Kable wysokiego napięcia – Jakie wybrać?
chlodzenie działa bez zarzutów,oleju dolewam jakies 1/2 litr na 1000 km,ale troche wycieka przez uszczelnienie wałka rozrządu,pomiaru cisnienia sprezania nie dokonywałem,ale nurtuje mnie to że jak by był silnik " uwalony"to przy nwet przy najwyzszych obrotach nie miał by ducha,a mój jak ma powyzej 3500,to idzie jak burza.Tylko teraz zuzycie siega mi 15-17 l Jest prawda iz wywalenie kata zwieksza moc autka,i zmniejsza zuzycie paliwa.
- Od: 28 wrz 2010, 12:13
- Posty: 48
- Skąd: Cieszyn
- Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994
afticn napisał(a):Jest prawda iz wywalenie kata zwieksza moc autka,i zmniejsza zuzycie paliwa.
To jest pytanie czy stwierdzenie?
A może jakieś czujniki ci siadły?
- Od: 18 maja 2004, 13:14
- Posty: 288
- Skąd: W-wa / Łomża
- Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM
Nie wiem czy bliko ci do Łomzy ,ale chyba w każdym sklepi można chyba zamówić. tel (086) 218 35 57 auto-czesci-andaro
- Od: 18 maja 2004, 13:14
- Posty: 288
- Skąd: W-wa / Łomża
- Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM
Wiesz byłem juz w kilku sklepach u siebie w mieście i nic.W tym sklepie może podadza mi jakieś oznaczenie co ułatwi szukanie bo tu same głaby maja te sklepy.W dwóch nawet nie wiedzieli o istnieniu takich kabli,nie mówiac o znalezieniu w katalogu mojej Madzi
poszperam jeszcze w Wawce jak znajde czas bo ostatnio mam go dość mało
- Od: 18 kwi 2004, 13:00
- Posty: 1907
witam a ze sie tak zapytam co ma wspolnego LPG z wtryskiwaczami , stary kupujesz wszystko wymieniasz co sie da
i co ci kto powie, a rezultat jak sam widzisz
nie lepiej zmienic mechanika
ja bym nie kupywal wtryskiwaczy skoro na lpg tez ma dziury
ja bym nie kupywal wtryskiwaczy skoro na lpg tez ma dziury
- Od: 9 lip 2004, 09:39
- Posty: 249
- Skąd: żory
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat
Witam czy ktos moglby mi powiedziec gdzie wy kupujecie przewody NGK
chodzilem po sklepach na necie tez patrzylem i jak do tej pory nikt nie ma tych przewodow do mojej madzi
zaproponowali mi kable Janmora za 210zł Pomozcie 

- Od: 21 lut 2005, 15:39
- Posty: 295
- Skąd: Głogów
- Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc
Witam.Moja Mazda została "wyleczona",przyczyną braku mocy na niskich obrotach-UWAGA....było przeskoczenie paska rozrządu.Co ciekawe,wczesniejsze sprawdzanie zapłonu nic nie pokazywało.Pomógł zaprzyjaźniony,dociekliwy mechanik,i takich tylko polecam,a zjeździłem róznych.Mazda teraz grzeje jak błyskawica.Wam wszystkim dzieki,za zainteresowanie moim tematem.Pozdrawiam.
- Od: 28 wrz 2010, 12:13
- Posty: 48
- Skąd: Cieszyn
- Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994
Ja mialem problemy z gazem ! tzn wszytsko chodzilo okey ! ale po odebraniu samochodu z serqisu ASO MAZDA zaczela nierowno chodzic na gazie i nie chciala wrecz jezdzic na wolnych obrotach, sprawidzilem ustawienie gazu i meiszanki i bylo wszystko okey wiec zastanowilem sie na ukladem zaplonu tj przewody i sweice. Dodam ze na benzynie bylo [tiiit] wiec nie moglem jechac z pretenesjami do ASO MAZDA (wymieniali mi uszczelki pod glowica i deklami oraz rozrzad)
zaczolem od przewodow wyciagnalem je przeczysclem denaturatem i osuszylem przeczyscilem opapierem elementy stykowe (metalowe)
Bylo lepiej ale dalej zle na dodatek zauwazylem ze na lekko chlodnym silniku chodzilo dobrze dopiero jak sie zagrzal pozadnie to nei chcial jechac na wolnych obrotach i dusil sie.
wymienilem swiece na NGK i odrazu zaczelo jezdzic jak trzeba, okazalo sie ze mialem swiece o cieplocie 5 a teraz mam 6 takie jakie powinny byc w tym silniku (przerwe mam originalna)
moje pytanuie dlaczego przed wymiana uszczelek na starych swiecach jezdzil ? a po wymianei przestal i musialem wymienic swiece ? dodam ze wtedy auto sie zapowietrzalo ale jezdzilo
a moze to spowodowane jest tym ze teraz osiaga inna temp lub jakeisi nne cisnienei i stare tego nei wytrzymywaly ?
pozdrawiam
zaczolem od przewodow wyciagnalem je przeczysclem denaturatem i osuszylem przeczyscilem opapierem elementy stykowe (metalowe)
Bylo lepiej ale dalej zle na dodatek zauwazylem ze na lekko chlodnym silniku chodzilo dobrze dopiero jak sie zagrzal pozadnie to nei chcial jechac na wolnych obrotach i dusil sie.
wymienilem swiece na NGK i odrazu zaczelo jezdzic jak trzeba, okazalo sie ze mialem swiece o cieplocie 5 a teraz mam 6 takie jakie powinny byc w tym silniku (przerwe mam originalna)
moje pytanuie dlaczego przed wymiana uszczelek na starych swiecach jezdzil ? a po wymianei przestal i musialem wymienic swiece ? dodam ze wtedy auto sie zapowietrzalo ale jezdzilo
pozdrawiam
- Od: 9 lip 2004, 09:39
- Posty: 249
- Skąd: żory
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość