Strona 1 z 1

Nierówana praca silnika, problemy z odpalaniem 323 bg

PostNapisane: 22 maja 2014, 07:50
przez Brian123
Witam. Od paru miesiecy mialem z swoja madzia problem tego typu ze mi sie czasem zalewala, odpalala po dlugim kreceniu albo jak ostygla, czuc bylo benzyne. Z czasem problem problem narastal. Objawialo sie to tym ze miedzy 2-3 tys rpm szarpala i przerywala ale na wyzszych obrotach bylo ok. Dwa dni temu w ogole nie chciala odpalic na cieplym silniku. Po sprawdzeniu bledow wyrzucala blad nr 9 – blad czujnika temperatury silnika, po usunieciu bledow zaczela nierowno chodzic, przerywa i ciezko wchodzi na obroty jakby nie palila na jeden gar. Jest duzo slabsza, nie ma mocy. Jak troche ostygnie nie chce odpalic, na zimnym i goracym silniku odpala. Raz wyskoczyl mi blad nr 2 – czujnik polozenia walu / przeplywomierza powietrza. Dodam ze poltora roku temu wymienialem aparat zaplonowy (w ogole nie chciala jechac, kopcila, przerywala). Ostatnio tez kable swiece filtr powietrza. Wydedukowalem ze moze byc to znow wina aparatu lub przeplywomierza. Jak sadzicie co to moze byc? Pozdrawiam. Silnik to 1.8 16V DOHC BP05 140KM

Re: Nierówana praca silnika, problemy z odpalaniem 323 bg

PostNapisane: 27 maja 2014, 12:34
przez Piotr89
Możesz mieć nieszczelny dolot ale jeżeli czuć benzynę to może sprawdź czy któryś z przewodów nie jest nieszczelny i nie puszcza paliwa, ponadto sprawdź czy jest ciśnienie w listwie wtryskowej, mógł paść zawór ciśnieniowy.
Ewentualnie poszukaj na forum podobnych tematów bo już wiele razy problemy niepalenia były poruszane <ok>

PostNapisane: 28 maja 2014, 15:44
przez Brian123
Dolot szczelny, poprzedni filtr byl troche upaprany od oleju i w dolocie na rurze bylo troche oleju, nie wiem dlaczego.. Paliwo szczelne, musialbym tylko sprawdzic to cisnienie. Szukalem na forum podobnych watkow i wszystkie prawdopodbne usterki sprawdzilem, zostaje mi tylko wymienic te dwie czesci. Jak ktos by chcial dodac cos od siebie to czekam na posty. :)

PostNapisane: 1 lip 2014, 18:39
przez Brian123
Problemem okazał się ... aparat zapłonowy ;)