Strona 1 z 1

Zdjęcie podłączenia zaworków 323 BG GT

PostNapisane: 23 gru 2011, 11:30
przez colin323gtr
Witam. Panowie i Panie ,potrzebuje fotke jak podłączone są te zaworki w 323 BG GT koło kolekotra ssącego od str rozrządu. Jeden steruje zaworem paliwa, drugi klapami w kolektorze. Pozdrawiam

Re: Zdjęcie podłączenia zaworków 323 BG GT

PostNapisane: 23 gru 2011, 15:36
przez k-pako
Jeśli do wieczora nikt nie wrzuci to służę pomocą. Między 18-19 będę w domu to uchwycę na zdjęciu to i owo. Jeśli potrzebujesz jeszcze jakichś detali to dawaj znać na PW. Pozdrawiam


Edit:


Czy chodzi o to?

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

PostNapisane: 23 gru 2011, 17:40
przez colin323gtr
Tak, dokladnie o to mi chodziło. Dziękuje bardzo za pomoc i odpowiedz. Teraz zostało tylko kupic takie dwa zawory(w starych połamały sie króćce).Pozdrawiam

Re: Zdjęcie podłączenia zaworków 323 BG GT

PostNapisane: 23 gru 2011, 19:57
przez k-pako
Jeżeli dopuszczasz druciarstwo i masz jeszcze te połamane elementy to cyjanopan ładnie te plastiki stapia razem, a z zewnątrz można zalać klejem epoksydowym dwuskładnikowym odpornym na temperatury w celu uszczelnienia i usztywnienia ;) Mnie się przytrafiła podobna przygoda, poskładałem i się trzyma mocniej niż seria, a autko u mnie lekko nie ma podczas codziennej eksploatacji <diabełek>

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

PS. Jeśli nie masz jeszcze ksiązki "Sam Naprawiam" –> wal PW

PostNapisane: 27 gru 2011, 10:29
przez colin323gtr
A moglbys mi powiedziec, ta klapa dziala tylko podczas jazdy ? czy jesli auto stoi i dodam gazu powyzej 5100obr to tez powinno dzialac ? bo w mojej na postoju nie dziala...

PostNapisane: 27 gru 2011, 10:29
przez colin323gtr
Dzieki bardzo, ogarnąłem ten czujnik- przerobiłem z czujnika oczyszczania filtra weglowego :)

PostNapisane: 28 gru 2011, 22:36
przez Majki88
możliwe że jest spalony zaworek
żeby sprawdzić podaj na styki napięcie
wyjmij zaworek wypnij kostki i wężyki na styki podaj + i – z aku i sprawdź czy cyka jeżeli tak to jest sprawny

PostNapisane: 31 gru 2011, 18:10
przez Lukano
Na postoju też powinna działać.
Te zaworki ktoś słabe wymyślił. W BG je połamałem przy jakiejś naprawie. teraz w mx3 też jeden ułamałem jak zmieniałem silnik ;)
Ja też tak mam ponaprawiane jak na zdjęciach wyżej i działa.

PostNapisane: 2 sty 2012, 11:45
przez Jacek176
Te zaworki to faktycznie badziewie. Nie dość, że łatwo się łamią to padają jak muchy. Mi już dwa przestały działać. Jak już nie można ich naprawić to można kupic zaworek VAGowski do sterowania ciśnieniem doładowania N75. Zasada działania jest taka sama.

Re: Zdjęcie podłączenia zaworków 323 BG GT

PostNapisane: 4 sty 2012, 13:01
przez colin323gtr
Ja wlasnie zastosowalem od Octavii TDi i dziala elegancko :)dziekuje za odpowiedzi :)