Kable wysokiego napięcia – Jakie wybrać?
tak czytam te posty i zastanawiam się czemu od razu nie kupić oryginalne przewody mazdy przynajmniej nikt nie powie że to szajs po co sobie zawracać d...... Wiele osób jeżdzi z gazem na JANMOR i są zachwyceni mają przejechane dużo kilometrów i nic się nie dzieje jeśli chodzi o firmę ngk na pewno jest dobra ale ciekawe ile osób wie że świece ngk są produkowane właśnie w Polsce a wszyscy je chwalą
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
- Od: 13 paź 2004, 13:59
- Posty: 238
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: 323F BA 1.5 96
Trochę OT, ale firma Janmor jest trochę niepoważna, jak dla mnie. Z czystej ciekawości chciałem wejść na ich stronę. Klikam w tą łapę z kablami na stronie głównej i wyskakuje mi komunikat: "Użyj przeglądarki Microsoft Internet Explorer, aby obejrzeć stronę."
Rewelacyjna firma. Zainstaluję sobie specjalnie wishita z internet explorererem, żeby wejść na stronę firmy, która ma mnie (i innych użytkowników Linuxa) w pupie.
Rewelacyjna firma. Zainstaluję sobie specjalnie wishita z internet explorererem, żeby wejść na stronę firmy, która ma mnie (i innych użytkowników Linuxa) w pupie.

- Od: 19 gru 2004, 23:41
- Posty: 102
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323F '91 1.6 16V
linux to jak narazie rzadkość więc się nie dziw, acz kolwiek system jest OK!
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
- Od: 13 paź 2004, 13:59
- Posty: 238
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: 323F BA 1.5 96
Może i rzadkość, ale po co sobie na dzień dobry odcinać jakiś promil potencjalnych klientów?
Poza tym pozostają jeszcze użytkownicy Mac-ów, Amig, a nawet PC-tów, którzy nie chcą mieć nic wspólnego z IE – przyczyny chyba wszyscy znają.
Nawet na stronę firmy M$ mogę wejść, ale Janmor – nie. Tak więc zdania nie zmieniłem – niepoważna firma i już.
Poza tym pozostają jeszcze użytkownicy Mac-ów, Amig, a nawet PC-tów, którzy nie chcą mieć nic wspólnego z IE – przyczyny chyba wszyscy znają.
Nawet na stronę firmy M$ mogę wejść, ale Janmor – nie. Tak więc zdania nie zmieniłem – niepoważna firma i już.
- Od: 19 gru 2004, 23:41
- Posty: 102
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323F '91 1.6 16V
myślę że jednak użytkownikó IE jest najwięcej a wiadomo firmy liczą każdy grosz dostęp dla wszystkich platworm to jednak koszty
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
- Od: 13 paź 2004, 13:59
- Posty: 238
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: 323F BA 1.5 96
a już nie moge słuchac tego co mówice, poprostu klijent który pisał strone dał pupy, napewno nie było to celowe tak mysle, poprostu programista lewego pochodzenia, żeby liux tego nie obsógiwal, ciekawe czy ten pseudo programista wogle wie co to jest
- Od: 18 maja 2004, 13:14
- Posty: 288
- Skąd: W-wa / Łomża
- Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM
Ja miałem dosyć wybochó na LPG i dlatego chciałem dobrać specjalne do mojego modelu weszłerm na strone i znalazłem, a zadzwoniłem do sklepu andaro w Łomży, i powiedziałem ze chce zamówić cos takiego bo na miejscu nie mieli. Poszukaj może pod 323, wkórwia mnie że różne firmy oznaczają inaczej te same modele alebo tworzą zupełnie nowe nazwy.
- Od: 18 maja 2004, 13:14
- Posty: 288
- Skąd: W-wa / Łomża
- Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM
Pewnie glupie pytanie, bo sprawa wyglada mi na banalna, ale mimo wszystk pytam, bo dzisiaj po robocie mam zamiar wymiec sobie owe kabelki, wiec czy na cos szczegolnego powinienem zworcic uwage, albo o czyms wiedziec co nalezy zrobic przy takiej wymianie. Nigdy tego nie robilem,i to moj pierwszy raz i jestem tu nowy, wiec prosze o wyrozumialosc. 
- Od: 10 mar 2005, 10:06
- Posty: 41
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-3 1.6 '93 SOHC
ciekawe tylko jaki związek mają świece i kable z wydechem a tym bardziej iskry na zewnątrz przewodów?
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
- Od: 13 paź 2004, 13:59
- Posty: 238
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: 323F BA 1.5 96
chodzi ci o dziure w obrotach i wnioskujesz że to zapchany katalizator, jaki masz przebieg, jak wywalisz kataliztor albo wymienisz to daj znac i powiec jakie efekty
- Od: 18 maja 2004, 13:14
- Posty: 288
- Skąd: W-wa / Łomża
- Auto: Biała Mazda Protege 1.8 16V-DX SOHC 93' 103KM
@Manieko i Kasor1 własnie od kabli sie zaczeło moje szukanie przyczyny,i całkowicie szłem w złym kierunku...ale po analizie na kompie jestem spokojniejszy,z resztą mechanik jak wsiadł do Mazdy i przypalił na maksa po obrotach na 3 biegu to autko szło jak przeciąg.– i chyba ma racje bo przytych obrotach wytwarzana kompresja wywala spaliny na zewnacz tak jak ma wywalac na kazdych obrotach.
- Od: 28 wrz 2010, 12:13
- Posty: 48
- Skąd: Cieszyn
- Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994
Witam.Srawdziłem układ wydechowy i jest czysty,katalizator zastąpiłem wstawieniem w to miejsce rury przelotowej,a autko jak nie miało mocy na niskich obrotach ,tak nie ma dalej Sprawdziłem pod kontem elektyki u diagnosty, i tu wszystko sprawne....Może Wy macie jeszcze jakies pomysły?Pozdrawiam.
- Od: 28 wrz 2010, 12:13
- Posty: 48
- Skąd: Cieszyn
- Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości