323F BG przegrzewanie podczes jazdy
nie koniecznie, na wolnych obrotach jest minimalne obciążenie no i ilość suwów jest mniejsza niż podczas jazdy, no chyba że wolne masz 2-3krpm
albo stoisz na wolnych przez długi czas.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
ale np. przy mniejszych prędkościach też się powinno grzać. pompa wolniej chodzi i pompuje też wolniej nie wiem generalnie się okaże pompy nie wykluczyłem możliwe że to jest problem to jest tylko moje gdybanie
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Więc tak. Pierwsza sprawa, sorki ze przez tyle czasu się nie odzywałem ale siła wyższa mnie niestety zmusiła 
Wracając do tematu. Przegrzewanie się samochodu znacznie zmalało po jednej rzeczy... Mianowicie zaśniedziały czujnik temperatury, ten na kopułce od termostatu... Po wyczyszczeniu go oraz test w trasie okazało się, że wszystko jest dobrze... Takie małe zdziwko
także na tę chwilę wszystko jest w porządku 
Dzięki za wszelkie rady
Wracając do tematu. Przegrzewanie się samochodu znacznie zmalało po jednej rzeczy... Mianowicie zaśniedziały czujnik temperatury, ten na kopułce od termostatu... Po wyczyszczeniu go oraz test w trasie okazało się, że wszystko jest dobrze... Takie małe zdziwko
Dzięki za wszelkie rady
- Od: 27 maja 2012, 14:24
- Posty: 24
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 323F BG 92r 1.6 16v
na moje oko to wentylator chłodnicy raz się włączał, a raz nie, miałem niedawno podobnie
prostym sposobem na sprawdzenie tego jest podłączenie kabla idącego do czujnika w obudowie termostatu gdzieś do karoserii (do minusa) tak aby wentylator już się kręcił po przekręceniu kluczyka na zapłon, jeśli silnik nie będzie się już przegrzewał to wina tkwi w uszkodzonym bądź też zaśniedziałym czujniku. U mnie pomogło przeczyszczenie czujnika.
prostym sposobem na sprawdzenie tego jest podłączenie kabla idącego do czujnika w obudowie termostatu gdzieś do karoserii (do minusa) tak aby wentylator już się kręcił po przekręceniu kluczyka na zapłon, jeśli silnik nie będzie się już przegrzewał to wina tkwi w uszkodzonym bądź też zaśniedziałym czujniku. U mnie pomogło przeczyszczenie czujnika.
- Od: 22 sty 2008, 22:11
- Posty: 14
- Skąd: Sokolów Małopolski
- Auto: eFka, szybszej nie widziałem ;p
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości