Strona 1 z 1

Typ przepływomierza

PostNapisane: 30 sty 2006, 12:06
przez Winetou
Jakiś czas temu byłem u mechaniora w sprawie sporego spalania. W pierwszej chwili stwierdził, że mam założony przepływomierz od 1,6 – typ przepływomierza B6S7, a kilka godzin później kiedy miał załatwić właściwą przepływkę wycofał się z tej teorii, ale coś mi tu śmierdzi – szukałem na forum – szukajka nie znalazła – jaki jest właściwy typ przepływomierza do silnika B3 i czy nieprawidłowy może powodować większe spalanie ??

PostNapisane: 30 sty 2006, 15:13
przez Pepey
ja mam symbol wielkie T na tej naklejce i cyferki koncowka bodajze 210 (ale nie recze). Z tego co wiem (a kupowalem juz 2 przeplywki) od 1.6 auto nie bedzie pracowac tak jak powinno (kopciuch bez mocy )

PostNapisane: 30 sty 2006, 15:40
przez Winetou
kopciuch jest faktycznie straszliwy, na moc nie narzekam, ale jesli nigdy nie jezdzilem na wlasciwym to byc moze nie wiem co mnie ominelo. <killer> poprzedniego wlasciciela.... w takim razie poprosze jesli ktos zna o pelne oznaczenie wlasciwego przeplywomierza i nie pozostaje mi nic innego jak moto.allegro.pl

PostNapisane: 30 sty 2006, 15:46
przez Pepey
ja Ci je moge podac ale dopiero jutro bo dzis mam napiety harmongoram (SESJA)
aha a nie telepie/gasnie Ci na wolnych? i lie srednio pali. Bo wiem ze ten silnik lubi troszke zjesc...

PostNapisane: 30 sty 2006, 16:12
przez Winetou
na wolnych obrotach silnik zachowuje sie normalnie. pali kolo 10 na miescie – wolalbym to zmniejszyc do 7 bo jezdze oszczednie – butuje najwyzej raz na bak ;)
jesli nikt do tego czasu sie nie odezwie to podaj prosze – tutaj albo na PW

PostNapisane: 30 sty 2006, 17:29
przez Pepey
hm mi ostatnio tez pociagnal z 9 ale to przez jazde w miescie na krotkich odcinkach ledwo sie silnik nagrzeje... choc ja troszke ja tam depcze :) swoja droga ze od nowosci nie zmienilaem filtru paliwa, jutro chce sie za to zabrac to przy okazji spisze Ci symbole przeplywki

PostNapisane: 30 sty 2006, 23:52
przez RALF_Piastów
Winetou napisał(a): na moc nie narzekam, l

no to masz dobry charakter, ja narzekam ciągle ....że mało i mało :( :(

PostNapisane: 30 sty 2006, 23:56
przez Pepey
RALF_Piastów napisał(a):
Winetou napisał(a): na moc nie narzekam, l

no to masz dobry charakter, ja narzekam ciągle ....że mało i mało :( :(


hehe zawsze chce miec sie wiecej pod podloga :) choc patrzac realnie na ten silnik i jego osiagi mysle ze sa jedne z lepszych w swojej klasie... chyba nie bylo duzo silniczkow 1.3 16V z 73 KM w 91 roku :)

PostNapisane: 31 sty 2006, 00:13
przez Winetou
Pepey napisał(a):
RALF_Piastów napisał(a):
Winetou napisał(a): na moc nie narzekam, l

no to masz dobry charakter, ja narzekam ciągle ....że mało i mało :( :(


hehe zawsze chce miec sie wiecej pod podloga :) choc patrzac realnie na ten silnik i jego osiagi mysle ze sa jedne z lepszych w swojej klasie... chyba nie bylo duzo silniczkow 1.3 16V z 73 KM w 91 roku :)


fakt, silniczek jest dynamiczny – kumpel ktory siedzi w klubie peugeota, powiedzial mi po tym jak go przewiozlem, ze nie wie czy swoim 1,6 by ze mna wygral ;)

a ja wlasnie zaczynam kombinowac nad zmiana na 1,6 ;) duzo osob na tym forum swego czasu powiedzialo mi, ze to niemozliwe, ale poznalem kolesia z forum, ktory twierdzi, ze przerobil swoja 323 1,6 na diesla i z tym autem da sie zrobic prawie wszystko – zaoferowal mi silnik z przelozeniem za niewielkie pieniadze i gwarantuje, ze bedzie smigac bez problemu – juz zaczalem odkladac :D

