Ślizgające sprzęgło, uszczelniacze 323f bg 16. 16v

Witam,
Odkąd zakupiłem magdalenę czyli już jakieś 10 miechów, do zrobienia mam sprzegło, mianowicie
pomijając fakt że ruszając na pełnej parze na 1 mam automat, autko podczas normalnej jazdy nie ślizga,
ale wkurza mnie to że za każdym razem kiedy ruszam i niezbyt "umiejętnie" puszcze sprzęgło lub podczas jazdy,
sprzęgło się upala!!! a najbardziej jest wkurzający ten charatkerystyczny swąd spalonego sprzęgła, od tego nieda sie wytrzymać w wozie.
Oczywiscie piłka jest króka--> nowe kompletne sprzęgło valeo za 230zł kilka godzin roboty w kanale i po sprawie,
ale przypuszczam że sprzęgło jest zaoliwione, a wnioskuje to po tym że z gumy gdzie wchodzi wybierak sprzęgła,
poci się olej. I w takim przypadku zakup nowego sprzęgła jest tak sensowny jak lokata...
A więc moje pytanie jest takie, jak wyglada sprawa uszczelnienia wału korbowego, oraz wałka sprzęgłowego ze szkrzyni (nie wiem skąd pochodzi olej), czy jest mozliwośc wymienienia tych uszczelniaczy bez wyciagania wału,
czy rozbierania całej skrzyni biegów?
Serdeczne dzieki
Odkąd zakupiłem magdalenę czyli już jakieś 10 miechów, do zrobienia mam sprzegło, mianowicie
pomijając fakt że ruszając na pełnej parze na 1 mam automat, autko podczas normalnej jazdy nie ślizga,
ale wkurza mnie to że za każdym razem kiedy ruszam i niezbyt "umiejętnie" puszcze sprzęgło lub podczas jazdy,
sprzęgło się upala!!! a najbardziej jest wkurzający ten charatkerystyczny swąd spalonego sprzęgła, od tego nieda sie wytrzymać w wozie.
Oczywiscie piłka jest króka--> nowe kompletne sprzęgło valeo za 230zł kilka godzin roboty w kanale i po sprawie,
ale przypuszczam że sprzęgło jest zaoliwione, a wnioskuje to po tym że z gumy gdzie wchodzi wybierak sprzęgła,
poci się olej. I w takim przypadku zakup nowego sprzęgła jest tak sensowny jak lokata...
A więc moje pytanie jest takie, jak wyglada sprawa uszczelnienia wału korbowego, oraz wałka sprzęgłowego ze szkrzyni (nie wiem skąd pochodzi olej), czy jest mozliwośc wymienienia tych uszczelniaczy bez wyciagania wału,
czy rozbierania całej skrzyni biegów?
Serdeczne dzieki