Kiepskie osiagi
O dziwo oleju po 3tys km przejechanych w 6 dni nic nie ubylo (na poczatku czerwca wybralem sie w podroz po europie). Ale jak zobacze,ze bez miksera jest duuuzy przyrost mocy (tj powrot do parametrow fabrycznych), to wypieprze go w cholere i zapodam blosa, bedzie z glowy
.
To jaki problem założyć większy mikser...?
Żaden
ex MSP
pinky napisał(a):To jaki problem założyć większy mikser...?
Żadenale na takim mniej palił
A gazu nie zakłada się do zwiększania osiągów, no chyba że rozmawiamy o podtlenku albo innego typu gazach zwiększających masę powietrza.
Gaz zaklada sie,zeby bylo taniej.Ale nie trzeba poswiecac 1/3 osiagow po to,zeby bylo 60% taniej. Wg mnie mozna to wyposrodkowac, stosujac np blosa lub wtrysk. A ze do auta wartosci 5-6k zl sekwencja za 2kzl to przesada , to raczej skusze sie na blosa , albo w ogole wypieprze gaz i bedzie auto weekendowe
Dzisiaj "dostosowałem" łącznik stabilizatora na tył do mojej GT od opla ascony.Jak coś to pytajcie. 
zdjęcia mojej byłej kocicy: http://grono.net/pub/u/kocihotel/
- Od: 10 kwi 2006, 21:12
- Posty: 28
- Skąd: Legionowo
- Auto: corolla e 11 3d 2.0d 72PS
Maly updejt do tematu. Dzis poswiecilem 10 minut na wizyte u gaziarza. Powiedzial mi jak wymontowac to ustrojstwo. Kolejne 10 minut poswiecilem na zdjecie miksera i anty wybuchu. Zrobilem reset kompa (akumulator odlacyzlem na minute). Auto po tych zabiegach zachowuje sie, jakby dolozyc mu 2 dodatkowe cylindry!. Silnik brzmi duzo ladniej, na luzie wkreca sie o polowe szybciej. Mikserowi LPG mowimy glosne NIE.
usłyszałem niedawno że gaz jest dobry do zapalniczek i może coś w tym jest 
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Gaz jest ok,ale nie , gdy zwezka ogranicza przeplyw o 60% (a u mnie tak akurat bylo). Pewnie mikser 40-45mm bylby w sam raz
Instalacja II gen założona przez "mechaników" potrafi bardzo wpłynąć na osiągi. Mnie panowie założyli mikser o średnicy 32mm i auto przestało jechać powyżej 150km/h. Przy prośbach o zmianę na mikser o większej średnicy stwierdzili że to nie możliwe. Od tego czasu minęły 3 lata jak mam wsadzony mikser o fi=41mm. Auto pali mniej niż na mniejszym przekroju miksera i ma na Pb osiągi porównywane z serią. A waga też nie mała: 1240kg bez kierowcy i bakami zapełnionymi w 1/3. Acha – ja mam 1,8 SOHC czyli 105 KM gdyby ktoś się pytał 
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
No i dzis wlasnie bylem u gaziarza, ktory ma dobra opinie. narazie powiedzial mi, jak wymontowac te ustrojstwo ,zeby sprawdzic silnik. Jak dla mnie wynik jest mega zadowalajacy, wiec bede teraz z nim rozmawial, zeby mi zamontowal mikser 40mm lub wiecej (taki, zeby na gazei w miare dobrze chodzil). Nawet jak ucieknie te 10 koni, to nie 40 
Ja wrzuce 3 grosze na temat tego silnika. On seryjnie wychodzil bez sondy lambda i katalizatora i teoretycznie moc katalogowa to 137KM... ALE... na beznzynie OŁOWIOWEJ. Na bezolowiowej benzynie 95 (tym bardziej na gazie) nie ma szans osiagnac takiego wyniku nawet gdyby silnik byl w idealnym stanie, a watpie zeby w takim byl po 18 latach jesli nie mial remontu generalnego.
No i oczywiscie zwezka od gazu tez swoje robi ale podejrzewam ze nawet po wyjeciu instalcji gazowej nie wypierdzi na hamowni wiecej niz 120KM.
No i oczywiscie zwezka od gazu tez swoje robi ale podejrzewam ze nawet po wyjeciu instalcji gazowej nie wypierdzi na hamowni wiecej niz 120KM.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jesli znasz gdzies hamownie, ktora ze mnie nie zedrze (<50zl za test na PB) to sie tam przejade. Mam porownanie do tego, co bylo z mikserem LPG ( 105 koni, 145nm) i co jest teraz. Roznica jest bardzo odczuwalna, szczegolnie przy wyzszych obrotach. Do 7 tys dokreca sie na 2-ce bez zajakniecia. Mysle,ze 140 koni katalogowych nie ma, ale nawet po 18 latach w tym silniku drzemie moc
. Ciekawe, ilu by bylo chetnych na silnik, gdyby wykrecil ze 130 koni ? 
Orin napisał(a):Podaj cenę na PW
Najpierw go gdzies na hamownie wrzuce, zobaczymy, co jest wart. W sumie te mazdy sa tak tanie w utrzymaniu,ze innego auta nie chce
Jacek176 napisał(a):Do 200 to nawet zdrowe 1.6 dojdzie
Tu sie mylisz( chyba,ze mowisz o 1.6 ktore ma 120-130 koni
jackkpl napisał(a):Jacek176 napisał(a):Do 200 to nawet zdrowe 1.6 dojdzie
Tu sie mylisz( chyba,ze mowisz o 1.6 ktore ma 120-130 koni). 200 licznikowe i owszem. Ale 200 rzeczywiste (odczyt GPS) ciezko. Primere 1.6 100 konna do 195 GPS-owych z duzej gorki na autobanie rozbujalem. Moja mazde na prostej (jeszcze z LPG) 185 GPSowe pojechala (na liczniku 190). Wiekszosc nowych aut przy 100 licznikowych ma rzeczywiste 92-93km/h. Ten blad rosnie liniowo, przy 200 jest 185 itd.
Sprawdzalem Mazde z GPS i jest bardzo niewielka rozbieznosc. Przy ok. 150km/h rozbieznosc byla 2-3km/h.
Nie porownuj Primery do efki. Przeciez to auto jest minimum 150kg ciezsze.
Ja w 1999r. mialem efke 1.6 z 93r. (czyli miala wtedy 6 lat) z przebiegiem 90tys.km, bez gazu oczywiscie, silnik w idealnym stanie, totalna seria (katalogowo 88KM). Bardzo czesto dochodzilem nia do 210.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):jackkpl napisał(a):Jacek176 napisał(a):Do 200 to nawet zdrowe 1.6 dojdzie
Tu sie mylisz( chyba,ze mowisz o 1.6 ktore ma 120-130 koni). 200 licznikowe i owszem. Ale 200 rzeczywiste (odczyt GPS) ciezko. Primere 1.6 100 konna do 195 GPS-owych z duzej gorki na autobanie rozbujalem. Moja mazde na prostej (jeszcze z LPG) 185 GPSowe pojechala (na liczniku 190). Wiekszosc nowych aut przy 100 licznikowych ma rzeczywiste 92-93km/h. Ten blad rosnie liniowo, przy 200 jest 185 itd.
Sprawdzalem Mazde z GPS i jest bardzo niewielka rozbieznosc. Przy ok. 150km/h rozbieznosc byla 2-3km/h.
Nie porownuj Primery do efki. Przeciez to auto jest minimum 150kg ciezsze.
Ja w 1999r. mialem efke 1.6 z 93r. (czyli miala wtedy 6 lat) z przebiegiem 90tys.km, bez gazu oczywiscie, silnik w idealnym stanie, totalna seria (katalogowo 88KM). Bardzo czesto dochodzilem nia do 210.
A ile teraz twoja smiga z tym 1.8 dohc? Ze wzgledu na przelozenia wiem,ze nia wiecej jak 210 nie polecisz (przy 7000rpm powinna miec 210km/h).
Orin napisał(a):To pochwal się do ilu Twoje 142KM rozpędziły auto?
Nie sprawdzalem jeszcze V max. bo nie bylem na autostradzie. A na zwyklych drogach strach bo przy 210km juz ciezko utrzymac. Musze najpierw jakies twardsze amorki zalozyc. W kazdym razie do rozpedzenia do 200km/h potrzebuje odcinka ok. 2km
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
jackkpl napisał(a):A ile teraz twoja smiga z tym 1.8 dohc? Ze wzgledu na przelozenia wiem,ze nia wiecej jak 210 nie polecisz (przy 7000rpm powinna miec 210km/h).
Ja mam skrzynie od 1.8 sohc takze przy 210 mam ponizej 6000obr. i jeszcze duzy zapas
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości