to w przyszły weekend naprawa
niska temperatura chłodnicy podczas dłuższej jazdy
1, 2
...:: Pal gumę nie sprzęgło ::...
moja ..BG F.. >>http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59893&highlight=maniek5511
moja ..BG F.. >>http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59893&highlight=maniek5511
- Od: 8 wrz 2008, 22:52
- Posty: 80
- Skąd: Grzywna
- Auto: mazda 323f 1.6 16V
itam ponownie, dzisiejsze testy i spostrzeżenia :
jechałem na wieś 60 km autostrada a1ok 120km/h
cala drogę temperatura wynosiła 65 stopni
postanowiłem przycisnąć do 160 km/h i zobaczyć reakcje i co temperatura spadła do 60 stopni
temperatura na zewnątrz -5
dojechałem na wieś , złapałem za grupy wąż przy termostacie i był zimny, cienki natomiast gorący
kiedy odkręciłem korek na chłodnicy, woda była ciepła tak ok 60 stopni
wracając do Łodzi tez A1 temperatura na zewnątrz była na 0
temperatura przez cala drogę wynosiła 65 stopni
coś mi tu nie gra termostat zamknięty a temperatura fatalna
ten cienki wąż coś mi nie pasuje
kolejna aktualizacja
dziś
temp +6
jadę do pracy 15 km – temp do 68 stopni
mówię przycisnę – przycisnąłem gaz – temperatura 62 stopnie
wróciłem do normalnej jazdy – temp 68-70 stopni
stanąłem w korku , mówię tu go zagrzeje , wciskam pedał go 5 tys obr i co z 70 stopni na 62 stopnie
co jest ?
dziś postanowiłem go odpowietrzyć
odpaliłem i obserwuje komputer
przy temperaturze ok 70-73 stopni – co ciekawe chodnica już jest ciepła, płyn pod korkiem na chłodnicy tez ciepły -- a waz przy termostacie zimny --
natomiast wąż z drugiej strony chłodnicy na górze gorący termostat otworzył się jak temperatura podskoczyła do ok 78 stopni
wentylator się załączył
co chwile musiałem sporo pogazować zęby temp podskoczyła
po każdym prze gazowaniu odkręcałem korek na chłodnicy i przez chwilę wydobywały się bąbelki powietrza, kilka sekund później płyn był spokojniutki
zaskoczyło mnie ze chłodnica była już ciepła a wąż przy termostacie zimny
a może z drugiej strony silnika tez jest jakiś termostat ?
jechałem na wieś 60 km autostrada a1ok 120km/h
cala drogę temperatura wynosiła 65 stopni
postanowiłem przycisnąć do 160 km/h i zobaczyć reakcje i co temperatura spadła do 60 stopni
temperatura na zewnątrz -5
dojechałem na wieś , złapałem za grupy wąż przy termostacie i był zimny, cienki natomiast gorący
kiedy odkręciłem korek na chłodnicy, woda była ciepła tak ok 60 stopni
wracając do Łodzi tez A1 temperatura na zewnątrz była na 0
temperatura przez cala drogę wynosiła 65 stopni
coś mi tu nie gra termostat zamknięty a temperatura fatalna
ten cienki wąż coś mi nie pasuje
kolejna aktualizacja
dziś
temp +6
jadę do pracy 15 km – temp do 68 stopni
mówię przycisnę – przycisnąłem gaz – temperatura 62 stopnie
wróciłem do normalnej jazdy – temp 68-70 stopni
stanąłem w korku , mówię tu go zagrzeje , wciskam pedał go 5 tys obr i co z 70 stopni na 62 stopnie
co jest ?
dziś postanowiłem go odpowietrzyć
odpaliłem i obserwuje komputer
przy temperaturze ok 70-73 stopni – co ciekawe chodnica już jest ciepła, płyn pod korkiem na chłodnicy tez ciepły -- a waz przy termostacie zimny --
natomiast wąż z drugiej strony chłodnicy na górze gorący termostat otworzył się jak temperatura podskoczyła do ok 78 stopni
wentylator się załączył
co chwile musiałem sporo pogazować zęby temp podskoczyła
po każdym prze gazowaniu odkręcałem korek na chłodnicy i przez chwilę wydobywały się bąbelki powietrza, kilka sekund później płyn był spokojniutki
zaskoczyło mnie ze chłodnica była już ciepła a wąż przy termostacie zimny
a może z drugiej strony silnika tez jest jakiś termostat ?
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości