w silniku 1,6 sohc?szczerze u siebie mam na silniku 1,8t przy 0,5 bara okolo 150 koni moze mniej nawet.na 1,6 przy 0,5 bara jak wyjdzie 140 koni bedzie dobrze.zeby auto jechalo trza myslec o booscie conajmniej 1 bar.zreszta jest porownanie z bfowskim silnikiem turbo 1,6turbo w bfie gtx mial maks 140 koni.a tam siedzi dohc.fakt ze ty chyba masz wiekszy stopien sprezania niz w bfie turbo co jest na plus przy malym doladowaniu.ja bym nienastawial sie wogole na 0,5 bara bo to bez sensu.co do podlaczania ecumastera i calej elektorniki w aucie z tym nie ma problemu schmaty ci wysle lub wytlumacze.odnosnie tych 10 barow to troche nei weirze.u mnie walbo 255 gss340 sprawdzalem i pompuje maks 5 barow. wiec nie wiem jak ty mierzysz ta pompe ale 10 barow nie sadze ze wyrobi.w sumie i tak liczy sie rpzeplyw przy cisnieniu a nie samo cisnienie.jesli to jest z 2,2 turbo to zapas bedzie spory by pojsc w 1 bar.nie moge odpalic jednej fajnej strony gdzie porownywalo sie mapy turbin.niestety.pozniej sprawdze ta turbine.myslales jak chcesz ja zamontowac?zmiesci ci sie przed chlodncia intercooler czy zderzak ebdziesz przerabiac?wogole gg 2894322
dla kkk k26 dla boosta 0,5 bara masz moc kolo 135 koni czyli tyle co wolnossacym bp bez sondy (137km)
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/ind ... p_sel0=117no a tu masz mapy przykladowe dla 170 koni i boost maks od 2500 do 7000 obrotow
kkk k26
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/ind ... p_sel0=117bedzie turbina wolno wstawac.
duzo lepsza byla by turbina td04-13 z vovlo:
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/ind ... p_sel0=177a najlepiej wstaje k04 0025 z audi 2,7turbo
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/ind ... p_sel0=121aha rob refresh map zawsze wtedy pojawi sie wykresik
no i co zeby meic te 170 koni potrzebowal bedziesz boosta kolo 0,9 bara.
jak bedziesz chcial 200 koni bedziesz potrzebowal dac boosta juz ponad 1,15 bara
kkk k26

td04-13t

k04 0025 najfajniej wyglada:
