Strona 1 z 1

Tuning silnika a jego żywotność

PostNapisane: 29 sty 2017, 18:48
przez B6E
Witam wszystkich, jestem tu nowy i nie wiem czy dobrze umiesciłem temat jeśli nie to proszę o przeniesienie z góry dziękuje.A więc tak posiadam Mazdę 323 f bg 1990r i chciał bym troszkę poprawić osiągi auta, a mianowicie poprawić reakcje auta na gaz zeby sie szybciej zaczoł wkrecac na obroty. Biorąc pod uwagę fakt ze to wolnossak to poprawienie czego kolwiek to wyczyn. Zastanawiałem się nad założeniem kompresora dla ułatwienia przepływu powietrza, i tu moje pytanie czy orientuje sie ktoś jakie cisnienie będzie bezpieczne dla tego silnika( B6E 1.6 8v).

PostNapisane: 1 lut 2017, 17:39
przez B6E
odwiedza ktoś jeszcze te forum ???? czy od odejscia tekenfana juz tu nikt nie odpisuje <płacze> <płacze>

Re: Tuning silnika a jego żywotność

PostNapisane: 6 lut 2017, 19:52
przez Grigori
Witam wiesz chyba nikt czegoś takiego nie robił i będzie problem z odpowiedzią, od siebie powiem że szkoda pieniędzy ponieważ nie uzyskasz wiele a zniszczysz silnik napracujesz sie nad tym i nic, najpopularniejsze i najłatwiejsze jest zrobienie swap na 18 16v GT 128 km co przyniesie żądany efekt.

Re: Tuning silnika a jego żywotność

PostNapisane: 6 lut 2017, 20:02
przez podmuch
Odwiedza pewnie masa ludzi ....
Pytanie zadawane 3 tryliony razy :
B6E napisał(a): i tu moje pytanie czy orientuje sie ktoś jakie cisnienie będzie bezpieczne dla tego silnika( B6E 1.6 8v).

Taniej i lepiej będzie wykrzesać te 84 konie z tego silnika niż ładować kompresor.
To tylko moje zdanie.
Obadaj projekt kolegi którego wymieniłeś w poście i porównaj motory ...
Pozdro