Nie chodzi na benzynie.

Postprzez woso1975 » 10 cze 2005, 13:48

Trochę się znam,jestem mechanikiem z wykształcenia,tyle że za moich czasów nie było w autach elektroniki.
woso1975
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2005, 07:34
Posty: 41
Skąd: Bytom
Auto: 626 GD '88 FE 2.0i

Postprzez woso1975 » 3 lip 2005, 21:44

Problem rozwiązany :))) uszczelka pod kolektorem ssącym. :)))
woso1975
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2005, 07:34
Posty: 41
Skąd: Bytom
Auto: 626 GD '88 FE 2.0i

Postprzez Mumin » 3 lip 2005, 21:51

woso1975 napisał(a):Problem rozwiązany :))) uszczelka pod kolektorem ssącym. :)))


Gratulacje!
Ostatnio edytowano 3 lip 2005, 22:41 przez Mumin, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 18:09
Posty: 290
Skąd: Biała Podlaska
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99

Postprzez hydrant23 » 3 lip 2005, 22:22

o prosze a ja tak sobie o tym myslalem bo kiedys w lancerze mieli moi rodzice taki problem dzieki temu ze sie zaden mechanik nie domyslil poszlo duzo czasu i pieniedzy w bloto az w koncu uszczelka pod kolektorem ssacym = 30zl i silniczek jak marzenie ech szkoda ze nie mialem kasy zeby go od starych odkupic 93' 1.8 =140KM 7.6=>100 miod....sorki madzia misiek druga milosc
323 lpg – 8,5 trasa ,11 miasto-korki
gs300 Pb – 8,5 trasa ,14 miasto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2004, 23:24
Posty: 39
Skąd: zamosc - aktualnie Poznań
Auto: 323s'95 1.5 16v LPG

Postprzez Jano » 3 lip 2005, 23:09

do woso1975 ja też mam czasami efekt jak by na 3 garach chodził, jka miałes koszty ile dałeś za uszczelke i ile za robocizne.
Mam lpg i wcześniej miałem parnaście wybóchów około 5 miechów temu , przepływka cała, ale może uszczelke wydmuchało i stąd czasami te dziwne zachowanie.
http://www.protege.prv.pl http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5647 Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Postprzez Jano » 4 paź 2005, 14:51

to co radzicie mi żebym tez zmienił bo w sumie koszty nie są duże,a może własnie u mie jest to samo?
http://www.protege.prv.pl http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5647 Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Postprzez Manieko i Kasor1 » 6 paź 2005, 12:32

jak sprawdzić czy to jest uszczelka? jest jakiś sposób? czy trzeba rozkręcić bo wtedy to już wymiana murowana
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2004, 13:59
Posty: 238
Skąd: Wałbrzych
Auto: 323F BA 1.5 96

Postprzez Jano » 6 paź 2005, 12:38

dołączam sie do pytania ?
http://www.protege.prv.pl http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5647 Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Postprzez Zozol » 12 paź 2005, 11:23

Odłącz alarm jeśli masz immobilizer !
Oto moja historia : MAZDA 323 Hatchback 1993 1,4 gaźnik.Po założeniu instalacji gazowej ( nota bene w renomowanym warsztacie) i przejechaniu ok. 800 km na gazie ( zapalając rano zawsze na benzynie) chciałem przejechać parę kilometrów na benzynie. Po nagrzaniu sie silnika po kilku minutach jazdy auto gaśnie i nie odpala. Gdy jest usterka nia ma iskry. Po holowaniu do warszatu, na drugi dzień auto odpaliło, na gazie chodziło równo, po przejsciu na benzynę i przejechaniu 1 km zgasł silniki kaplica – holowanie. Znowu brak iskry z cewki zapłonowej. Znalazłem na forum podobny przypadek z Astrą 1,4 z gazem gdzie gościu wymieniał kable WN, kopułkę, palec , moduł zapłonu i nic.Nie doczytałem się czy poradzono sobie z tym przypadkiem.

Odłączyłem instalację alarmową. Natychmiast pojawiła się iskra, problem zniknął autko jeździ jak burza na LPG i na benzynie. Teraz muszę wykombinować skąd są zakłócenia do immobilizera.
Rysiek
Zozol
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323