SWAP z 1.3 na gaźniku na 1.6 na pełnym wtrysku – WTRYSKI SIĘ NIE OTWIERAJĄ

Postprzez Spartakus133 » 17 sty 2015, 18:29

Witam!
Mam pewien problem, mianowicie, jak w temacie:
Kiedy mój 1.3 na gaźniku w Madzi 323 BG postanowił "iść na emeryturę" (po ładnych 330 kkm), wraz z bratem, który jest mechanikiem zrobiliśmy SWAP'a na 1.6 na pełnym wtrysku. Silnik jest w bardzo dobrej kondycji, ma przejechane 130kkm i zalany jest jeszcze olejem 10W40. Przerzuciliśmy całą wiązkę, podłączyliśmy komputer, pompę paliwa i jej przekaźnik. Pompa paliwa ładnie pompuje benzynę, robi bardzo dobre ciśnienie (Madzia miała piękny... ekhm... wytrysk xd), na świecach jest iskra. Po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia, auto kręci, jednak nie odpala. Wtryski nie podają paliwa. Sprawdziliśmy napięcie na wszystkich kablach – brakuje masy.
Moje pytanie brzmi: Co teraz zrobić? Jak podłączyć masę do wtrysków?
Jest tutaj ten problem, że samochód był na gaźniku, gdzie elektryka nieco się różni.
Proszę o pomoc!
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 18 lip 2014, 16:45
Posty: 13
Auto: Mazda 323 BG IV ;1.3 16/OHC (B3-ME) –> 1.6 8V
Benzyna + LPG; 1992 r.; Sedan.

Postprzez lewy323s » 18 sty 2015, 23:29

Cała instalacja silnika i komputer (we wnętrzu za radiem) moim zdaniem musi byc od silnika na wtrysku. Wtedy do wtrysków są oryginalne wtyczki i ok. Co do silnika i oleju. Jeśli on ma naprawde 130 tys km to ja bym mu dał ojej syntetyczny 5W40. 10W40 to ma mój po (chyba) 330tys :)
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 21:09
Posty: 188 (0/1)
Auto: Mazda 323 sedan 1.6 8V '89

Postprzez Spartakus133 » 18 sty 2015, 23:42

Przerzuciliśmy całą wiązkę, podłączyliśmy komputer
– I tutaj pojawia się problem, bo wszystko jest podpięte, a masy nie ma.
Poprzedni właściciel zalał 10W40, a "cofać" się nie da ^^
Początkujący
 
Od: 18 lip 2014, 16:45
Posty: 13
Auto: Mazda 323 BG IV ;1.3 16/OHC (B3-ME) –> 1.6 8V
Benzyna + LPG; 1992 r.; Sedan.

Postprzez Spartakus133 » 21 sty 2015, 13:30

Problem dalej ten sam, z tą różnicą, że jak trochę postoi to odpali na parę sekund i gaśnie. Ktokolwiek może pomóc?
Początkujący
 
Od: 18 lip 2014, 16:45
Posty: 13
Auto: Mazda 323 BG IV ;1.3 16/OHC (B3-ME) –> 1.6 8V
Benzyna + LPG; 1992 r.; Sedan.

Postprzez Spartakus133 » 22 sty 2015, 14:24

Cóż, dziękuję WSZYSTKIM za tak liczne podpowiedzi i pomoc. Problem został rozwiązany o własnych siłach. Jeśli kiedyś, ktokolwiek zacznie interesować się tym forum, może wybije się jeszcze ono na jakiś przystępny poziom.
Temat do zamknięcia.
Początkujący
 
Od: 18 lip 2014, 16:45
Posty: 13
Auto: Mazda 323 BG IV ;1.3 16/OHC (B3-ME) –> 1.6 8V
Benzyna + LPG; 1992 r.; Sedan.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323