Zrobiłem Panowie

!!!!!!!!
Wyciagnełem pompe i sprawdziłem swobode opadania pływaka, chodzi luźno, sprawdziłem czy suwak nie przetarty, nie jest przetarty poniewaz składa sie z długiego przewodu, który ciezko przetrzeć. Opornosc w zaleznosci od połozenia suwaka znajduje sie w przedziale 10 – 120 ohm, wiec działa. Potem sprawdziłem przewodnosc masy z obudową pompy, tez działa. Potem przewodnosc przewodu od pompy do wiązki pod tylnią kanapą. Wszystkie przewody wiązki idące aż do wtyków przy zegarach – przewodzą, jeden przewód czarno-biały (wygląda na czarno-fioletowy) wchodzący do listwy bespieczników koło nóg kierowcy po lewei stronie nie wchodzi do wtyków zegarów tylko tak jak wspomniałem do gniazda pod bespiecznikami – trzeba go docisnąć. (Mówie wszystkie kroki jakie robiłem poniewaz wszystko mogło mieć wpływ. Dalej wszystkie biespieczniki wyciągnełem osobno i włozyłem uprzednio sprawdzajac czy nie są spalone. Wtyki po lewej od pedału sprzęgła docisnełem. Wszyskie połączenia na foli z tyłu zegarów posprawdzałem, łącznosc miedzy tasma a wtykami przetarłem pilnikem wrazie jak by miały zasniedzieć. Sprawdziłem połączenie miedzy śrubami, stykami na taśmie zegarów oraz wskaźnika. Zdemontowałem wskaźnik i podłączyłem do napięcia 6 v aby sprawdzić czy drga wskazówka – działa, obróciłem wskasówke wokół swojej osi pare razy i wkręciłem dokłądnie tak jak zdemontowałem. Załozyłem wskazówke, zakreciłem tablice rozdzielczą do kokpitu i przekręciłem kluczyk. Udało sie zobaczyć ze wskazówka nie opada do konca jak niegdys tylko zatrzymuje sie na jednym pułapie. Więc udało się. W razie pytan piszcie !