Problemy Z Odpalaniem cz.2
Dioda migała, jeden ciągły, kilka sekund przerwy, osiem krótkich, parę sekund przerwy i tak w kółko. Na razie nic się nie dzieje, pali od pierwszego, obroty nie skaczą.
mi obroty wariowały od zepsutego czujnika temp silnika i tez był problem z odpaleniem i wysokim spalaniem.ale na tyle inaczej było że wyrzuciło błąd czujnika
Były szczęśliwy posiadacz dwóch Madzi 323f BG 1.6 16v i 1.8 16v SOHC
Sprzedam części do 323f BG 1.6 i 1.8
Sprzedam części do 323f BG 1.6 i 1.8
- Od: 21 wrz 2009, 17:17
- Posty: 106
- Skąd: Lubartów/Lublin
- Auto: Fiat Punto Cabrio ELX 1.2 16V
Witam mam problem z częstym zalewaniem się silnika szczególnie przy odpalaniu jak silnik jest ciepły czy to wina czujnika temperatury? I który to czujnik??
- Od: 15 gru 2010, 14:19
- Posty: 97
- Skąd: Lubawa
- Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999
Nie właśnie, silniczek zalewa sie w sekudzie bo ogolnie pali na tyk 
- Od: 15 gru 2010, 14:19
- Posty: 97
- Skąd: Lubawa
- Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999
szmudi323bg napisał(a):Nie właśnie, silniczek zalewa sie w sekudzie bo ogolnie pali na tyk
Jedno wyklucza drugie

Pozdrawiam

Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
samochod wie co robi.ja tez najchetniej bym sie zalal w ten mroz.brryyy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):samochod wie co robi.ja tez najchetniej bym sie zalal w ten mroz.brryyy.
Pięknie... Kierownik zalany i zalane konie pod machą. Kto w takim razie prowadzi Madzię? Pełna recydywa


Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
No właśnie to trochę dziwne bo jak jest zimny to pali na tyk
jak sie rozgrzeje do swoje optymalnej temp. czyli trochę za połową i zgaszę go i zaraz zapale to tez jest dobrze a jak go zgasze i zapale po dluzszej chwili kiedy wskazówka temp. spadnie do jakieś 1/3 silniczek ma problemy z odpaleniem a jak już zapali to śmierdzi benzyna także napewno sie zalewa....
- Od: 15 gru 2010, 14:19
- Posty: 97
- Skąd: Lubawa
- Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999
A moja madzia ma silniczek 1.6 na wtrysku
- Od: 15 gru 2010, 14:19
- Posty: 97
- Skąd: Lubawa
- Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999
Nie pisz posta pod postem – to nie forum onetu
Tutaj można edytować swoje posty...
Do głowy mi przychodzą takie rzeczy jak:
– świece – wykręcić i sprawdzić. jeśli masz na nich przejechane od cholery i jeszcze trochę – wymienić na NGK
– przewody WN – naocznie sprawdzić czy "świecą" wieczorową porą. Można dla lepszego efektu delikatnie polać wodą – w razie potrzeby wymienić na NKG
– kopułkę zapłonu – przy pęknięciach lub nadpaleniach też iskra może sobie skakać po całym silniku
– akumulator – poziom elektrolitu (jak aku obsługowy) oraz prąd ładowania
– oraz przede wszystkim sprawdź błędy komputera (użyj szukajki – na temat błędów było 283469236 razy).
"Zalewasz" garnek bo nie ma iskry lub jest ona marna. Ot cała tajemnica
Pozdrawiam
Do głowy mi przychodzą takie rzeczy jak:
– świece – wykręcić i sprawdzić. jeśli masz na nich przejechane od cholery i jeszcze trochę – wymienić na NGK
– przewody WN – naocznie sprawdzić czy "świecą" wieczorową porą. Można dla lepszego efektu delikatnie polać wodą – w razie potrzeby wymienić na NKG
– kopułkę zapłonu – przy pęknięciach lub nadpaleniach też iskra może sobie skakać po całym silniku
– akumulator – poziom elektrolitu (jak aku obsługowy) oraz prąd ładowania
– oraz przede wszystkim sprawdź błędy komputera (użyj szukajki – na temat błędów było 283469236 razy).
"Zalewasz" garnek bo nie ma iskry lub jest ona marna. Ot cała tajemnica
Pozdrawiam

Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
To tak kable i świece wymienialem w lutym na NGK
A ogólnie mialem juz ten problem przed wymianą kabli WN i świec a narazie żadnych efektów świetlnych nie mam pod maska
A co do sprawdzenia błedów w kompie to coś mi to nie wychodzi. A czy ta kontrolka co jest w liczniku świecąca na czerwono w krztałcie lampki i zapalająca sie po przekręceniu stacyjki to jest od kompa??
- Od: 15 gru 2010, 14:19
- Posty: 97
- Skąd: Lubawa
- Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999
Błędy komputera sprawdza się pod maską. Otwierasz maskę, szukasz skrzyneczki z napisem diagnostic i podłączasz tam w odpowiedni sposób diodę (12V) i przewodem mostkujesz dwa łącza. O błędach było na prawdę milion razy – użyj szukajki leniuchu
Czerwona kontrolka na pulpicie jest od przepalonej żarówki "stop". To jest – zapala się (przy pracującym silniku) jak przepali Ci się żarówka.
Pozdrawiam
Czerwona kontrolka na pulpicie jest od przepalonej żarówki "stop". To jest – zapala się (przy pracującym silniku) jak przepali Ci się żarówka.
Pozdrawiam

Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Wiem gdzie, co, i jak 
- Od: 15 gru 2010, 14:19
- Posty: 97
- Skąd: Lubawa
- Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999
markmas napisał(a):oraz przede wszystkim sprawdź błędy komputera (użyj szukajki – na temat błędów było 283469236 razy)
a ja cały czas nie mogę skumać jak i z czego złożyć tester
u mnie zalewał wtryskiwaczami...może przez wtrysk a może przez regulator ciśnienia...nei wiem bo wymieniłem całą listwę...
v40 t4
323 bg 1.6
323 bg 1.6
- Od: 17 lis 2008, 16:48
- Posty: 16
- Auto: 323 bg 1.6 16v '93
Tester składa się z diody 12V lub diody + opornik 1k ohm oraz kawałka drutu. Połączenie tego całego ustrojstwa oraz opis sprawdzania błędów i kodów znajdziesz w szukajce
Pozdrawiam
Pozdrawiam

Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Ja wziąłem najjaśniejsza diodę (białą) od razu na 12V, podgiąłem nóżki tak żeby bezpośrednio weszła w piny i spokojnie migała, a nawet było widać z daleka 
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

- Od: 7 mar 2008, 14:40
- Posty: 366
- Skąd: PL -> SBI
- Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6
markmas napisał(a):Tester składa się z diody 12V lub diody + opornik 1k ohm oraz kawałka drutu. Połączenie tego całego ustrojstwa oraz opis sprawdzania błędów i kodów znajdziesz w szukajce![]()
tych schematów nie ogarniałem...teraz kumam
thx...będę musiał zrobić jak madzia wyjedzie w końcu z robienia hamulców
v40 t4
323 bg 1.6
323 bg 1.6
- Od: 17 lis 2008, 16:48
- Posty: 16
- Auto: 323 bg 1.6 16v '93
Włożyłem w końcu silnik do swojej efki, wydaje mi się, że wszystko podłączyłem, do zbiornika wlałem 10 litrów benzyny, no i nie chce odpalić. iskra jest, ale nie podaje paliwa, po przekręceniu kluczyka na zapłon nie słychać tych 2 pyknięć przekaźnika pompy paliwa. co sprawdzić? po 2 latach mogło coś zaśniedzieć, albo czegoś nie podłączyłem. po przekręceniu kluczyka na zapłon zapala się tylko kontrolka oleju. która gaśnie po przekręceniu rozrusznikiem, gdy się skończy kręcić, trzeba długo czekać zanim się znów zaświeci. pompa nawet nie wyje, pompa jest na 100% sprawna. gdzie szukać przyczyny?
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
Może sprawdz przepływkę?
- Od: 15 gru 2010, 14:19
- Posty: 97
- Skąd: Lubawa
- Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości