Olej w filtrze powietrza.Czy to normalne???

Postprzez CoXo » 19 gru 2007, 00:47

Teraz wlali mi pół syntetyk 10W40 – i nie napisali mi jakiej marki, wychodzi na to ze jakiś lipny chyba.
Natomiast poprzednio był taki sam wlany i też nie wiem jakiej marki – obydwa serwisy były w tym samym miejscu.
Jutro rano jadę tam pogadać z nimi, zapytam jakiej firmy olej tam leją.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2005, 22:36
Posty: 60
Skąd: Midlands
Auto: 323F Imola 1998 1.5 16V

Postprzez CoXo » 20 gru 2007, 14:52

Odebralem dzis auto, powiedzieli ze pierscienie, albo trzonki zaworow(?) <jelen> (valve stems), tak czy inaczej tutaj naprawa tego typu usterek jest nieoplacalna, wiec albo zaczne nowego silnika szukac(taniej wyjdzie), albo nowego auta tyle ze tym razem 2L :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2005, 22:36
Posty: 60
Skąd: Midlands
Auto: 323F Imola 1998 1.5 16V

Postprzez Adasbb » 20 gru 2007, 19:06

Może spróbuj zmienić olej na jakiegoś minerała, koszt niewielki, a efekt może jakiś będzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 17:13
Posty: 293 (0/1)
Skąd: Cisownica
Auto: Aktualnie Seat Leon 1M 1.6 16V Stella granatowy (Kiedyś Renault Megane 1.4 16V Czerwony, Madzia 323C 1.5 wer. Kanadyjska, Mazda MX-3 1.6 SOHC również rdzawo-niebieska, Ford Fiesta MK-4 1.3i Niebieski)

Postprzez CoXo » 20 gru 2007, 19:37

A czy wymiana oleju zahamuje przedmuchy?, bo co jak mi bedzie dalej rzygal po filtrze :(
A jaki olej proponujesz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2005, 22:36
Posty: 60
Skąd: Midlands
Auto: 323F Imola 1998 1.5 16V

Postprzez sps-snipers » 20 gru 2007, 21:51

Mialem to samo .Kapitalka sie klania kolego .Mnie remont kosztowal 1700zl pierscienie,szlify,glowica,uszczelniacze,uszczelki.Koszmar.Teraz madry Polak po szkodzie;kupuje za 1500 zl silnik,przekladka kosztuje 200-300 .Oczywiscie silnik 2.0 bo 1.5 za slaby,wiec mamy podobne gusta.A stary silnik czyscisz ladnie i sprzedajesz a kaske masz na czesci do tego co kupisz jakby co :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez CoXo » 20 gru 2007, 22:04

Znalazlem dzis silnik za ok 1tys, wstawienie ok. 800, przebieg niecale 88 tys., jak na angielskie warunki nie tak drogo w sumie, mysle ze sprobuje, ale nie wiem czy stary ktos kupi tym bardziej ze jest delikatnie mowiac [tiiit]... plus rozrzad sie zbliza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2005, 22:36
Posty: 60
Skąd: Midlands
Auto: 323F Imola 1998 1.5 16V

Postprzez sps-snipers » 20 gru 2007, 22:06

a jaki silnik 2.0? bo jak ten sam to przeplacasz sporo za przekladke.No chyba ,ze za granica no to luzno
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez CoXo » 20 gru 2007, 22:09

silnik ten sam, a ceny podalem w zl, przebieg w km, a przekladka srednio 400-500f, dzis pytalem w 4 miejscach, a w polskim calkiem niezlym warsztacie krzycza polowe mniej.Co do 2L, ciekaw jestem czy wymaga jeszcze jakichs przerobek, czy po prostu tak wchodzi i mozna smigac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2005, 22:36
Posty: 60
Skąd: Midlands
Auto: 323F Imola 1998 1.5 16V

Postprzez sps-snipers » 21 gru 2007, 07:52

Silnik 2.0 to juz inna bajka ponoc.Trzeba inne kostki,moze i komputer i jeszcze inne pierdoly takze jest zabawa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323