Też mam taką, w wersji hatchback  
 
Gaźnik AISIN jest na prawdę świetny 

 Mimo że ma chyba z 4 konie mniej niż wersja na wtrysku. 
Od siebie dodam jeszcze, że przy 4800 otwiera się w gaźniku zawór dodatkowego powietrza, a to co czujemy przy 3000 to zawór wzbogacający (działa przy wciśniętym głęboko pedale gazu, powyżej 3/4 głębokości).  
 
Spalanie już gdzieś pisałem – w granicach 9l/100km w mieście, więc nie źle. 
Kat wyprzedzania zapłonu regulowany jest tutaj podciśnieniem.
Nie mam gazu więc mi mocy nie ubywa, do setki idzie na prawdę świetnie. 
Wyraźna różnica, którą zauważyłem w porównaniu z wersją na wtrysku to prędkość maksymalna. Na gaźniku wyraźnie niższa – szybciej jechałem starutką 323BF i to 1.3 też na gaźniku. Dziwne bo koni miała tylko 60 (może to te 200 kilo różnicy w masie, BG jest ciężka 

 ). 
No i to wyposażenie... Porażka, dobrze że chociaż obrotomierz jest. 
Jeżeli chodzi o części to raczej ciężko jest (nietypowa cewka, aparat zapłonowy "dziwny", moduł zapłonowy też – 2 tygodnie szukałem.) 
Ogólnie jestem zadowolony z gaźnika. Nic się nie psuje, nie robi problemów – w ogóle można o nim zapomnieć 
