Witam,
Jest to mój pierwszy post posiadam mazdę 323 f 1,6 16V i od niedawna mam taki problem: ubywa mi trochę płynu chłodniczego (sprawdzałem nie ma go w oleju) dymi mi na biało i czuć przepalony płyn i w tym momencie nie pali na 4 gary dzieje się to tylko na postoju obroty falują poniżej 1000 (silnik rozgrzany) i nie od razu tylko po upływie chwili, ruszę i po paru metrach dymienie ustaje i silnik zaczyna z powrotem pracować na 4 gary, dodam że objawy są takie sam na benzynie i LPG. Na trasie nie odczuwam braku mocy. Mam nadzieje że nie powielam tematu a jeżeli tak to proszę o linka
Biały dym na postoju
Strona 1 z 1
Widzewianka_TM napisał(a):Chyba jest o tym temat...
![]()
Misiek Tomek- proszę zapoznać się z regulaminem
jest jest nie jeden co do tematu tak jak kolega wyżej wspomniał albo uszczelka albo głowica ale obstawiałbym uszczelke bo głowice z sohc nie maja tendencji do pekania nawet mocno przegrzane
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
jeżeli chodzi o kolor dymu to jest on koloru siwo białego, też myślałem o uszczelce tylko nie wszystkie objawy mi się zgadzały, teraz chce zmierzyć ciśnienie na poszczególnych garach i chyba to mi da odpowiedź, sorki za powielanie tematu oraz dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Tomek z Bielawy
Pozdrawiam
Tomek z Bielawy
- Od: 28 mar 2011, 13:23
- Posty: 4
- Skąd: Bielawa
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość