Reakcja na mocne wciśnięcie gazu...
1, 2

-
Lukasz_zdw
Lukasz_zdw napisał(a):Kolego rozumeim cie ze chcialbys kupic auto sprawne zeby mialo jak najmiejszą przeszlosc wypadkową, ale z tym miernikiem lakieru to przesadziles bo okzae sie ze to juz 3 albo 4 wartwa lakieru jest. Ale jesli chcesz to sprawdzic to sprawdzaj tylko gdzies w lesie zeby nikt nie widzial ze chodzisz w kolo zabytku z miernikiem lakieu
To do okołoa czego będe chodził z elektronicznym miernikiem to moja sprawa, po drugie niechce kupic auta które jest tak na maksa rozpieprzone ,ze szpachla będzie na całym dachu itd.... moja sprawa co i czym mierze , a , ze w lesie mam mierzyc to juz no comment. Chce chodziaz wiedziec jak rozbpite to było kiedys.
- Od: 24 gru 2007, 21:09
- Posty: 13
- Skąd: Krapkowice
- Auto: ...będzie Mazda 323 1.6 16V
Oczywiscie z to twoja sprawa i ja nie powiedzialem tego wszystkiego zlosliwie mozesz sobie zrobic co tylko chcesz to nie moja sprawa i nic mi do tego tylko wydalo mi sie dziwne bo poraz pierwszy sie spotkalem zeby ktos w tak starym aucie chcial sprawdzac powloke lakierniczą.
-
Lukasz_zdw
Lukasz_zdw napisał(a):poraz pierwszy sie spotkalem zeby ktos w tak starym aucie chcial sprawdzac powloke lakierniczą
Miałem Nisana Micre z 1987 roku, gdy miałem stłuczke to rzeczoznawca też sprawdzał powłoke i był zdziwiony bo tylko w jednym miejscu była spachla na dzwiach. Także moim zdaniem faworyt ma racje, moze trafic na dobry model albo od razu można wyłpać kłamstwa sprzedającego.
Bez Mazdy nie ma jazdy:)
- Od: 18 cze 2007, 14:58
- Posty: 126
- Skąd: Elbląg/Lublin
- Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC
Mazda 323F BG
E36 320i ( no niestety )
W moim xedosie nie było szpachli był tylko troche poobijany
Poprzednio miałem poldka i tez go kupiłem jak miał 10 l i nie był szpachlowany.
I nigdy nie kupiłbym szpachlowanego samochodu.
i nie radze nikomu takiego kupować
Poprzednio miałem poldka i tez go kupiłem jak miał 10 l i nie był szpachlowany.
I nigdy nie kupiłbym szpachlowanego samochodu.
i nie radze nikomu takiego kupować
Dokładnie. Sprzedawca się zarzeka ,ze niebity i wogóle ,a tu bach , szapchla tu i tam ,cena 300zł w dół naprzykład. Co innego jak to jest na drzwiach ,czy tylnej klapie ,ale na dach i słupkach? Lepiej to wyłapac.
- Od: 24 gru 2007, 21:09
- Posty: 13
- Skąd: Krapkowice
- Auto: ...będzie Mazda 323 1.6 16V
kolego jesli jeszcze nie kupiles tego samochodu profilaktycznie sprawdz górne mocowania amortyzatorow. Przednie widoczne po otwarciu maski tylne po zdjeciu maskownic glosnikow(dwa zatrzaski od strony siedzenia).
http://superslub.blogspot.com/
http://koryszko.blogspot.com/
http://koryszko.blogspot.com/
- Od: 11 lis 2007, 01:23
- Posty: 449
- Skąd: Lublin
- Auto: Civic EJ9 D16Z6+
bocian napisał(a):Jedno punktowy wtrysk = jeden "otwór"rozpylający paliwo we wtryskiwaczu , . Wielopunktowy posiada kilka takich otworów w jednym wtryskiwaczu.
wtrysk jednopunktowy (SPI)– zamiast gaźnika jest jeden wtryskiwacz umieszczony w kolektorze dolotowym
wtrysk wielopunktowy pośredni (MPI)– na każdym króćcu ssącym kolektora dolotowego jest umieszczony wtryskiwacz
wtrysk wielopunktowy bezpośredni (GDI)– wtryski umieszczone są bezpośrednio w głowicy i wtrysk odbywa się bezpośrednio do komory spalania.
-
PiTTer
PiTTer dokładnie tak , i niezależy od żadnych dziurek we wtrysku. Pozostaje później kwestia sterowania tym wtryskiem ,czy jest to typ wtrysku ciągłego , pół sekwencyjny ,czy sekwencyjny. Jak ten pierwszy to będzie dużo spalac jak na 1.6 taka mazda.
- Od: 24 gru 2007, 21:09
- Posty: 13
- Skąd: Krapkowice
- Auto: ...będzie Mazda 323 1.6 16V
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość