Witam
Od samego początku uborykam się z silnikiem w mojej Bagiecie, a mianowicie na zimnym wszystko pieknie chodzi, ładnie zapala (na zimnym jak i ciepłym), nie szarpie, ładnie przyspiesza i w OGLE wszystko gra. Jednak gdy się nagrzeje to juz nie jest tak pięknie gdy gwałtownie dodam gazu silnik się zlawi i zachowuje jakby nie był w stanie przepalic tego co dostaje (czynność ta się nie pojawia przy powolnym dodawaniu gazu). Natomiast powyżej 3-3,5tys obr\min ładne się wkreca
Wymienione\naprawione podzespoły ;
Wyczyszczona przepustnica
Nowy czujnik temp (ten od kompa)
Nową kopolka, palec, przewody WN + świece
Przepływomierz dobry
Wyczyszczona pompa paliwa
Nowe filtry
Błędy nic nie pokazują
Z Góry dzięki za pomoc
Dławi się na ciepłym Bg 1.6 16v
Strona 1 z 1
Witam, niedawno kupiłem właśnie mazdę 323f bg i mam bardzo podobny problem. U mnie szarpie/dławi się do 2200obr/min. Powyżej tych obrotów bajka. Jest to trochę denerwujące, gdyż jadąc na wolnych obrotach chcę trochę przyśpieszyć zaczyna szarpać. Na zimnym silniku to nie występuje. Po zalaniu większej ilości paliwa też to samo. Co może być nie tak? Błędów brak. Pomożecie???
Edit:
Ustawienie odpowiedniej przerwy na świecach i poprawienie kabli zapłonowych pomogło.
Edit:
Ustawienie odpowiedniej przerwy na świecach i poprawienie kabli zapłonowych pomogło.
- Od: 19 sie 2015, 16:24
- Posty: 42
- Skąd: Zamość
- Auto: Mx5 NA 93'
Sprawdzałem wszystko i nic nie pomaga tylko delikatnie się poprawiło po założeniu orginalnego filtra powietrza
Teraz natomiast męczę się z problemem braku mocy przy pełnym gazie w podłodze. jak by nie dawał sobie rady z przepaleniem bądź dostawał za słabą mieszankę, a na sprawdzaniu błędów nic nie wyskakuje a następujące rzeczy zostały sprawdzone;
-Przepustnica i TPS- idealnie ustawione
-Przepływka na innej BG działa idealnie
– Aparat zapłonowy rozebrany przeczyszczony i również działa prawidłowo
– kable nie przepuszczają i są praktycznie nowe
– świece to samo i nie ma na nich żadnych osadów
– wczoraj sprawdzona kompresja, Wynik = 13-12.5-12.5-12.5 bara
– pompa paliwa wyczyszczona i sprawdzona
– w baku żadnego syfu nie widać
Na sondę lambda też bym raczej nie stawiał bo nie pali masakrycznie dużo max 10l w mieście i 7/8l na trasie.
jedyne co zauważyłem to delikatnie przepuszczający jeden uszczelniacz na wtrysku
A no i bierze jakoś 0.3l oleju na 1000km przy miejskiej agresywnej jeździe chodź to chyba nie zły wynik i nie ma nic wspólnego chyba z brakiem mocy
Teraz natomiast męczę się z problemem braku mocy przy pełnym gazie w podłodze. jak by nie dawał sobie rady z przepaleniem bądź dostawał za słabą mieszankę, a na sprawdzaniu błędów nic nie wyskakuje a następujące rzeczy zostały sprawdzone;
-Przepustnica i TPS- idealnie ustawione
-Przepływka na innej BG działa idealnie
– Aparat zapłonowy rozebrany przeczyszczony i również działa prawidłowo
– kable nie przepuszczają i są praktycznie nowe
– świece to samo i nie ma na nich żadnych osadów
– wczoraj sprawdzona kompresja, Wynik = 13-12.5-12.5-12.5 bara
– pompa paliwa wyczyszczona i sprawdzona
– w baku żadnego syfu nie widać
Na sondę lambda też bym raczej nie stawiał bo nie pali masakrycznie dużo max 10l w mieście i 7/8l na trasie.
jedyne co zauważyłem to delikatnie przepuszczający jeden uszczelniacz na wtrysku
A no i bierze jakoś 0.3l oleju na 1000km przy miejskiej agresywnej jeździe chodź to chyba nie zły wynik i nie ma nic wspólnego chyba z brakiem mocy
- Od: 15 gru 2013, 23:13
- Posty: 44
- Skąd: Poznań, Wilda
- Auto: Mazda 323f BG 1.616v B6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości