Ustawienia zaworów.

Witam szanownych FORUM'owiczów!
Kupiłem w niedzielę swoją pierwszą mazdusię 323F 1,3 16v z motorem B3. Po przejechaniu 20km Mazdusia się popsuła. Na szczęscie poprzedni właściciel jest moim starym znajomym, mechanikiem, więc wziął ją szybciutko do siebie i zaczął naprawiać. Okazało się, że w Mazdusi poszła cała głowica, która została wymieniona. Jednak mam aktualnie z nią 2 problemy.
1. Samochód na biegu jałowym ma bardzo niestabilne obroty, czasami spadają, po czym albo silnik gaśnie, albo wracają do normy – i tak się powtarza co jakiś czas, jak samochód stoi.
2. Zauważyłem jeden denerwujący odgłos w momecie, w którym samochód wchodzi na obroty – jakby "klekotanie" zaworów. Znajomy tłumaczy to faktem, że niestety nie zna dokładnych ustawień zaworów, dlatego ustawił je na oko – stąd moje najważniejsze pytanie – czy ktoś jest w stanie mi podać "parametry", jak one powinny być ustawione?
Za pomoc w rozwiązaniu pierwszego problemu też będę wdzięczny.
_________________________
323 B3 1,3 1.324ccm 16v 1993r.
Kupiłem w niedzielę swoją pierwszą mazdusię 323F 1,3 16v z motorem B3. Po przejechaniu 20km Mazdusia się popsuła. Na szczęscie poprzedni właściciel jest moim starym znajomym, mechanikiem, więc wziął ją szybciutko do siebie i zaczął naprawiać. Okazało się, że w Mazdusi poszła cała głowica, która została wymieniona. Jednak mam aktualnie z nią 2 problemy.
1. Samochód na biegu jałowym ma bardzo niestabilne obroty, czasami spadają, po czym albo silnik gaśnie, albo wracają do normy – i tak się powtarza co jakiś czas, jak samochód stoi.
2. Zauważyłem jeden denerwujący odgłos w momecie, w którym samochód wchodzi na obroty – jakby "klekotanie" zaworów. Znajomy tłumaczy to faktem, że niestety nie zna dokładnych ustawień zaworów, dlatego ustawił je na oko – stąd moje najważniejsze pytanie – czy ktoś jest w stanie mi podać "parametry", jak one powinny być ustawione?
Za pomoc w rozwiązaniu pierwszego problemu też będę wdzięczny.
_________________________
323 B3 1,3 1.324ccm 16v 1993r.