Szarpie na 4. i 5. biegu

Postprzez nnassa » 9 sie 2010, 18:07

Witam zgodze sie z kolega leoś tez mialem taki problem wymiana kopolki zalatwila sprawe :)
nnassa
 

Postprzez MichalS80 » 21 sie 2010, 11:03

Problem wydawał sie rozwiazany. Całym winowajcą był silniczek krokowy. Zmieniłem razem z przepustnicą. Długo było dobrze, ale znów zaczął wariować, tylko troche inaczej. Teraz zachowuje sie tak jakby miał problem z interpretacją sygnałów o obciążeniu elektrycznym. Tzn. np. po wyłączeniu świateł wskakuje na 1500 obr, bądź przeciwnie po ich włączeniu wskakuje na 1500 obr. Czesto na zimnym silniku zamiast trzymać wyższe obroty, spada na 800, a na rozgrzanym utrzymuje 1500. O co chodzi?
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2009, 12:30
Posty: 83
Auto: Mazda 323 1.6 GLX sedan '89

Postprzez piwo » 22 sie 2010, 21:04

moze wystarczy dolac plynu do chlodnicy?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4881 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez MichalS80 » 20 paź 2010, 21:45

Wracajac do tematu. Silniczek sie praktyczne ulozyl i ladnie trzyma obroty. Ma tylko dwie dziwne przypadlosci. Gdy wlacza sie wentylator chlodnicy to obroty znacznie spadaja. Wpawdzie auto nie gasnie i dziala rowno ale ma ok. 600-700 br/min. Nie pomaga ustawienie, bo gdy podkrece srube to gdy wentylator nie dziala obroty wynosza k. 1000-1100. Mowiac slowem trudno o kompromis. Drugi problem- po uruchmieniu zimnego silnika przez pierwsze 2-3 minuty obroty wynosza 1900-2000 aby spasc na 1500, a po osiagnieciu temperatury do ok. 850 (z wyjatkiem gdy dziala wentylator jak wspmnialem). Poprzedni silniczek krokowy choc falowal i prychal nie mial tych przypadlosci. Na zimnym silniku bylo 1500 i stopniowo(!) spadalo. Co moze by nie tak? Dodam, ze zmienialem cala przepustnice, bo nie moglem odkrecic krokowca od starej, komputer resetowalem.
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2009, 12:30
Posty: 83
Auto: Mazda 323 1.6 GLX sedan '89

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323