Blad nr 9 OBD I- Czujnik temp. silnika?

Witam,
Od jakiegos czasu po dluzszej jezdzie (min 10 minut) silnik czasami na biegu jalowym wchodzi mimo nagrzania do 1500-2000rpm potem w czasie jazdy zdaza mu sie szarpac, nierowno ciagnac. Po odstaniu kilku minut i ponownym odpaleniu wszysko niby ok. Zimny i nagrzany przez pierwsze minuty chodzi elegancko z obr. biegu jalowego ok 600rpm. Dzis zrobilem testy KOEO i KOER i w obydwu testach dioda blyskala w kolko po 9 razy. Ze spisu bledow widze ze to "czujnik temp. silnika". Problem w tym ze nie ma zadnych problemow ze wskaznikiem temp. plynu chlodzacego, nagrzewa sie szybko, w srodku cieplo, nie przegrzewa sie itp. Co to za cholera ten "czujnik temp. silnika"? Chyba nie termostat w chlodnicy?? Jest jakis inny czujnik? I jak to wszystko w calosc sklecic, czy te objawy sie z tym wskazaniem i normalnym zachowaniem wskazowki temp. plynu chlodzacego kleja w ogole?? Zanim zrobilem test podejrzewalem ze mi sonde lambda wyswietli a tu taka niespodzianka...
Pozdrowienia
Od jakiegos czasu po dluzszej jezdzie (min 10 minut) silnik czasami na biegu jalowym wchodzi mimo nagrzania do 1500-2000rpm potem w czasie jazdy zdaza mu sie szarpac, nierowno ciagnac. Po odstaniu kilku minut i ponownym odpaleniu wszysko niby ok. Zimny i nagrzany przez pierwsze minuty chodzi elegancko z obr. biegu jalowego ok 600rpm. Dzis zrobilem testy KOEO i KOER i w obydwu testach dioda blyskala w kolko po 9 razy. Ze spisu bledow widze ze to "czujnik temp. silnika". Problem w tym ze nie ma zadnych problemow ze wskaznikiem temp. plynu chlodzacego, nagrzewa sie szybko, w srodku cieplo, nie przegrzewa sie itp. Co to za cholera ten "czujnik temp. silnika"? Chyba nie termostat w chlodnicy?? Jest jakis inny czujnik? I jak to wszystko w calosc sklecic, czy te objawy sie z tym wskazaniem i normalnym zachowaniem wskazowki temp. plynu chlodzacego kleja w ogole?? Zanim zrobilem test podejrzewalem ze mi sonde lambda wyswietli a tu taka niespodzianka...
Pozdrowienia