Kable wysokiego napięcia – Jakie wybrać?

Postprzez afti » 12 mar 2005, 17:57

Testy przeprowadził elektryk samochodowy,stwierdził ze ze strony elektrycznej jest oki,w mojej madzi nie ma centralnego wejscia pod diagnostyke na kompie za stary model.Nie mam LPG.
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 12:13
Posty: 48
Skąd: Cieszyn
Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994

Postprzez Jano » 12 mar 2005, 18:07

a jak chłodzenie działa, czy dużo oleju ci pobiera, czy dokonywałeś pomiaru ciśnienia sprężania.
http://www.protege.prv.pl http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5647 Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Postprzez afti » 12 mar 2005, 19:24

chlodzenie działa bez zarzutów,oleju dolewam jakies 1/2 litr na 1000 km,ale troche wycieka przez uszczelnienie wałka rozrządu,pomiaru cisnienia sprezania nie dokonywałem,ale nurtuje mnie to że jak by był silnik " uwalony"to przy nwet przy najwyzszych obrotach nie miał by ducha,a mój jak ma powyzej 3500,to idzie jak burza.Tylko teraz zuzycie siega mi 15-17 l Jest prawda iz wywalenie kata zwieksza moc autka,i zmniejsza zuzycie paliwa.
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 12:13
Posty: 48
Skąd: Cieszyn
Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994

Postprzez Jano » 12 mar 2005, 22:45

afticn napisał(a):Jest prawda iz wywalenie kata zwieksza moc autka,i zmniejsza zuzycie paliwa.

To jest pytanie czy stwierdzenie?
A może jakieś czujniki ci siadły?
http://www.protege.prv.pl http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5647 Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Postprzez Jerry » 13 mar 2005, 11:37

afticn napisał(a):l Jest prawda iz wywalenie kata zwieksza moc autka,i zmniejsza zuzycie paliwa.


nastepny hahaha
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Jerry » 13 mar 2005, 11:46

Jano napisał(a):Poszukaj może pod 323


Ja pie............le ta strona jest po..........na.Daj nr do tego sklepu co dzwoniłeś!!!
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Jano » 13 mar 2005, 12:36

Nie wiem czy bliko ci do Łomzy ,ale chyba w każdym sklepi można chyba zamówić. tel (086) 218 35 57 auto-czesci-andaro
http://www.protege.prv.pl http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5647 Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 13:14
Posty: 288
Skąd: W-wa / Łomża
Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM

Postprzez Jerry » 13 mar 2005, 12:52

Wiesz byłem juz w kilku sklepach u siebie w mieście i nic.W tym sklepie może podadza mi jakieś oznaczenie co ułatwi szukanie bo tu same głaby maja te sklepy.W dwóch nawet nie wiedzieli o istnieniu takich kabli,nie mówiac o znalezieniu w katalogu mojej Madzi :| poszperam jeszcze w Wawce jak znajde czas bo ostatnio mam go dość mało
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez afti » 13 mar 2005, 19:36

Narazie,moja Mazda idzie w odstawke,bo to nie jazda z tym co reprezentuje,nie mówiac o spalaniu.A pytanie odnosnie kata zostaje bo widze,że opinie są podzielone.Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 12:13
Posty: 48
Skąd: Cieszyn
Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994

Postprzez afti » 14 mar 2005, 10:37

Witam.Dziś odstawiłem Mazde na warsztat,kolejne podejrzenie padło na "lejace" wtryski paliwa.Mam pytanie jakich dokonac zakupu wtryskiwaczy,podobno mozna wymienic same końcówki wtrysku???
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 12:13
Posty: 48
Skąd: Cieszyn
Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994

Postprzez cia » 14 mar 2005, 11:22

Co do przewodow to ja kupilem NGK w Inter Cars za 151 zl.
Wymienilem i odrazu przestala sie dlawic przy ruszaniu.
Jesli to wtryskiwacze to wspolczuje, znajomy kupowal, ale cale do Corsy 400 zl za szt.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2005, 10:06
Posty: 41
Skąd: Gdynia
Auto: MX-3 1.6 '93 SOHC

