Dzięki
GofNet 
fotografie silników z zewnątrz znam dość dobrze (SOHC mogę podziwiać do woli jak tylko zachce mi się podnieść maskę
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
) Czy ktoś z forumowiczów dysponuje fachową wiedzą czy np. otwory mocujące głowicę do korpusu silnika (jest ich osiem) mają ten sam rozstaw w obu silnikach? Bądź też czy oba korpusy mają ten sam rozstaw cylindrów, czy są identyczne korbowody, tłoki? (Wydaje się to logiczne, gdyż oba silniki są oznaczane jako BP). W książce WKŁ "Mazda 323" niestety nic o tym nie pisze...

Być może ktoś jest w posiadaniu materiałów o takiej przekładce głowicy...
Interesuje mnie ten temat, gdyż 30 koników to dużo

A silnik z GT-Ra odpada bo to byłoby świętokradztwo i totalne nieporozumienie zagazować taką machinę...
Być może doktor Jaksa będzie w stanie wystawić diagnozę

Jakoś do okolicznych "mechaników" nie mam zaufania...
Jeśli wypowiedzi forumowiczów mnie zadowolą to całkiem możliwe że pokuszę się o taką kombinację
A jak nie to może jakiś swap całego silnika w przyszłości
