Problemy Z Obrotami, Szarpanie, Gaśnięcie itp.

Postprzez szmudi323bg » 17 maja 2012, 18:30

Pod maska, miedzy akumulatorem a przepustnica troche w dole na scianie grodziowej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 14:19
Posty: 97
Skąd: Lubawa
Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999

Postprzez nietoperz » 17 maja 2012, 19:45

Wyczyściłem filtr od pompy paliwa bo było na nim sporo takiego błota a ten pod maską to chyba jest nie zapchany bo normalie sie przedmochuje w obie strony
Zakładam spowrotem i zobacze co się zmieni
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2012, 07:23
Posty: 34
Auto: MAZDA 323F BG 1.6 16V 93

Postprzez nietoperz » 18 maja 2012, 16:02

Witam:) autko przez godzine idealnie już chodziło
Teraz ma pływające obroty 900 do 1100 i w czasie jazdy gaśnie z nowu
Błędów nie wykrywa a jak wypne tą kostkę koło prrzepustnicy w czarnej obudowie to nic się nie zmienia
Co to teraz moze być ?
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2012, 07:23
Posty: 34
Auto: MAZDA 323F BG 1.6 16V 93

Postprzez szmudi323bg » 18 maja 2012, 21:08

Napisz mi jeszcze czy gasnie zawsze przy tej samej temperaturze. A jak zgasnie jak odpala? Bo moze silnik sie zalewa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 14:19
Posty: 97
Skąd: Lubawa
Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999

Postprzez nietoperz » 18 maja 2012, 21:43

teraz cały czas pływa na wolnych obrotach
od 900 do 1100 i od czasu do czasu spadnie na jeszcze mniejsze ale nie gaśnie z odpalaniem nie ma problemuw
A w przepustnicy gdzie jest mały otworek bo ja wcześniej czyściłem przepustnice penzelkiem i benzyną extrakcyjną moze się coś zapchało
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2012, 07:23
Posty: 34
Auto: MAZDA 323F BG 1.6 16V 93

Postprzez szmudi323bg » 18 maja 2012, 21:59

Spróbuj jeszcze odłaczyc czujnik temp. zielona wtyka miedzy 1 a 2 wtryskiem. I sprawdz czy z ta odlaczona wtyka gasnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 14:19
Posty: 97
Skąd: Lubawa
Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999

Postprzez nietoperz » 18 maja 2012, 22:28

Mi się wydaje ze to po czyszczeniu z wierzchu przepustnicy i tego grzybka bo po tym się tak zaczeło dziać ale moze się myle
jutro odłącze tą kostke i zobacze bo dzisiaj już za ciemno a tam ciężko się dostać do tej kostki
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2012, 07:23
Posty: 34
Auto: MAZDA 323F BG 1.6 16V 93

Postprzez nietoperz » 18 maja 2012, 23:06

a wcześniej mi się woda zagotowała w chłodnicy wentylator się nie włączył czy coś mogło się przez to popsuc
wskaznik temperatury był po środku prawie dlatego nie zauwazyłem ze wiatrak się nie włączył
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2012, 07:23
Posty: 34
Auto: MAZDA 323F BG 1.6 16V 93

Postprzez patryk240 » 19 maja 2012, 09:01

Mówisz że czyściłeś przepustnice a czasem nie odkręcałeś od przepustnicy tej czarnej puszeczki nazywa się to TPS czyli czujnik położenia przepustnicy. Jeśli to odkręciłeś to życzę powodzenia w ustawianiu tego bo to nie łatwa sprawa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez nietoperz » 22 maja 2012, 16:52

Dzięki wszystkim za pomoc :) autko już jezdzi jak trzeba
Wymieniłem filtr paliwa przeczyściłem filtr w zbiorniku i teraz już jest ok
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2012, 07:23
Posty: 34
Auto: MAZDA 323F BG 1.6 16V 93

Postprzez Ghostx » 29 maja 2012, 00:20

Witam,
Koledzy potrzebuje pomocy. Dziś podczas powrotu do domu poczułem dziwne delikatne przerywanie ledwo wyczuwalne na ok 3 tyś obr. Trochę się zdziwiłem i podkręciłem wyżej do ok 5 tyś po czym silnik zgasł. Nie chciał od razu zapalić ale po chwili ruszyłem. Chwilę pojeździłem po czym znowu spróbowałem i znowu to samo. Proszę powiedzcie mi że to nic strasznego. Dodam że mam tylko benzynę. i ok 1/2 baku.


Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2010, 02:20
Posty: 181
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 323f bg 1,6 16v 91r

Postprzez mchabeusz » 29 maja 2012, 06:00

a dawno wymieniałes filtr paliwa ?
Idziemy po zwycięstwo i chwalę plus
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.

Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT
Obrazek
By mchabeusz at 2011-12-04
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2011, 13:15
Posty: 122
Skąd: Zelów
Auto: Mazda 323f BG

Postprzez Ghostx » 29 maja 2012, 13:21

Było by z 2 lata.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2010, 02:20
Posty: 181
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 323f bg 1,6 16v 91r

Postprzez adriano2747 » 29 maja 2012, 14:45

jak na polskiej jakości paliwko to zbyt długi odcinek czasu... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez tekkenfan » 29 maja 2012, 15:20

wszystko zależy ile trzaska kilometrów, ja filtr wymieniałem w 2009 roku i auto jeszcze jeździ :P
Jak wygląda kwestia świeczek i kabli?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez djakob » 29 maja 2012, 15:33

Może pompa paliwa się uszkodziła i nie daje odpowiedniego ciśnienia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez Michel » 29 maja 2012, 15:49

Może być parę powodów, sprawdź
– czujnik położenia przepustnicy
– zawór ograniczenia ciśnienia paliwa
– kont wyprzedzenia zapłonu
– ogólnie wszystko co z zapłonem

Sprawdź też błędy, może komp coś wykaże.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2006, 20:20
Posty: 267 (0/1)
Skąd: Lublin

Postprzez Ghostx » 29 maja 2012, 17:43

Co do kabli i świec są chyba ok. świece czyściłem niedawno a kable wyglądają ok. Dziś sprawdzę błędy i te czujniki. Jeżeli coś wyjdzie to napiszę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2010, 02:20
Posty: 181
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 323f bg 1,6 16v 91r

Postprzez tekkenfan » 29 maja 2012, 21:44

Ghostx napisał(a):świece czyściłem niedawno

mam nadzieje że to czyszczenie polegało jedynie na przetarciu ich szmatką a nie jakieś skrobanki (mniejsze lub większe)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez sebek-71 » 29 maja 2012, 22:15

Michel napisał(a):Może być parę powodów, sprawdź
– czujnik położenia przepustnicy
– zawór ograniczenia ciśnienia paliwa
– kont wyprzedzenia zapłonu
– ogólnie wszystko co z zapłonem

Sprawdź też błędy, może komp coś wykaże.

Michel piszemy KĄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1144 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323