Ile koni ma silnik Mazdy 323f BG 1.8 SOHC?
1, 2
Może ktoś ma program albo wie jak sprawdzić ile koni ma silnik w moim bolidzie. Numer silnika BP467015. Samochód sprowadzony z Holandii. Na badaniu wpisali mi 115 Km ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć.
- Od: 18 maja 2005, 01:13
- Posty: 86
- Skąd: Białystok
- Auto: 323F BG 1.8 SOHC ?KW 1991
bo masz wersje z turbo;)
żartuje 103 kuce i nic wiecej
only mazda!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=9119
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=9119
- Od: 15 lut 2005, 21:39
- Posty: 42
- Auto: Mazda 323f 1.6 16V
Mazda 6 2006 2.0 DOHC 147 km
driver1980 napisał(a):bo masz wersje z turbo;)żartuje 103 kuce i nic wiecej

Ide zaraz szukac tego nowego elementu. no i jak na turbo to sie slabiutko zbiera.....
Pozdrawiam.
- Od: 15 sty 2005, 12:09
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 S BA 1,5`96, CIV 1,5
Może ktoś wie czemu na 5 biegu silnik (1.8 sohc) nie da rady dokręcić się do 6 tys obrotów i prędkość max mam przy 4,5 tys obrotów? – mam wtedy coś koło 180 na liczniku. Mam gaz i zwężkę w dolocie ale to chyba nic nie zmienia. Wszystkie mazdy tak mają?
- Od: 18 maja 2005, 01:13
- Posty: 86
- Skąd: Białystok
- Auto: 323F BG 1.8 SOHC ?KW 1991
jezeli masz 1.8 sohc to troche malo kucow, zeby jechac szybciej. opory powietrza sa duze przy takiej predkosci, a przelozenie najwieksze na 5 biegu i dlatego nie mozesz sie bujnac wiecej. a na benzynce jak to wyglada?
===Radziu===
- Od: 19 lis 2003, 09:40
- Posty: 301
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626 GF 1,9i
4500 rpm przy 180km/h ? Kurcze, pozazdroscic, jak w dieslu jakims.
Ja mam takie obroty przy 130-140 km/h!
Z tym, ze dochodzi do 190km/h wedlug licznika, ale to juz niedaleko "cienkiej czerwonej linii" na obrotomierzu.
pozdrowienia
pozdrowienia
WOZI
Na benzynce wygląda dokładnie tak samo jak na gazie, czyżby 5 w mazdzie to był nadbieg tylko do obniżenia obrotów?
- Od: 18 maja 2005, 01:13
- Posty: 86
- Skąd: Białystok
- Auto: 323F BG 1.8 SOHC ?KW 1991
Wojtas_323F napisał(a):Na benzynce wygląda dokładnie tak samo jak na gazie, czyżby 5 w mazdzie to był nadbieg tylko do obniżenia obrotów?
Chyba po to właśnie w każdym autku jest 5-tka...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
no nie bardzo 5 jest nadbiegiem. w autach sportowych nie ma czegos takiego jak nadbieg. na kazdym biegu powinien ciagnac maksa prawie obrotow. w Madzi 323F BG GT na 5 przy 5 tys obr/min masz rowne 150, a auto buja sie ponad 200. Przy 7 tys obr/min masz wlasnie maksa czyli 201 km/h. ja nie widze, zeby 5 w tym aucie byla nadbiegiem...
pozdro
pozdro
===Radziu===
- Od: 19 lis 2003, 09:40
- Posty: 301
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626 GF 1,9i
Wojtas_323F napisał(a):Mam gaz i zwężkę w dolocie ale to chyba nic nie zmienia.
I tu się bardzo mylisz....
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
pozdrawiam
Orin
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
Witam, jesli jestesmy przy wplywie LPG na moc, to czy to prawda, ze wtrysk sekwencyjny gazu w fazie plynnej (czyli "instalacja LPG 4 generacji") jest jedyna, ktora nie ma wplywu na moc silnika (tzn nie powoduje jej spadku)?
pozdrowienia
pozdrowienia
WOZI
Piotr Wozniak napisał(a):czy to prawda, ze wtrysk sekwencyjny gazu w fazie plynnej (czyli "instalacja LPG 4 generacji") jest jedyna, ktora nie ma wplywu na moc silnika (tzn nie powoduje jej spadku)?
W/g mnie nie jedyna. Z instalką II gen. także można to zrobić – ale trzeba to wykonać raczej we własnym zaksresie albo trzeba trafić do gaziarza który ma świadomość że istnieją miksery większe od 32mm.... Jeszcze ciekawsze wyniki daje (podobno -gdyż nie zanm przypadku osobiście) zastosowanie gaźnika gazowego ( http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=5828 – ktoś ostatnio poruszał już ten temat) Jest to rozwiązanie praktycznie na poziomie instalacji I gen. – jednak u nas zakazane przez prawo.... Cena takiego gaźnika to ok 400 zł jeśli go gdzieś jeszcze dostaniesz...
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
Wątpię żeby zwężka w dolocie zmieniała tak dużo, na innych biegach silnik kręci się bez problemów ponad 6 tys, ile ponad nie wiem bo nie sprawdzałem, silnik na każdym biegu potrzebuje tyle samo paliwa żeby się dokręcić do końca więc to raczej co innego. Wydaje mi się że trochę koników zdechło:(.
Czyżby wersja GT miała krótszą skrzynię niż 1.8 SOHC? U mnie przy 200 jest koło 6 tys obrotów, tyle że potrzebuję górki żeby się do tylu rozpędzić.
w Madzi 323F BG GT na 5 przy 5 tys obr/min masz rowne 150, a auto buja sie ponad 200. Przy 7 tys obr/min masz wlasnie maksa czyli 201 km/h.
Czyżby wersja GT miała krótszą skrzynię niż 1.8 SOHC? U mnie przy 200 jest koło 6 tys obrotów, tyle że potrzebuję górki żeby się do tylu rozpędzić.
- Od: 18 maja 2005, 01:13
- Posty: 86
- Skąd: Białystok
- Auto: 323F BG 1.8 SOHC ?KW 1991
Wojtas_323F Zmień sobie opis autka bo nie ma i nie było takiej Magdaleny
Nasze auta mają 76 KW... Niestety. Jeśli nie wierzysz to zapraszam na hamownie
A co do zwężki w dolocie: sprawdź czy tak dużo nie zmienia...Po prostu wymontuj mikser i pojeździj trochę na Pb (oczywiście jeśli masz sprawną przepływkę) U mnie mikser zabierał ponad sekunde czasu na przyspieszeniu od 0 do 100 km/h... oraz na 100% ponad 30 km na Vmax.... Może być u Ciebie trochę różnicy , ale nie dużo...
Teraz jest dużo lepiej po powiększeniu dolotu.... Podam dokładne dane jak trasa będzie umożliwiała pomiary
Tylko tyle że gazownik musiał się troszeczkę namęczyć z regulacją ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Auto: 323F BG 1.8 SOHC 84KW
A co do zwężki w dolocie: sprawdź czy tak dużo nie zmienia...Po prostu wymontuj mikser i pojeździj trochę na Pb (oczywiście jeśli masz sprawną przepływkę) U mnie mikser zabierał ponad sekunde czasu na przyspieszeniu od 0 do 100 km/h... oraz na 100% ponad 30 km na Vmax.... Może być u Ciebie trochę różnicy , ale nie dużo...
Teraz jest dużo lepiej po powiększeniu dolotu.... Podam dokładne dane jak trasa będzie umożliwiała pomiary
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
Wojtas_323F napisał(a):Czyżby wersja GT miała krótszą skrzynię niż 1.8 SOHC?
tego nie wiem.. wiem tylko że te skrzynie mają całkiem różnie poukładane przełożenia..
w którejś 5bieg był razem ze wstecznym na jednym wale a w drugiej wsteczny na osobnym.. ale nie pamietam która była która..
ps.Ja swoją GT (140KM) leciałem 230km/h przy ok 7600rpm/min
ocięcia, jak i paru zbędnych gadżetów typu katalizator i sonda lambda też nie miała..
Ale niestety to było dawno, a ta madzia zakończyła swój żywot..na złomie..
Pozdrawiam!
2way!
- Od: 6 wrz 2004, 14:27
- Posty: 16
- Skąd: Poznań
- Auto: 323F BG 91r 1,8 SOHC -->Była..
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość