Strona 1 z 2

jakie kable NGK do mojej dziwnej 323F 91 rok...

PostNapisane: 18 lis 2005, 16:15
przez wroclover
witam,
szukam kabli do tego dziwnego silnika (16V, 1,6 ale gaźnik), i pani w NGK w Wawie powiedziała mi że do tego modelu nie ma kabli NGK. Prawda to???
A jeśli nie ma, to co polecacie jako zamiennik?

PostNapisane: 18 lis 2005, 18:30
przez GofNet
Zerknij na to:
<czytaj> InterCars150zł.

Pozdrawiam
..::GofNet::..

no tak – ZX19

PostNapisane: 19 lis 2005, 21:51
przez wroclover
no tak – z linka wynika że to jest RC ZX-19.
a to jest odpowiedz firmy sprzedającej tenże towar (Lordgas, lordgas.sc@neostrada.pl):
................
NGK RC – ZX19 cena 130,50 PLN Mazda 323 silnik BG poj. 1,3-1,9 )HC r.prod. od 1989
NGK RC – ZX18 cena 258,– PLN – z Pańskiego opisu i porównując z katalogiem wygląda na to , że powinien to być ten komplet, ponieważ RC-ZX19 jest do silników 8-zaworowych.
Prosze dokladnie przejrzec strone NGK (link u nas)
................


no i co z tym fantem?
ma być RC-ZX19, czy RC-ZX18? czy w ogóle nie ma kabli do mojej mazdy, jak powiedziała panienka z NGK Polska?

PostNapisane: 19 lis 2005, 22:38
przez GofNet
Proponuję zajrzeć do zakładki Stosowane w..., gdzie podane są dokładnie modele, do których ów zestaw przewodów WN jest dedykowany.

Poza tym sam sprawdź na stronie NGK, to się utwierdzisz w przekonaniu, jakich przewodów poszukujesz.

Dokładnie wygląda to tak:
    ZX18:
    ◦ MAZDA 323 LX (1991) – 1.8LL4*
    ◦ MAZDA 323 LX (1990) – 1.8LL4*
    ZX19:
    ◦ MAZDA 323 (1994) – 1.6LL4*
    ◦ MAZDA 323 (1993) – 1.6LL4*
    ◦ MAZDA 323 (1992) – 1.6LL4*
    ◦ MAZDA 323 BASE (1991) – 1.6LL4*
    ◦ MAZDA 323 BASE (1990) – 1.6LL4*
    ◦ MAZDA 323 DX (1994) – 1.6LL4*
    ◦ MAZDA 323 DX (1993) – 1.6LL4*
    ◦ MAZDA 323 DX (1992) – 1.6LL4*
    ◦ MAZDA 323 DX (1991) – 1.8LL4*
    ◦ MAZDA 323 DX (1990) – 1.8LL4*
    ◦ MAZDA 323 SE (1993) – 1.6LL4*
    ◦ MAZDA 323 SE (1992) – 1.6LL4*
    ◦ MAZDA 323 SE (1991) – 1.6LL4*
    ◦ MAZDA 323 SE (1990) – 1.6LL4*

    * – Pojemność silnika i ilość komór spalania w bloku.

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PostNapisane: 19 lis 2005, 23:02
przez Mumin
A ja z ciekawości sprawdziłem stronę NGK w poszukiwaniu tych kabli i po pierwsze to nie ma strony www.ngk.com :), lepiej szukać na www.ngkntk.pl , a po drugie rzeczywiście nie ma tego silnika w katalogu. To znaczy jest 1,6, ale nie 16V i katalog podaje wtedy kable o symbolu RC-ZX19. Albo mają jakieś niedopatrzenie albo rzeczywiście nie robią kabli do tego silnika.
Aha, tak jeszcze poprzeglądałem i wygląda na to, że kable RC-ZX18 są do silnika 1,8 DOHC , a RC-ZX19 do SOHC, ale oba zestawy są do silników 16V.

PostNapisane: 19 lis 2005, 23:10
przez GofNet
Mumin napisał(a): po pierwsze to nie ma strony www.ngk.com
Jak to nie ma <jelen>?? To kliknij w link, który sam napisałeś, to zobaczysz, że taka strona istnieje. Powiem więcej. Podane przeze mnie dane są właśnie z tej strony <faja>.

Aby było śmieszniej, to podany przez Ciebie link generuje błąd "opera:illegal-url-3", choć sam adres jest poprawny :).

PostNapisane: 19 lis 2005, 23:14
przez Mumin
GofNet napisał(a):
Mumin napisał(a): po pierwsze to nie ma strony www.ngk.com
Jak to nie ma <jelen>?? To kliknij w link, który sam napisałeś, to zobaczysz, że taka strona istnieje. Powiem więcej. Podane przeze mnie dane są właśnie z tej strony <faja>.


Faktycznie jest. Mea culpa. Pewnie coś się w Twoim oryginalnym poście przyplątało do adresu bo wyskoczyło mi, że strona nie istnieje.

PostNapisane: 19 lis 2005, 23:16
przez GofNet
Pewnie błąd był identyczny, co u Ciebie (przecinek) :).

Na podanej jednak przez Ciebie stronie nie można odnaleźć po kodzie ani jednych (ZX18), ani drugich (ZX19) przewodów WN.

@raczkowski: Jeśli jednak znasz precyzyjne oznaczenie swojej Mazdy, to na podanej przez Mumina stronie możesz pod linkiem MAZDA – Kable zapłonowe znaleźć przewody do Twojego pojazdu.

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PostNapisane: 19 lis 2005, 23:18
przez Mumin
GofNet napisał(a):Pewnie błąd był identyczny, co u Ciebie (przecinek) :).

Tak, już poprawiłem.:)

www.ngk.com

PostNapisane: 21 lis 2005, 11:59
przez wroclover
no i dzięki stronie www.ngk.com wyjaśniło się więcej – tam dla mojego modelu jest tylko ZX19.
to dlaczego państwo z firmy lordgas (czy jakkolwiek się ona nazywa) piszą mi, że ZX19 są tylko do silników 8 zaworowych????
dzięki za wszystkie odpowiedzi, dzięki ogromne za pomoc.

PostNapisane: 24 lis 2005, 13:48
przez wroclover
no i kupiłem te kable RC-ZX19, założyłem, przejechałem kilkaset kilometrów i jest bardzo miło. wszystko pasuje, samochód dostał mocy, jest gites.

PostNapisane: 24 lis 2005, 17:04
przez Pyton162
i ja dzisiaj zafundowalem mojej madzi nowiutkie kable NGk w pieknym niebieskim kolorze, pozdro

PostNapisane: 3 lut 2006, 01:32
przez bartek_bart
odświeże wątek :) a co sądzicie o kablach firmy janmor. polski producent produkujący większośc na eksport czytając ich stronę wyglada solidnie http://www.janmor.pl/ a kable silikonowe do Z5 1,5 mają po 130zł to 2 razy taniej niż np NGK

PostNapisane: 3 lut 2006, 10:53
przez Grzyby
Na temat Janmorów jest tyle opinii co użytkowników.
Wpisz w wyszukiwarkę na forum to sam zobaczysz.

Opinie są skrajne – od bardzo zadowolonych po takich którzy po kilku dniach wyrzucali je z samochodu i wymieniali na inne.

Ja polecam (pomimo ceny) NGK.
W myśl starej prawdy, że biednego nie stać na tanie rzeczy.

PostNapisane: 3 lut 2006, 12:09
przez sołtys
Grzyby napisał(a):W myśl starej prawdy, że biednego nie stać na tanie rzeczy.


czasami nie stać na nic a co dopiero na te drogie. <lol>
Jeżeli chcesz mieć spokój kup NGK.
Jeżeli masz żydowskie (skąpe) zacięcie to kombinuj tak jak ja.
Mnie kable kosztowały 22zł + godzina roboty. I jak narazie jestem bardzo zadowolony. <lol>

PostNapisane: 3 lut 2006, 12:30
przez pestek
A może wiecie gdzie można kupić Kable Splitfire do mx3 bo zamieżam też zmienić swoje.
Pozdrawiam

PostNapisane: 3 lut 2006, 12:40
przez bartek_bart
Grzyby napisał(a):Na temat Janmorów jest tyle opinii co użytkowników.
Wpisz w wyszukiwarkę na forum to sam zobaczysz.


przewertowałem wszystkie posty i rzeczywiście opinie skrajne od zadoowlonych po niezadowolonych. wiem ze NGK są dobre ale 260zł to sporo. dobre opinie są o sentech i raczej nie ma osób niezadowolonych

sołtys napisał(a):Jeżeli masz żydowskie (skąpe) zacięcie to kombinuj tak jak ja.


nie jestem aż takim Zydem :D ale mam jeszcze pare innych wydatków w aucie także liczy się dla mnie każda zł

PostNapisane: 3 lut 2006, 19:24
przez GofNet
sołtys napisał(a):Mnie kable kosztowały 22zł + godzina roboty
Powinieneś zacząć robić na eksport hahaha hahaha hahaha.

Świece: NGK
Przewody Wysokiego Napięcia: NGK.

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PostNapisane: 4 lut 2006, 00:13
przez sołtys
GofNet napisał(a):Powinieneś zacząć robić na eksport hahaha hahaha hahaha.


niezła myśl :P ale nazazie faza testów. Jak nastukam na nich z kilkadziesiąt tysięcy i będą ok to zaczne produkcję <lol> A no i jeszcze trzeba urochomić skup starych bo zn ich potrzebowałem jedną gumkę i tą ebonitową rurkę fajkę do 16V.
Jak ktoś chce przepis to służę pomocą.

PostNapisane: 4 lut 2006, 13:43
przez bartek_bart
a jakiej firmy polecacie kopułkę i palec rozdzielacza?? pytałem się w sklepie o ceny to do Z5 włoskiej produkcji kopułka jest po 44zł a palec po 16zł ale nie wiem co to za firma a wiadomo że u makaroniarzy to różnie z trwałością :|