Strona 1 z 1

Temperatura na max ,bialy dym,ciagle podlewanie plynu

PostNapisane: 30 mar 2006, 11:38
przez Gość
Witam Od niedawna jestem posiadaczem m323 1,6 bg .Mam problem .Jadac sobie ktoregos dnia po miescie patrze na wskaznik temp a tam prawie max .Zgasilem silnik .Sprawdzilem chlodnice i jest ok.Wczesniej przed tym naglym skokiem temparatury lataly obroty i bardzo nieladnie pracowal silnik,Samochod zaczal dymic na bialo jak lokomotywa,Leedwo dojechalem ok 2 km .Dodam jeszcze ze silnik ma juz swoje km i zjada olej.Co robić czy jest to wina uszczelniaczy pod głowicą czy może pod pokrywa zaworow?A możę jeszce coś innego.Bardzo prosze o pomoc

PostNapisane: 30 mar 2006, 11:51
przez Mr.?
Co to znaczy "zjada olej"? Ile tego oleju spala?

Ja bym obstawiał pierścienie, ale wtedy powinien być ciemny dym i ewentualnie osmolony zderzak.

Biały dym to chyba będzie uszczelka pod głowicą.

Poczekaj na komentarz od profesjonalistów na tym forum, a w między czasie przeczytaj inne posty. Ten wątek już był kilkakrotnie poruszany.


Pzdr.

PostNapisane: 30 mar 2006, 12:03
przez Xionc
Mr.? napisał(a):Biały dym to chyba będzie uszczelka pod głowicą.

objawy ksiązkowe uszczelki, na lawete(nie jezdzij nim) i do mechanika!

PostNapisane: 30 mar 2006, 12:11
przez Gość
Pytalem sie brata bo wczesniiej korzystal z mojego samochodu wersje o pierscieniach raczej odrzuca .Faktem jest ze usczelka byla robiona, planowanie a takze kanaly dolotowe.Olej bierze i to duzo dolewalem ok 1 litra na 2 , 3 tys km

PostNapisane: 30 mar 2006, 12:41
przez szwed
Heh...mam podobnie tylko u mnie jest to bardziej skomplikowane bo sie nie grzeje a dymi tylko jak sie nagrzeje do naormalnej temp.na zimnym nie dymi,uszczelke pod glowica wymienilem na ori i nadal dymi dzisiaj moze wrzuce zdjecia tej zaslony dymnej

PostNapisane: 30 mar 2006, 13:05
przez Cysiek
christooo napisał(a):Olej bierze i to duzo dolewalem ok 1 litra na 2 , 3 tys km

Ja u siebie też odrzucałem wersje pierścieni. To nie są uszczelniacze, bo bierze zadużo oleju. Uszczelniaczami by tyle nie wzieła, no chyba że ich nie ma :| . Na początek zmień uszczelke pod głowicą tylko na oryginał. Zadnych zamienników nie ma co rzeźbić tylko oryginał. Jeśli to nie pomoże czeka Cię remoncik i duży wydatek. Ja u siebie wywaliłem 1200zł i efekt jest =o. Napisz jaki masz przebieg.

PostNapisane: 30 mar 2006, 13:38
przez Gość
Obecny przebieg 252 tys uszczelka robiona przy okolo 190 tys. Lpg od 170

PostNapisane: 30 mar 2006, 16:13
przez GofNet
Mr.? napisał(a):Biały dym to chyba będzie uszczelka pod głowicą.
Xionc napisał(a):objawy ksiązkowe uszczelki
Cysiek napisał(a):Na początek zmień uszczelke pod głowicą tylko na oryginał
christooo napisał(a):uszczelka robiona
Pewnie na zamienniku. Uszczelka pod głowicę wyłącznie oryginalna.

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PostNapisane: 30 mar 2006, 19:38
przez Gość
Diagnoza stwierdzona. Uszczelka do wymiany,głowica na szlif.Dzieki wszystkim za zainteresowanie. Pozdro