Jak czyścić gaźnik w silniku 1,6?

Postprzez zygizwro » 27 sty 2011, 21:01

Poproszę o instrukcje czyszczenia gaźnika. Najlepiej krok po kroku, co i jak gdzie odkręcić.
Avatar użytkownika
 
Od: 28 paź 2010, 22:59
Posty: 43
Auto: Mazda 323F BG 94 r.

Postprzez zygizwro » 5 lut 2011, 10:47

up
Avatar użytkownika
 
Od: 28 paź 2010, 22:59
Posty: 43
Auto: Mazda 323F BG 94 r.

Postprzez Ania_TM » 5 lut 2011, 14:47

Nie ma żadnych UP!
Proszę cierpliwie czekać, aż ktoś odpisze.
Ania_TM
 

Postprzez BILONIS » 6 lut 2011, 15:19

SIEMANKO KOLESZKO LEPIEJ SAM SIE NIE BIERZ ZA CZYSZCZENIE GAZNIKA DAJ DO WARSZTATU KTÓRY OGARNIA TAKIE RZECZY JA ROZKRECIŁEM I POTEM MI SZALAŁ ZA REGULACJE I PRZECZYSZCZENIE 100 ZŁ I RÓZNICA O NIEBO WIEKSZA A CO CI SIE DZIEJE Z TYM GAZNIKIEM ZE CHCESZ SIE W OGÓLE NIEGO TYKAC ?
Początkujący
 
Od: 30 sty 2011, 11:38
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323 Sedan 1.6 16v 92r.

Postprzez damian » 6 lut 2011, 18:33

a koledze to chyba caps lock się zaciął...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez Ania_TM » 6 lut 2011, 19:54

BILONIS napisał(a):SIEMANKO KOLESZKO LEPIEJ SAM SIE NIE BIERZ ZA CZYSZCZENIE GAZNIKA DAJ DO WARSZTATU KTÓRY OGARNIA TAKIE RZECZY JA ROZKRECIŁEM I POTEM MI SZALAŁ ZA REGULACJE I PRZECZYSZCZENIE 100 ZŁ I RÓZNICA O NIEBO WIEKSZA A CO CI SIE DZIEJE Z TYM GAZNIKIEM ZE CHCESZ SIE W OGÓLE NIEGO TYKAC ?


co to ma być?
CAPS = krzyk. proszę zmienić posta!
Ania_TM
 

Postprzez zygizwro » 6 lut 2011, 22:40

Podczas jazdy jak silnik (1.6 16V gaźnik) jest już nagrzany po wciśnięciu sprzęgła lub wrzuceniu na bieg jałowy obroty pozostają w okolocy 2000-2200 obr. Nie zawsze tak jest. Ale jak dodam gazu i puszczę najczęściej obroty powracają do swoich normalnych. Co może być objawem. Filtr powietrza nowy, cały układ powietrza szczelny. Może trzeba wyczyścić gaźnik? Ale nie wiem jak to się robi.
Avatar użytkownika
 
Od: 28 paź 2010, 22:59
Posty: 43
Auto: Mazda 323F BG 94 r.

Postprzez ROMAN-R87 » 10 lut 2011, 14:31

sprawdz przewody podcisnien,a szczegolnie ten od kolektora ssacego do serwa hamulcow
pozdrawiam ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323