To może ja się wupowiem bo miałem okazję juz kilka razy przerabiać remont silnika BP

W większości silników BP wymiana samych pierścieni nic nie da bo tłoki i cylindry juz nie trzymają wymiarów nominalnych (robią się owalne ale metodą "na oko" albo "palcem tego nie stwierdzimy

). Trzeba zrobic szlif cylindrów (w BP nie ma możliwości tulejowania) i WYMIENIĆ tłoki na nowe.
Jeśli chodzi o pierścienie to w grę wchodzę tylko i wyłąznie OEM Mazdy będź Hastings.
Jeszcze nie spotkałem się z wałem korbowym z BP, który wymagałby szlifu. Są one kute i można powiedzieć pancerne.
Co do panewek: ja raz się połaszczyłem podczas remontu, na oko stwierdziłem, że panewki wyglądają jak nowe i spowrotem założyliśmy stare. Po 7tys. km jedna z nich się obróciła

W związku z tym nie radzę robić oszczędności rzędu 300-400PLN bo w efekcie końcowym będziemy musieli wydać 2-3 razy tyle

Co do głowicy to przy remoncie radzę też wymienić prowadnice zaworów bo inaczej będziecie się potem bujać tak jak ja. Niestety, z tego co się orientuję, nie ma żadnej możliwości aby sprawdzić czy są one OK czy nie także lepiej zapobiegawczo wymienić