Jakie świece NGK do 323BG B6 8V injection 1990

Jakie wybrać świece firmy NGK do Mazdy 323BG B6 8V injection 1990??. Silniki takie, jaki ja posiadam wychodziło od roku 1989, więc w tym roczniku należy świec poszukiwać.
Wstępnie biorę pod uwagę świece:
--> V-Power:
BCPR6E-11 –> L4 – 1.6 – -T *,
BPR5EY-11 –> L4 – 1.6.
--> GP:
BCPR6EGP –> L4 – 1.6 – -T
BPR5EGP –> L4 – 1.6
--> Standard:
BCPR6ES-11 –> L4 – 1.6 – -T,
BPR5ES11 –> L4 – 1.6.
Lista pozostałych świec, które mogą być Waszym zdaniem lepsze (NGK) do mojego silnika znajduje się poniżej:
L4 – 1.6 – -T
L4 – 1.6
* Original Equipment Manufacture and/or Original Equipment Service part.
Niestety mam trzy dylematy w sprewie doboru najodpowiedniejszych świec. Oto one:
1. Czym różnią się świece z grupy L4 – 1.6 – -T od tych z L4 – 1.6
2. Na jaką serię się zdecydować (V-Power, GP, Standard)
3. Świece PR5E wyróżniają się od PR6E temperaturą lub jak niektórzy mówią – wielkością iskry. Jednak faktycznie świece z którym oznaczeniem są lepsze dla silnika, lepszego rozruchu, stabilniejszej pracy, lepszych osiągów, mniejszego spalania
Świece PR6E czy PR5E mają wyższą temperaturę zapłonu (większą iskrę)
Na FORUM są oczywiście tematy poświęcone świecą NGK, lecz w większości do silników 1.5 oraz 1.8. Poza tym nie były poruszane w nich zagadnienia aż tak szczegółowo, jak bieżącym temacie.
Proszę o poradę i wypowiedzi w szczególności osoby, które mają znaczącą wiedzę w tej kwestii oraz są autorytetami w zadanej materii oraz wszystkich, którzy mogą wnieść coś nowego do sprawy. Może mechaników (np. Jaksa) albo handlowców lub przedstawicieli ASO (np. Smirnoff, xXx), starych wyjadaczy (np. XsiX)
Wszystkie opinie w tej sprawie są cenne.
Dziękuję i pozdrawiam.
Wstępnie biorę pod uwagę świece:
--> V-Power:


--> GP:


--> Standard:


Lista pozostałych świec, które mogą być Waszym zdaniem lepsze (NGK) do mojego silnika znajduje się poniżej:


* Original Equipment Manufacture and/or Original Equipment Service part.
Niestety mam trzy dylematy w sprewie doboru najodpowiedniejszych świec. Oto one:
1. Czym różnią się świece z grupy L4 – 1.6 – -T od tych z L4 – 1.6
2. Na jaką serię się zdecydować (V-Power, GP, Standard)
3. Świece PR5E wyróżniają się od PR6E temperaturą lub jak niektórzy mówią – wielkością iskry. Jednak faktycznie świece z którym oznaczeniem są lepsze dla silnika, lepszego rozruchu, stabilniejszej pracy, lepszych osiągów, mniejszego spalania
Na FORUM są oczywiście tematy poświęcone świecą NGK, lecz w większości do silników 1.5 oraz 1.8. Poza tym nie były poruszane w nich zagadnienia aż tak szczegółowo, jak bieżącym temacie.
Proszę o poradę i wypowiedzi w szczególności osoby, które mają znaczącą wiedzę w tej kwestii oraz są autorytetami w zadanej materii oraz wszystkich, którzy mogą wnieść coś nowego do sprawy. Może mechaników (np. Jaksa) albo handlowców lub przedstawicieli ASO (np. Smirnoff, xXx), starych wyjadaczy (np. XsiX)
Wszystkie opinie w tej sprawie są cenne.
Dziękuję i pozdrawiam.