Postprzez afti » 14 mar 2005, 11:59

.....napewno nie kupie za taka cene 4x400.....haha
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 12:13
Posty: 48
Skąd: Cieszyn
Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994

Postprzez cia » 14 mar 2005, 12:26

to juz odrazu lepiej silnik zmienic, co :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2005, 10:06
Posty: 41
Skąd: Gdynia
Auto: MX-3 1.6 '93 SOHC

Postprzez VIP » 15 mar 2005, 01:35

witam a ze sie tak zapytam co ma wspolnego LPG z wtryskiwaczami , stary kupujesz wszystko wymieniasz co sie da :) i co ci kto powie, a rezultat jak sam widzisz :) nie lepiej zmienic mechanika :)

ja bym nie kupywal wtryskiwaczy skoro na lpg tez ma dziury
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez afti » 15 mar 2005, 09:05

@VIP: Moja Mazda nie posiada LPG,aktuanie autko stoi u mechanika,zobaczymy-jedno jest pewne nie uwidzi złamanego grosza jak nie bedzie rezultatów.
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 12:13
Posty: 48
Skąd: Cieszyn
Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994

Postprzez VIP » 15 mar 2005, 12:02

afticn napisał(a):@VIP: Moja Mazda nie posiada LPG.

a to przerpaszam niedoczytalem dokladnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez misiek06 » 17 mar 2005, 10:04

Witam czy ktos moglby mi powiedziec gdzie wy kupujecie przewody NGK ?? chodzilem po sklepach na necie tez patrzylem i jak do tej pory nikt nie ma tych przewodow do mojej madzi :| zaproponowali mi kable Janmora za 210zł Pomozcie <prosze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2005, 15:39
Posty: 295
Skąd: Głogów
Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc

Postprzez afti » 18 mar 2005, 08:10

Witam.Moja Mazda została "wyleczona",przyczyną braku mocy na niskich obrotach-UWAGA....było przeskoczenie paska rozrządu.Co ciekawe,wczesniejsze sprawdzanie zapłonu nic nie pokazywało.Pomógł zaprzyjaźniony,dociekliwy mechanik,i takich tylko polecam,a zjeździłem róznych.Mazda teraz grzeje jak błyskawica.Wam wszystkim dzieki,za zainteresowanie moim tematem.Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 12:13
Posty: 48
Skąd: Cieszyn
Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994

Postprzez VIP » 18 mar 2005, 13:25

Ja mialem problemy z gazem ! tzn wszytsko chodzilo okey ! ale po odebraniu samochodu z serqisu ASO MAZDA zaczela nierowno chodzic na gazie i nie chciala wrecz jezdzic na wolnych obrotach, sprawidzilem ustawienie gazu i meiszanki i bylo wszystko okey wiec zastanowilem sie na ukladem zaplonu tj przewody i sweice. Dodam ze na benzynie bylo [tiiit] wiec nie moglem jechac z pretenesjami do ASO MAZDA (wymieniali mi uszczelki pod glowica i deklami oraz rozrzad)

zaczolem od przewodow wyciagnalem je przeczysclem denaturatem i osuszylem przeczyscilem opapierem elementy stykowe (metalowe)

Bylo lepiej ale dalej zle na dodatek zauwazylem ze na lekko chlodnym silniku chodzilo dobrze dopiero jak sie zagrzal pozadnie to nei chcial jechac na wolnych obrotach i dusil sie.

wymienilem swiece na NGK i odrazu zaczelo jezdzic jak trzeba, okazalo sie ze mialem swiece o cieplocie 5 a teraz mam 6 takie jakie powinny byc w tym silniku (przerwe mam originalna)

moje pytanuie dlaczego przed wymiana uszczelek na starych swiecach jezdzil ? a po wymianei przestal i musialem wymienic swiece ? dodam ze wtedy auto sie zapowietrzalo ale jezdzilo :) a moze to spowodowane jest tym ze teraz osiaga inna temp lub jakeisi nne cisnienei i stare tego nei wytrzymywaly ?

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez misiek06 » 18 mar 2005, 17:42

miał ktoś, albo sluszał chociaż o przewodach SEIWA?? co to wogole jest?? dzieki za info ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2005, 15:39
Posty: 295
Skąd: Głogów
Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323