PostNapisane: 31 sty 2006, 00:27
przez Pepey
ja ostatnio zrobilem na swiatlach kumpla w renowce 1.7 (to chyba byla 19). i jakiegos typa w passacie SDI :>
kumpel nie chcial mi wierzyc ze to 1,3 :)

PostNapisane: 31 sty 2006, 00:55
przez Winetou
Pepey napisał(a):ja ostatnio zrobilem na swiatlach kumpla w renowce 1.7 (to chyba byla 19). i jakiegos typa w passacie SDI :>
kumpel nie chcial mi wierzyc ze to 1,3 :)


a bo madzie to zdolne dziewczynki sa ;) – pamietaj jutro o tej przeplywce :)

PostNapisane: 31 sty 2006, 01:03
przez Pepey
spoko bede pamietal :) moja to sie jeszcze jutro upije troche bo jej denaturatu wlewam (woda w baku :()

PostNapisane: 31 sty 2006, 17:23
przez Pepey
wiec tak symbol na naklejce wielka litera T (to najwazniejsze) pod nim numer B 376 13 210 (to tez wazne zeby nie mial A na koncu bo wtedy to chyba przeplywka od Fki)

PostNapisane: 31 sty 2006, 17:56
przez Winetou
[tiiit], to ja juz nic nie wiem :–( ja mam jakis japonski znaczek, a dalej B6S7 i nic wiecej....

no ale Ty masz B 3.....

co sugeruje ze to jest przeplywka do silnika B3, a moje B6 sugeruje ze jest do B6.... czyli wysoce prawdopodobne, ze mam niewlasciwa....
naprawde nikt wiecej tutaj nie wie ?

PostNapisane: 31 sty 2006, 23:39
przez Pepey
chyba patrzysz nie na ta naklejke, patrz na aluminiowa obudowe :)

PostNapisane: 1 lut 2006, 10:22
przez Winetou
taaa, wczoraj juz do tego doszedlem wieczorem w garazu :D ale mi bylo glupio :–) przeplywomierz jest ok – powiedz mi tylko co Ty masz na tej niewlasciwej naklejce na ktora caly czas patrzylem :–) i dlaczego ona mi tyle pali :–( na jednym baku w porywach jak oszczedzam przejezdzam 500 km....

PostNapisane: 1 lut 2006, 10:57
przez Pepey
na tej niewlasciwej mam chyba to samo co Ty :) a czemu tyle pali? hm zaczynajac od najbardziej blachej sprawy...jak wyglada filtr powietrza? nie jest uwalony troche? kolejna sprawa jak sie nagrzeje to jakie masz wolne obroty? i czy termostat jest dobry? (dlugo sie nagrzewa??)

PostNapisane: 1 lut 2006, 12:32
przez Winetou
nagrzewa sie szybciutko – nie wyjade dobrze z osiedla juz mam polowe skali, wiec wnioskuje, ze termostat jest dobry, wolne obroty po nagrzaniu w okolicach 800 obr/min – stabilne. filtr powietrza sprawdze wieczorem. jesli z obrotami jest ok, to lambda tez bedzie w pozadku ?

PostNapisane: 1 lut 2006, 16:17
przez Pepey
nie koniecznie, a nic innego mi nie przychodzi do glowy, podjedz do jakeigos elektryka on ja podepnie pod tester i Ci powie czy dziala, moja siadla rok temu a mam auto o 2 lata mlodsze...koszt ok 100 zl (amerykansko japonska firmy WALKER, byly tez tansze ale jakies no name.