maja 2006, 23:32
- Posty: 129
- Skąd: wrocław
- Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości