Palec rozdzielacza – Jaki kupić?
Strona 1 z 1
Witam
Otworzyłem nowy temat, gdyż w poprzednim poście nikt mi nie odpowiedział, może dlatego, że za dużo już było odpowiedzi.
Mam problem z doborem właściwego palca rozdzielacza.
Próbuję dostać zamiennik, ale nigdzie nie udaje mi się tego dokonać. Aparat zapłonowy mam Mitsubishi i na palcu też jest znaczek Mitsubushi. Ani w sklepie, ani w ASO nie mają takiego palca, nawet po wglądzie w katalog Mazdy, facet pokazał mi 2 zamienniki, które były całkiem inne, niż mój.
W sklepie facet znalazł taki, identyczny ale dziura, która wchodzi na wał była i 0,5mm za wąska. Mój palec ma 6-kątną dziurę z blaszkami na 3 wycięciach.
Kopułkę zamiennik dobrałem i chodzi.
Może ktoś mi pomóc?
__________________
323 BG B3E 1,3i 1990r.
Otworzyłem nowy temat, gdyż w poprzednim poście nikt mi nie odpowiedział, może dlatego, że za dużo już było odpowiedzi.
Mam problem z doborem właściwego palca rozdzielacza.
Próbuję dostać zamiennik, ale nigdzie nie udaje mi się tego dokonać. Aparat zapłonowy mam Mitsubishi i na palcu też jest znaczek Mitsubushi. Ani w sklepie, ani w ASO nie mają takiego palca, nawet po wglądzie w katalog Mazdy, facet pokazał mi 2 zamienniki, które były całkiem inne, niż mój.
W sklepie facet znalazł taki, identyczny ale dziura, która wchodzi na wał była i 0,5mm za wąska. Mój palec ma 6-kątną dziurę z blaszkami na 3 wycięciach.
Kopułkę zamiennik dobrałem i chodzi.
Może ktoś mi pomóc?
__________________
323 BG B3E 1,3i 1990r.
- Od: 15 wrz 2005, 08:18
- Posty: 61
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: MAZDA 323 BG 1.3 8V 1990r.
Staraj się nie zakładać nowych tematów, gdy nie otrzymałeś satysfakcjonującej odpowiedzi w innym temacie. Zawsze powracaj do poprzedniego tematu i tam ponownie zarzuć bardziej konkretne pytanie.
Dzięki temu nie będzie na FORUM bałaganu i jeśli ktoś inny będzie szukał podobnych informacji, to nie będzie musiał biegać po całym FORUM, gdyż znajdzie je w jednym temacie.
Dzięki temu nie będzie na FORUM bałaganu i jeśli ktoś inny będzie szukał podobnych informacji, to nie będzie musiał biegać po całym FORUM, gdyż znajdzie je w jednym temacie.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Spoko GofNet, nie ma problemu. Sorrki.
- Od: 15 wrz 2005, 08:18
- Posty: 61
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: MAZDA 323 BG 1.3 8V 1990r.
a czy to nie będzie coś takiego http://www.moto.sklep.pl/img.php?kod=19459
- Od: 8 sty 2005, 19:47
- Posty: 32
- Skąd: Łódź
- Auto: 323 BG 1324 (75KM)
Hej marcus. Cos takiego własnie, tylko jakbym jeszcze widział spod. A swoją drogą dziwne, bo facet w sklepie z czesciami do japońców, znalazl według katalogu mitsubishi ten palec i jan polozylem mu moj na stół były identyczne dosłownie wsyzstkim, tylko właśnie ta dziura od dołu była o 0,5 mm węższa, czy to możliwe , że wadliwie zrobiona podróbka?
Gorzów górą.... będzie kiedyś
)
- Od: 15 wrz 2005, 08:18
- Posty: 61
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: MAZDA 323 BG 1.3 8V 1990r.
Poszukaj na http://www.japparts.pl/ tam znajdziesz za niewielkie pieniadze komplet, jesli nie beedziesz mial jak dopasowac....
- Od: 2 lis 2004, 01:49
- Posty: 82
- Skąd: Szczecin
- Auto: Nissan Primera 2.0TD 2000r
dzieki mrdok. Narazie sklep w ktorym kupuje, zamówił palec w innej firmie(zamiennik) zobaczymy jak to bedzie.
andrzeej, palec rozdzielacza, mieści się w aparacie zapłonowym, jest założony na wał i kręci sie w tzw. kopułce, która to mając 4 styki w środku podaje iskre na odpowiedni cylinder. Iskra podawana jest wtedy, gdy palec mija odpowiedni styk. Jeśli palec jest starty(jak u mnie) lub styki są zaśniedziałe lub nadpalone) zwiększa się przerwa miedzy palcem a stykiem i są problemy z iskrą. – To tak na chłopski rozum...
andrzeej, palec rozdzielacza, mieści się w aparacie zapłonowym, jest założony na wał i kręci sie w tzw. kopułce, która to mając 4 styki w środku podaje iskre na odpowiedni cylinder. Iskra podawana jest wtedy, gdy palec mija odpowiedni styk. Jeśli palec jest starty(jak u mnie) lub styki są zaśniedziałe lub nadpalone) zwiększa się przerwa miedzy palcem a stykiem i są problemy z iskrą. – To tak na chłopski rozum...
Gorzów górą.... będzie kiedyś
)
- Od: 15 wrz 2005, 08:18
- Posty: 61
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: MAZDA 323 BG 1.3 8V 1990r.
No dzienki za wyjasnienie moze tam zobacze jak tam srwa stoi bo obsrewuje ostatni ze jak mazda sobie stanie z 2 di to troche za dlugo kreci rozrusznik tz ok 3-4 sekundy jak jest cieply to od szczala albo jak jest czsto uzywana.moze to wina swaic bo jak kuplem to jeszcze nic nie robilem a juz na troche jak by nadpalone swiece sa francuskie Beru czy jakos tak. kable sa ngk i raczej sa ok. weic nie weim czemu tak z rana ma opory by lagodnie zaskoczyc.ktos moze mi cos doradzi 


Kocham ciężką prace...mógłbym patrzeć na nią
godzinami
- Od: 19 sie 2005, 20:13
- Posty: 60
- Skąd: Wolbrom
- Auto: 323F GT 1.8 16V – Fiat 126 p
Ja tez tak mam w swojej madzi. Rano lub po dluzszym postoju krece okolo 3-4 sekund, natomiast jak jezdze to pali na dotyk.Tylko ze ja mam juz wymienione praktycznie wszystko z osprzętu(został mi tylko palec).
Dodatkowo mi szarpie autko, ale zaobserwowalem ze jak jest malo paliwa. Jak jest wiecej to praktycznie ok. Zaczynam sklaniac sie ku pompie paliwowej, nastepnie lewe powietrze(nierówne obroty) z okolic kolektora ssącego(głośno tam syczy).
Wiec sory ale narazie ci nie pomoge.
Dodatkowo mi szarpie autko, ale zaobserwowalem ze jak jest malo paliwa. Jak jest wiecej to praktycznie ok. Zaczynam sklaniac sie ku pompie paliwowej, nastepnie lewe powietrze(nierówne obroty) z okolic kolektora ssącego(głośno tam syczy).
Wiec sory ale narazie ci nie pomoge.
- Od: 15 wrz 2005, 08:18
- Posty: 61
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: MAZDA 323 BG 1.3 8V 1990r.
Ja tez mam podobny problem i jestem w trakcie rozwiązywania go...Auto drżało,nie miało pełnej mocy.Wymieniłem świece,kable,filtry i zostały mi właśnie kopułka i palec...Po rozbiórce okazało się że kopułka i palec NATYCHMIAST do wymiany!!!! Jak założę nowe jutro lub w środę to dam znać! Ale jestem pewny na 99.99% że to własnie przyczyna!
- Od: 8 maja 2006, 17:12
- Posty: 163
- Skąd: warm.-maz., mazowieckie
- Auto: Niedługo Mazda GH 2.2 :–)
Do mojego autka palec rodzielacza wygląda tak ....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ad7aa.html
Zamówiłem w intercars EPS 3.7994 i kopułkę EPS 2.7977 i mam nadzieję, że pojeżdzę na tym bezproblemowo spory czas...A tak w ogóle na ile oceniacie żywotność takich rzeczy....
?[/img]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ad7aa.html
Zamówiłem w intercars EPS 3.7994 i kopułkę EPS 2.7977 i mam nadzieję, że pojeżdzę na tym bezproblemowo spory czas...A tak w ogóle na ile oceniacie żywotność takich rzeczy....
- Od: 8 maja 2006, 17:12
- Posty: 163
- Skąd: warm.-maz., mazowieckie
- Auto: Niedługo Mazda GH 2.2 :–)
o kurcze chyba nie mamy takich samych aut:)
ale jesli chodzi o palec firmy EPS to moj wyglada rozsadnie...gorzej wygląda kopułka |9kupiłem ostatnio nowa) po 3 dniach pojawił się juz nalot sniedzi:) na na bolcach...ktore na marginesie sa chyba z aluminium...orgniał ktory miał z miedzi
taj czy inaczej cena tych zamienników nie jest powalająca... pytałem sie o orginał palec+kopułka i powiedziła mi gość 200zl tak ze wole eps i jak na razis auto smiga
ale jesli chodzi o palec firmy EPS to moj wyglada rozsadnie...gorzej wygląda kopułka |9kupiłem ostatnio nowa) po 3 dniach pojawił się juz nalot sniedzi:) na na bolcach...ktore na marginesie sa chyba z aluminium...orgniał ktory miał z miedzi
taj czy inaczej cena tych zamienników nie jest powalająca... pytałem sie o orginał palec+kopułka i powiedziła mi gość 200zl tak ze wole eps i jak na razis auto smiga
- Od: 18 mar 2006, 18:37
- Posty: 53
- Skąd: Wrocek
- Auto: Mazda mx5 1.6 2000
trochę stary wątek ale po co zakładać nowy
Może ktoś mi powiedzieć jaki palec i kopułka pasują do mazdy 323 BG 1.3 8V 1990r? W sklepie internetowym intercars palca firmy EPS nie ma. Przymierzałem dwa palce jeden firmy JC a drugi oryginał tylko że od mazdy 323 BG 1.6 16V 1991 i oba mają za mały otwór o ok 0.5mm a kopułka od tej mazdy jest zbyt płytka (średnica i rozstaw śrub OK)
Może ktoś mi powiedzieć jaki palec i kopułka pasują do mazdy 323 BG 1.3 8V 1990r? W sklepie internetowym intercars palca firmy EPS nie ma. Przymierzałem dwa palce jeden firmy JC a drugi oryginał tylko że od mazdy 323 BG 1.6 16V 1991 i oba mają za mały otwór o ok 0.5mm a kopułka od tej mazdy jest zbyt płytka (średnica i rozstaw śrub OK)
- Od: 30 maja 2008, 14:05
- Posty: 7
- Skąd: Toruń
- Auto: 323 BG 1.3 8V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości