Witam ! Jestem po ściąganiu kodów z mojej mazdy. Poniżej podaje link aby pokazać innym jakie błędy wykazała.Moim zdaniej są to kody 18 i 9.oglądnijcie film i zobaczcie czy dodbrze mówie.
http://www.youtube.com/watch?v=82k6AkeayMg
Kody błędów Mazda 323 1.3 8v 89r
Strona 1 z 1
Sa to bledy 8 i 9.
Ten dlugi sygnal to znak poczatku nadawania.
Pozatym bledu nr 18 nawet nie ma;) I jeszce jedno spostrzezenie. Komp nadaje od bledow "najnizszych" do "najwyzszych" liczbowo czyli bylo by 9 i 18 a nie na odwrot.
polecam watek:
viewtopic.php?f=126&t=620&hilit=kody+b%C5%82%C4%99d%C3%B3w+silnika
Ten dlugi sygnal to znak poczatku nadawania.
Pozatym bledu nr 18 nawet nie ma;) I jeszce jedno spostrzezenie. Komp nadaje od bledow "najnizszych" do "najwyzszych" liczbowo czyli bylo by 9 i 18 a nie na odwrot.
polecam watek:
viewtopic.php?f=126&t=620&hilit=kody+b%C5%82%C4%99d%C3%B3w+silnika
- Od: 12 lip 2009, 20:59
- Posty: 155
- Skąd: Sulęcin
- Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC
Moim zdaniem jak by byla przeplywka uszkodzona to by wogole nie zapalala. jak zapali to pochodzi poczym zejdzie na 500 rpm i zgasnie. wiec niewiem czy to bedize przeplywomierz
_ Siwus _ ;)
krzaku90 chyba się trochę mylisz – jeśli długi sygnał miałby być początkiem nadawania, to nie powtarzałby się później... jak na mój gust, to kolega ma 18 i 9 czyli:
18 Throttle Sensor (TPS) Narrow Range – Fixed at full-open
poszukaj przy przepustnicy – czasem wtyczka coś nie do końca styka
9 Water thermo sensor
może być przy okazji tamtego, a może warto by sprawdzić czujnik
18 Throttle Sensor (TPS) Narrow Range – Fixed at full-open
poszukaj przy przepustnicy – czasem wtyczka coś nie do końca styka
9 Water thermo sensor
może być przy okazji tamtego, a może warto by sprawdzić czujnik
na przykład tutaj, na forum były jeszcze kiedyś linki do tematów z kodami, ale teraz większość nie wiedzieć czemu nie działa
Witam.Poruszę mój stary temat.Do wymiany był czujnik temp.silnika. Wymieniłem i wszystko jest git ale... problemz obrotami na biegu jałowym. nie umie sobie ich sam ustawić raz idą do góry raz spadają na 500rpm i nawet czeasami se zgaśnie.Próbowałem TPS-em,nic.SPrawdzałem przepływke,nic.Rano tak samo.CHodzi na ssaniu i nagle zejdzie na 500 i zgaśnie... może ktoś miał już taki problem. ?
_ Siwus _ ;)
no właśnie nie bierze ;/ sprawdzałem rure i nie widziałem nigdzie jakiejś dziury.. a czy ja wogóle krokowca mam ? jak czyściłem przepustnice to na dole jest 3 śróbami przykręcony taki dekielek i do niego idą dwa węże z płynem chłodzącym. więc niewiem czy to można nazwać krokowym...
_ Siwus _ ;)
Nie musi być dziury w wężu... u mnie była krzywo założona opaska na przepływomierzu przez co wąż nie siedział prawidłowo i starczyło żeby łykał powietrze nie stąd skąd powinien. A krokowca też muszę zmienic
Tak offtopic 
- Od: 10 sty 2011, 17:19
- Posty: 84
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323 BG 1.6i 8v
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości