nie chce jechać gdy sie rozgrzeje
1, 2
na zimnym odpala, chodzi ladnie do czasu, aż sie rozgrzeje. Odpalam dzisiaj auto, odpalilem na gazie wszystko ladnie, pieknie. Zostawiłem tak samochod zeby sobie pochodzil, kreska od temp juz prawie na środku, to wyjezdzam. Wyjechalem na ulice, ja mu gaz a on zgasł i nie chcial juz odpalic, odpalil potem na zaciag i to tylko na chwile ( naszczescie zdazylem zajechac na podworko) dzieje sie tak na rozgrzanym silniku. Obstawiam ze to pewnie coś z zapłonem musi byc nie tak, nie wiem za slaba iskra albo coś. MIał ktoś podobne objawy ?
- Od: 31 sie 2010, 23:30
- Posty: 76
- Skąd: TL
- Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg
po pierwsze to nie powinno sie odpalac na benzynie!!po drugie napisz czy w ogole ci na benzynie chodzi i jesli tak to czy ma te same objawy.jesli tak to na 90% czujnik temp.na kolektorze ssacym(odpowiada za ssanie)jesli jest tak tylko na lpg to obstawiam parownik tzn.jego membrany
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
bolo2610 napisał(a):po pierwsze to nie powinno sie odpalac na benzynie!!

- Od: 31 sie 2010, 23:30
- Posty: 76
- Skąd: TL
- Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg
jeżeli na obu paliwach jest tak samo, prawdopodobnie wina leży w zapłonie, przeczyść kopułkę, świece, sprawdź przewody, sprawdź kody błędów,
czujnik temperatury na kolektorze nie odgrywa praktycznie żadnej roli przy jeździe na gazie,
czujnik temperatury na kolektorze nie odgrywa praktycznie żadnej roli przy jeździe na gazie,
- Od: 12 gru 2009, 15:50
- Posty: 18
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323f bg 1.8 DOHC 137km
bolo2610 wzbudziłeś we mnie pewne wątpliwości, czemu powinno sie odpalać na gazie, a nie na benzynie jak do tej pory twierdziłem?
małe, czerwone, mruczy, dużo wybacza... i w ogóle <3
Mazda. Das Auto!
Mazda. Das Auto!
- Od: 14 sty 2011, 16:40
- Posty: 27
- Skąd: Kędzierzyn - Koźle
- Auto: 323 bg 1.6 8V 90' (czerwona :D)
podejzewam ze sie kolega pomylił i chodziło mu ze nie powinno sie odpalac na gazie anie na benzynie
robie w gazie i powiem tak jesli samochód zapala bez problemu w chłodne dni na gazie bez jakiegoś wiekszego kręcenia to nie ma przeciwskazań aby zapalac na gazie ale profilaktycznie zaleca sie palenie na benzynie aby ta pompa w baku sie ruszyła wtryski coś tam sikły zaworki nasmarowały czymś mokrym a nie wiecznie suchym gazem i o nic nie chodzi tylko żeby się to wszystko nie zastało a jesli auto w mrozy pali na gazie to nic tylko pogratulować bardzo dobrej kondycji motoru bo instalacja instalacja moze być najlepsza a wysłuzony silnik nie odpali w mróz na samym gazie a dobry silnik na bylejakiej instalacji przy -20 zapali
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
gdyby pompa wody powiedziała
to zaraz by gotowało nie wspomne o braku ogrzewania i wskazówce od temp na maxa.. to jesli pogłubiła by łopatki z wiekiem... a gdyby sie lało z niej to traciła by płyn i sie zapowietrzała a kolega mowi ze płyn w porządku
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
bolo2610 wzbudziłeś we mnie pewne wątpliwości, czemu powinno sie odpalać na gazie, a nie na benzynie jak do tej pory twierdziłem?
dokladnie chodzilo mi o odwrotna sytuacje
ja zalozylem instalke 2gen 2,5 roku temu ,zawsze bez wyjatku odpalam zimny silnik na pb i dopiero jak sie calkiem nagrzeje przelaczam na lpg(wiadomo jak zgasze i po krotkim czasie zapalam to na gazie) i dzieki temu oprocz standardowej wymiany filterka lpg nie mam (odpukac) najmniejszych problemow z instalacja, a tymbardziej z ukladem paliwowym 
dokladnie chodzilo mi o odwrotna sytuacje

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Mazdaxxx napisał(a):gdyby pompa wody powiedziałato zaraz by gotowało nie wspomne o braku ogrzewania i wskazówce od temp na maxa.. to jesli pogłubiła by łopatki z wiekiem... a gdyby sie lało z niej to traciła by płyn i sie zapowietrzała a kolega mowi ze płyn w porządku
wlasnie plyn zaczal ostro uciekac..
- Od: 31 sie 2010, 23:30
- Posty: 76
- Skąd: TL
- Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg
no to w takim razie powiedz mi jak sie ma wskaźnik temperatury poza tym zobacz czy nie ma kropeczek wody na bagnecie od oleju , czynie ma tzw masła na korku od oleju oraz czy podczas pracy samochodu nie lurzy sie i nie bombelkuje woda po odkreceniu korka od chłodnicy no i sprawdz czy poprostu podczas pracy samochodu a zwlaszcza dodawania gazu nie kapie gdzieś woda na ziemie
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
sprawdz węrze do nagrzewnicy oraz taki węrzyk po prawej stronie z tyłu głowicy wychodzi z głowicy i wchodzi w kolektor ssacy mnie sie z niego raz lało no i zobacz czy nie ciagnie z pod razrządu.. widze ze masz lpg sprawdz tez podłaczenie wodne do reduktora trójniki... oraz czy sie nie robi mokry dywan w okolicy konsoli srodkowej pod nagrzewnica
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
seba136 napisał(a):MIał ktoś podobne objawy
Tak , ja już chyba wszystko w tym modelu przerobiłem...
I co się okazało, był to moduł aparatu zapłonowego (takie małe g***o, za które zapłaciłem 199zł + wymiana 150zł

Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Mazdaxxx napisał(a):sprawdz węrze do nagrzewnicy oraz taki węrzyk po prawej stronie z tyłu głowicy wychodzi z głowicy i wchodzi w kolektor ssacy mnie sie z niego raz lało no i zobacz czy nie ciagnie z pod razrządu.. widze ze masz lpg sprawdz tez podłaczenie wodne do reduktora trójniki... oraz czy sie nie robi mokry dywan w okolicy konsoli srodkowej pod nagrzewnica
to ewidentnie cieknie spod rozrządu, musze to rozebrac i zobaczyc co i jak
- Od: 31 sie 2010, 23:30
- Posty: 76
- Skąd: TL
- Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość